Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e mogo?e kdo ve, ?e na mojo mazdo pa?e tudi kaki univerzalni katalizator in ?e ja, kateri (link)? Cena za originalni del je 580 ?. Kdaj je sploh potrebno katalizator zamenjati? 

Napisano

Katalizator se zamenja takrat ko ne opravlja ve? svoje dela (?isti izpu?ne pline) ali pa ?e ti ga zabije (da du?i motor) 

 

Jaz imam na 626 pri 350000 ?e vedno prvega in dokler na tehni?nem ne bodo rekli, da ni ve? dober je pa? gor. Je bil pa na mx-5 zamenjan pri 170000, tako da ni nekega pravila kako dolgo mora dr?ati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem ga moral menjati, ker je metal motor v zasilni na?in delovanja.

33112_1.png

Napisano

Pri 332000 je bil ?e originalen not. Delane dolge relacije. Je bil pa ?e star model motorja z enim o2 senzorjem, tako da ni bilo kontrole delovanja katalizatorja.

Napisano

Delovanje katalizatorja lahko preveris tako da z obd2 ?italnikom pogledas drugi o2 senzor v na?inu liveview. Le ta se ne sme preve? spreminjat, mora bit kar dokaj konstanten. Pogoj za ta test je da je delovanje motorja v zaprti zanki-topel motor. Tako da ni nujno da je katalizator zani?. Drugi test je s termometrom-laser ali ir. Na izhodu iz katalizatorja mora bit vi?ja temperatura kot na vhodu.

 

https://youtu.be/9VZ5K8n5jj0

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • JA točno TO.  Zadovoljiti je potrebno EU.
    • Saj tudi stari niso nek presežek lepote.
    • Dobro, to smo razčistili neštetokrat ,koliko je ta stran merodajna za porabo . Vsak vpiše podatke sam in kar hoče. Približno toliko je resna ,kot kaka stran kake odslužene,  zafnane  influencerke. Mi smo to rešili na cesti in to je najbolj merodajno. Dino-land  pa naj živi v upanju, da vozijo najboljše motorje. 😉
    • Imel sem točno tak. 16" original Alfa alu in provo vgragnjo 18", avto je imel tudi športno podvozje. Ne moreš verjet, koliko je bil pozimi mehkejši, slabše ležat in se zibal, ko so v križišču avti s 90 zdrveli mimo.   Če tega ne opaziš ali ti je važno udobje, so 16" top izbira. Imam kolega, ki je Insignia 19" prodal in šel na 17" al 16". Cenejše gume in tudi razlika v ceni felne, njemu je bilo za lego vseeno.
    • Vse v redu in prav Bini, ampak ne boš me prepričal, da je na enaki poti in pod enakimi pogoji, poraba med motorjema različna za 1,6 l/100km. Niti približno ni take razlike ne v tehničnih podatkih ne na portalih tipa spritmonitor.    Spritmonitor.de CX-30 186 manual 6,60 CX-30 186 automatic 7,30 CX-30 140 manual 6,62 CX-30 140 automatic 6,95   Je pa seveda možno, da vsi lažejo kot vedno pravi Alex, ko se mu omenjajo portali o porabi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.