Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Samo ?e ga ne bo? super dobro zatesnil, ko ga bo? dajal nazaj gor se ti bojo lu?i rosile.

Napisano

Danes menjam stare le?e in stekla..naj povem da gre steklo dol brez problemov, z ind.fenom.

Kako lepilo ali silikon bo? pa uporabil za tesnjenje oz. za monta?o?

 

 

Napisano

Ej...dobro zrihtaj..zoom zoom lp

Napisano

Nadomestna stekla se poceni dobijo na Alix.

Pravtako se dobi namenski tesnilni kit v kaki specializirani trgovini za avtolicarstvo/kleparstvo.

#Aliexpress ? 23,12 27%OFF | Car Headlight Lens Glass Lampshade Headlight Cover Headlight Protection Case For Mazda 6 2003-2008

https://a.aliexpress.com/_rukXOs

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dpicul, zelo impresivno sedaj sveti, sode? po slikah.Ali si imel veliko predelav-konektorji, povezava? Ali ima? na avtu avtomatsko niveliranje?

 

 

Napisano

Kar se ti?e predelav v sami notranjosti lu?i je slede?e; potegnit mora? 2 ?ici iz dolgih lu?i na tuljavo lopute za za dolge lu?i, ?e to so mi hotli prodat kabel z priklju?ki za 10?, enostavno se mi je zdelo brez veze.  Imam namre? bi-xenon le?e. Ostalo so konektorji plug&play. Kupil sem tudi posebej napeljavo z releji, katera dejansko filata lu?i, signal iz OEM lu?i pa je speljan na tuljavo relejev.Na avtu nimam avtomatskega niveliranja.


Sicer je zelo te?ko slikat, ampak parabola je na eni strani pregreta, posledi?no uni?ena. Pa tudi le?a je bila zelo umazana in zamegljena, malo tudi zunanja stekla in posledica da pono?i nisem ve? vozil varno brez meglenk.

Je pa zdaj razlika  :jupiii:

post-6207-0-76225400-1580029194_thumb.jpg

post-6207-0-78940800-1580029202_thumb.jpg

Napisano

Ej...dobro si to zrihtal pohvaleeeee..super sveti ..zoom zoom lp

Napisano

Nekje sem bral, da se da le?o o?istiti, da je kot nova. Seveda mora? lu? odpreti, demontirati projektor, sneti dol le?o, jo oprati z toplo vodo z dodatkom sredstva za pranje posode, namontirati nazaj gor, ?e prej pobrisati nesnago v sami lu?i, zamenjati zunanjo prozorno plastiko lu?i in naj bi svetila kot nova. Po mo?nosti z novimi xenon ?arnicami. Bi bilo za probat to naredit.

 

 

Napisano

A se ?e dobijo tudi LED kiti z Le?o, kakor je zgoraj dpicul zamenjal?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kot je razvidno iz slike ni bil samo problem v le?i ampak tudi v paraboli,katera je bila z ene strani kar skurjena.

Mazdaman:

Dolge lu?i so zdaj dvojne, bixenon + dolge standardne.

Napisano

Ze, ampak ce ze enkrat odpiras luc je skoda, da ne zamenjas lece. Leco dobis za male pare :)

Dobra je 160$+stro?ki po?tnine iz u.s.a+carina in davek. Potem ni ve? tako poceni. :)

 

 

Napisano

Dobra je 160$+stro?ki po?tnine iz u.s.a+carina in davek. Potem ni ve? tako poceni. :)

Huh, imas prav. Nevem zakaj sem jaz mislil, da je bistveno ceneje :)

Napisano

Se strinjam z vsem napisanim,ampak ?e ho?em kvaliteten ?aromet ali OEM je kos cca 500?,

v primerjavi 300? za oba, s tem da neprimerno bolj?e svetijo? Dobi? tudi za 90? ?e ho?e?

Napisano

Huh, imas prav. Nevem zakaj sem jaz mislil, da je bistveno ceneje :)

Ko bo malo topleje se bom lotil tega pa bomo videli, kako bo izpadlo. Moram samo naro?iti zunanjo prozorno plastiko.

 

 

Napisano

Na tehni?nem so mi rekli da naj uredim ?aromete pod nujno, ?e ne,tako za ?tos se ne bi ?el teh igric..

?aromet gre narazen v dveh minutah s fenom, brez strahu,res je ma?ji ka?elj

Napisano

Na tehni?nem so mi rekli da naj uredim ?aromete pod nujno, ?e ne,tako za ?tos se ne bi ?el teh igric..

Sej moje so tudi kot ene sve?e. Ko se vsedem vanj vedno preverjam, ?e so lu?i sploh pri?gane. Polom totalen.

 

 

Napisano

Kot je razvidno iz slike ni bil samo problem v le?i ampak tudi v paraboli,katera je bila z ene strani kar skurjena.

Mazdaman:

Dolge lu?i so zdaj dvojne, bixenon + dolge standardne.

Namesto standardne dolge bi pa lahko sedaj tam dal noter dnevne LED lu?i.

 

Se strinjam z vsem napisanim,ampak ?e ho?em kvaliteten ?aromet ali OEM je kos cca 500?,

v primerjavi 300? za oba, s tem da neprimerno bolj?e svetijo? Dobi? tudi za 90? ?e ho?e?

Kje pa jih dobi? za 90?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.