Skoči na vsebino

Te?ave kvalitete odmi?nih gredi pri 2.2 D Skyactive agregatih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Danes sem se naro?il za redni servis na poobla??enem servisu v MS; servis bo 10.1.2018; vpra?al sem tudi o te?avah odmi?nih gredi; preverjal je zgodovino in mi povedal za vpoklic zaradi napake na vratih prtlja?nika( to mi je povedal tudi biv?i lastnik); na servisu bodo opravili tudi potrebne meritve in ?e bo potrebno odmi?no gred tudi zamenjali v garanciji. Preventivne zamenjave gredi ne delajo, dokler ni potrebe.

Ve? bo torej znanega 10 januarja....aha,servis pride med 280 in 300 evri.

 

 

lp jani

Napisano

Zdravo!

 

Danes sem se naro?il za redni servis na poobla??enem servisu v MS; servis bo 10.1.2018; vpra?al sem tudi o te?avah odmi?nih gredi; preverjal je zgodovino in mi povedal za vpoklic zaradi napake na vratih prtlja?nika( to mi je povedal tudi biv?i lastnik); na servisu bodo opravili tudi potrebne meritve in ?e bo potrebno odmi?no gred tudi zamenjali v garanciji. Preventivne zamenjave gredi ne delajo, dokler ni potrebe.

Ve? bo torej znanega 10 januarja....aha,servis pride med 280 in 300 evri.

 

 

lp jani

to pove vse! ?eprav je zunaj mazdin seznam z VIN ?tevilkami, katere je nunjo zamenjati. Kaj pa pore?ejo potem, ?e se napaka pojavi izven garancije? Oni so DOL?NI menjati ?e je avto na seznamu!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to pove vse! ?eprav je zunaj mazdin seznam z VIN ?tevilkami, katere je nunjo zamenjati. Kaj pa pore?ejo potem, ?e se napaka pojavi izven garancije? Oni so DOL?NI menjati ?e je avto na seznamu!

Se popolnoma strinjam; kako in na kak?en na?in jih naj pritisnem da gred preventivno menjajo preden avto crkne?Avto imam v tovarni?ki garanciji do 24.1.2018; za vnaprej pa imam podalj?ano garancijo preko CAR garantie....sicer pa bom videl kaj bodo pokazale meritve na servisu 10.1.2018; bi pa Mazda morala pravgotovo zadevo uredit preden pride do okvare....

 

lp jani

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo!

 

Servis torej narejen,vse OK; tudi meritev tlaka glede morebitne okvare odmi?ne gredi bi naj bila OK....tako da sedaj ?akat ?e po?i...in kdaj po?i. 

Druga?e pa z odnosom zelo zadovoljen.

 

Lp jani

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zdaj ne vem ali je bil moj problem povezan z to temo.

Pa? imam M6 2016/4 175 avtomatik.   Poraba goriva 5,9  do 6,2 standrdna vo?nja AC mesto. Sicer ne ?param avta nisem pa divjak.

No in mi 1mesec nazaj v roku 3 tednov avto med vo?njo pri zaviranju ugasne. 3x razli?ne dni. Vendar samo mrzel po cca. 3km vo?nje.

Peljem 2x na servis. 1.pregled  NI? posebnega. v drugo sem pa bil bolj zaskrbljen.

No in rezultat po 1 tednu na servisu.

Za napako sem sam kriv ker premalo ''gonim'' avto.

Debel sloj saj na loputi (mislim da na izpu?nih plinov)-videl sem del samo nisem pa mehanik zato me popravite. :) 

Ta sloj saj je pri mrzlem avtu prepre?il oz. se je zalimala loputa, da bi avto dobil pravo me?anico zraka.

Sedaj pa vpra?anje:

A ni re?eno da pri Mazdi  saje same izgorijo in da ni isto kot pri BMW in WW?

Napisano

A lu?ka od dpf pa se ti ni pri?gala?

Kaj pa nivo olja, a je kaj narasel?

?udi me, ?e si imel veliko vo?nje po AC, da niso te saje zgorele med regeneracijo.

 

 

Napisano

Nobena lu?k se ni pri?gala. Edino ko je avto ugasnil med vo?njo je gorelo en kup opozoril na ekranu. Ampak potem sem dal v P in ugasnil avto, ter prizgal in je bilo vse vredu. Imam pa dnevno 40km AC ne vem a to ni dovolj in ?e vmes kak?ne dalj?e relacije. Ne vem mogo?e nima veze pa vendar vedno tankam na OMW.Kak?no regeneracijo? Imam 45k pa nisem nikoli ni?esar opazil

Napisano

Ponavadi se na skayactiv dizlih izvaja regeneracoja na vsakih 150-200 km.

?e ugasne? avto med ozvajanjem regeneracije se le-ta ne izvede do konca, ker jo prekine? in posledi?no nafta, ki jo dodatno vbrizga za izgorevanje saj izlije v olje motorja. Nivo olja s?asoma naraste in ko je na x to?ki je alarm za zamenjavo olja. Posledica neizgorjenih zaj je s?asoma zabit DPF filter.To poizku?ajo re?iti na servisu z prislino regeneracijo.

?e tudi to ni uspe?no ga odprejo in v pe?i se?ejo saje ter ga sestavijo nazaj.

V najslab?em primeru mora? kupiti novega, ki pride nov okoli 1500 ?. Obstaja tudi opcija aftermarket,kateri pa je ponavadi narejen druga?e kot original, ima neke vrste obvod in niti pribli?no ne zadr?i vseh trdih delcev. Obstaja ?e tretja pot, ki pa ni legalna... :).

Kako ve?, da se izvaja regeneracija?

Takrat poraba naraste, zvok postane bolj globok, iz avspuha bolj smrdi. Takrat ne uga?at avta, ampak naredi ?e ?astni krog nad 2000 obratov kakih 10 min.

Ali imam tudi sam DPF? Ne. A sem toliko prebral o tem, da mi je jasno, za kaj se gre.

 

 

Napisano

dpf nima veze z zajemom zraka za motor.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dpf nima veze z zajemom zraka za motor.....

Vpra?al je kak?na regeneracija pa sem mu razlo?il, kako poteka. :)

 

 

Napisano

Kolk mi je serviser razlo?il, je pri teh mazdah regeneracija druga?na. Mislim da sem prav razumel. Da se lahko izvaja na mestu in ni potrebe da se vozi?.je pa zanimivo ?e to dr?i da se je vseeno nabralo toliko saj. Ko mi je pokazal zamenjan del,je bilo na loputi cca.0,5 cm debela plast saj. Pa? rekel je da ga naj kdaj ro?no prestavljam. Vendar pa dr?i da je avtomatsko bolj simpl in skoraj ne pomislim da bi ro?no prestavljal. Pa ?e to menda imam za avtomatika in to ma?ino izredno malo porabo , naj bi imeli vsi uporabniki ve?jo? Se pa spra?ujem kako vozijo.

Napisano

. Pa? rekel je da ga naj kdaj ro?no prestavljam. Vendar pa dr?i da je avtomatsko bolj simpl in skoraj ne pomislim da bi ro?no prestavljal. 

Am what?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj drugega mora bit pri tebi narobe. Mogo?e ti ne dela prav regeneracija?!

 

Sicer jaz ob?asno spremljam na telefonu regeneracije z aplikacijo FORScan Lite preko vmesnika OBD.

Prikazuje mi ?tevilo regeneracij, km od zadnje regeneracije in ko se izvaja je REG_REQ_A: ON

 

Sem pa opazil to, da kadar se izvaja regeneracija in ko pri?gan avto miruje (semafor, kri?i??a, parkir,...), je REG_REQ_A: OFF.

 

Kaj to pomeni, da kadar avto stoji reg. ne dela? Mogo?e zaradi hlajenja?

 

lp

post-5804-0-44682000-1517898183_thumb.png

Napisano

Nekaj drugega mora bit pri tebi narobe. Mogo?e ti ne dela prav regeneracija?!

 

Sicer jaz ob?asno spremljam na telefonu regeneracije z aplikacijo FORScan Lite preko vmesnika OBD.

Prikazuje mi ?tevilo regeneracij, km od zadnje regeneracije in ko se izvaja je REG_REQ_A: ON

 

Sem pa opazil to, da kadar se izvaja regeneracija in ko pri?gan avto miruje (semafor, kri?i??a, parkir,...), je REG_REQ_A: OFF.

 

Kaj to pomeni, da kadar avto stoji reg. ne dela? Mogo?e zaradi hlajenja?

 

lp

Mogo?e so prenizki obrati na minimum.

?e ?e se ugasne, je potem verjetno problem, da se regeneracija ne izvaja naprej.

 

 

Napisano

Ko se avto ne premika regeneracija ne deluje in pomembno je da je tudi motor na dovolj obratih (?e se ne motim vsaj 1750/min).

 

Druga?e je pa vzrok, da se del nafte zliva v karter, bolj zaradi na?ina delovanja regeneracije, kjer se nafta vbrizga v izpu?nem taktu, da lahko nato zgori v samem izpu?nem sistemu in tako pove?a temperaturo, da se?ge sajaste delci v DPF filtru. Ker pa je nafta vbrizgana v izpu?nem ciklu takrat seveda ne izgori v valju in pa? del?ek zdrsne mimo obro?kov v karter. Torej ve?, kot je regeneracij ve?ji bo dvig nivoja olja pome?anega z nafto. Seveda pa nedokon?ana regeneracija k temu dodatno pripomore.

33112_1.png

Napisano

Imam ob?utek, da je te motorje bolje voziti na ve? obratih in jih ne ?parat tam z enimi 1500 obrati, ker se regeneracija sploh ne more narediti.

 

 

Napisano

Nauk te zgodbe je, da kadar se regeneracija izvaja ne sme bit avto na mestu ampak ga ?opat cca. 20 km nad 1800 obratov. 

 

Ma kr neki. Zame je to brezzvezna poraba goriva... 

Napisano

Sej je ampak pa? tako je dejstvo in bolj? se je tega dr?at kot pa trmarit in delat po svoje :P

33112_1.png

Napisano

Nauk te zgodbe je, da kadar se regeneracija izvaja ne sme bit avto na mestu ampak ga ?opat cca. 20 km nad 1800 obratov.

 

Ma kr neki. Zame je to brezzvezna poraba goriva...

 

To lahko vzame? kot ?e en kratek izletek in u?ivanje v vo?nji. Ima? ?e dobro glasbo in si zmagal.

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...

Napisano

Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...

O ja, skyactiv imajo druga?no regeneracijo kot stari 2.2.

Jaz bom reskiral in vzel dizla pa da vidimo kako in kaj. ?e se bo kaj dosti bunil bo ?el pa? pod no?.

 

 

Napisano

Kaj pa je druga?e? ?e vedno ?opa nafto..

Ja, samo to dela izredno pogosto na 150-200 km. In kraj?e kot so relacije pri nizkih obratih pogostej?e so.

Na forumih se nekateri prito?ujejo, da se izvaja regeneracija na vsakih 80 km.

In potem se zabije vse skupaj-prisilna regeneracija-parkrat tako in je potreben nov dpf filter ali pa mehansko ?i??enje-se?ig saj.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.