Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo vsem

 

Moja 6ka 1.8 16v 2003 zacelo se je da hladna v prvo ni vzgala oziroma je takoj ugasnila danes zjutraj pa sploh ni vec vzgala in sicer ko jo vzigam vzge nato takoj crkne slisi se kot da bi delala samo po treh cilindrih ko pa vzge pa dela vse normalno ko se segreje pali ko metak

Pregledal sem svecke vse ok na 4tem cilindru je bla svecka malo drugacna nic posebnega

Odklopil sem senzor teperature ni spremembe razen tega da se ukljuci ventilator kar je normalno

Odklopil senzor zraka nobene razlike pogledal sem senzor odmicne obrisal dal nazaj nobene spremembe ne vem ali ma se kak senzor za pozicijo cesa

Res ne vem vec kaj bi lahko se poskusil

 

 

 

Hvala vsem za pomoc

ZoomZoom

Napisano

Senzor temperature vode dela hladilne je dost svecke majo 25k so pa iridium it 20 ne ni mam predelave na lpg

Jutri bom pogledal se motorcek prostega teka in pa loputo

ZoomZoom

Napisano

Na teh motorji jih je ?e kar nekaj naredilo generalke

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Evo fantje problem resen sicer ze pred nekaj dnevi ampak vseeno

 

Motorcek prostega teka smo oprali z brake cleanerjem namazali in razgibali zdaj avto vziga kot nov

 

Hvala

ZoomZoom

Napisano

Kje pa je ta motor?ek ? Je normalno dostopen ali je potrebno pol motorja dat ven da prides do njega :D ?

Napisano

Na desni mas zracni filter pol mal naprej mas loputo na kateri je potenciometer mal naprej na levi se pravi med hladilnikom in motorjem je pa motorcek prostega teka prsraufan z dvemi vijaki.

5 min nimas kaj pocet da ga snames:)

ZoomZoom

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.