Skoči na vsebino

Mazda 6 2003 1.8 hladna ne vzge


Priporočeno sporočilo

Zdravo vsem

 

Moja 6ka 1.8 16v 2003 zacelo se je da hladna v prvo ni vzgala oziroma je takoj ugasnila danes zjutraj pa sploh ni vec vzgala in sicer ko jo vzigam vzge nato takoj crkne slisi se kot da bi delala samo po treh cilindrih ko pa vzge pa dela vse normalno ko se segreje pali ko metak

Pregledal sem svecke vse ok na 4tem cilindru je bla svecka malo drugacna nic posebnega

Odklopil sem senzor teperature ni spremembe razen tega da se ukljuci ventilator kar je normalno

Odklopil senzor zraka nobene razlike pogledal sem senzor odmicne obrisal dal nazaj nobene spremembe ne vem ali ma se kak senzor za pozicijo cesa

Res ne vem vec kaj bi lahko se poskusil

 

 

 

Hvala vsem za pomoc

ZoomZoom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.