Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dobro jutro,

 

V petek smo prevzeli avto iz servisa. Menjali smo vztrajnik. Sklepam, da so nekaj zasustrali...

 

Ko avto vzges se avto 1-2 sekundi strese in "butne",skoraj kot da bi ga dal v prvo. Mhanik (v tujini) je rekel, da je to normalno, ker je vztrajnik nov. Ma dvomim..

 

Dodatno smo potem ugotovili, da pri mocnejsem pospesevanju in pri visoki hitrosti avto "cvili" in malo rozlja.

 

Mogoce kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Je to normalno kadar zamenjas vztrajnik?

 

Drugace, ko ni pospesevanja se avto pele zelo lepo in tiho.

 

Jutri grem nazaj tezit, da zadevo pogledajo.

 

Hvala za pomoc in lp,

Vasja

Napisano

Tole bo nekaj narobe skupaj dano. Avstrija?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mehanik pravi,da misli, da je turbina. Ma turbina ima 90k km in zvoz je neznacilen za turbino tako, da dvomim. Se da to pogledat preko forscan-a? 

 

Edit: Sem sedaj priklopil avto na forscan. Nic kod in vse normalno. Preverim se tekocine in vidim, da je posoda za hladilno tekocino prazna olje pa na "L". Ko se je avto ogrel je lje preseglo zgornjo mejo "X" za cm ali dva. Na racunu mehanika pa pise, da so vlili tako olje kot hladilno. :S

Napisano

Menjaj mehanika in to ?im prej - najprej ti po menjavi vztrajnika avto rukne zdaj pa je turbina kriva. :wacko:  ?e dobro, da ni subwoofer kriv, k preve? butne na kak?no unc unc musko.

 

Olje - mora biti nekje okoli oznake H in nikakor ni mo?no, da je bilo najprej na L (low) potem ga pa ima? ?ez X (to pomeni, da ga je ?e ob?utno preve?). ?e je cm ali dva nad X bo pizdarija saj se lahko zgodi, da ti butne avto v uberture, ko bo potegnilo olje iz karterja in bo ma?ina samo sebe napajala iz olja dokler ti ne bo motor razgonilo.

 

Kako to zgleda si lahko pogleda? v videu.

 

 

 

A si v obeh primerih meril olje, ko je avto stal na ravnem ali na klancu oziroma plo?niku?

33112_1.png

Napisano

Ampak kako ustavi? tak motor, ?e je avto avtomatik in do sesalne cevi ne more??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Odmakne? se in po?aka?. Ustavi se avtomatsko in sicer v enem od dveh pogojev:

- pokuri, kar ima in mu zmanjka goriva

- zlomi glavno gred ali odtrga bat ali kaj podobnega

 

To ti je vse avtomatika, ti samo sedi? in gleda?. Kot Windowsi: "Udobno se namestite in po?akajte..."

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Odmakne? se in po?aka?. Ustavi se avtomatsko in sicer v enem od dveh pogojev:

- pokuri, kar ima in mu zmanjka goriva

- zlomi glavno gred ali odtrga bat ali kaj podobnega

 

To ti je vse avtomatika, ti samo sedi? in gleda?. Kot Windowsi: "Udobno se namestite in po?akajte..."

 

No, ?e vozi? avtomobil z ro?nim menjalnikom, ima? ?e eno opcijo. Ustavi?, stopi? na zavoro, prestavi? v 6. prestavo in sunkovito popusti? sklopko. Z malo sre?e bo motor ugasnil.

Napisano

Ok, v torek gre avto na pregled na pooblascen servis. Zamenjal sem olje,ker je bil pod "low" kljub temu, da naj bi ga menjali. Olje je bilo crno tako, da so verjetno "pozabili" zamenjati olje. Sem pa se pogledal pod pokrov masine in nasel tole "mahasto" snov tam kjer gre kabel na svecko:

https://ibb.co/bYa435

(link je varen)

Kdo ve kaj bi lahko bilo?

Napisano

Joj, ocitno imas opravka z nekimi prevaranti. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zkljucek zgodbe. Avto smo na koncu zapeljali k mozu od lastnice, ki nam oddaja stanovajne (v belgiji). Je pregledal avto po dolgem in pocez. Odkril je vec slamparij. Stabilizator ni bil pravilno zategnjen. Na exhaust manifldu so manjkali sravfi, ter nekateri so bili odtegnjeni. In nazadnje je ugotovil se, da je bila cev, ki gre od turbine do interkulerja preluknjana. Izgleda, da z izvijacem, tam kjer je zaponka. :S Se mi je zdelo cudno, ko so na tistem blesavem servisu, takoj po popravilu, ko smo jih opozorili, da nekaj niso v redu naredili, predlagali zamenjavo turbine. Turbina ima 90k km, zato sem zamenjavo zavrnil. Skratka, barabe. Sledi prijava na inspekcijo. 

 

Ce je le mozno se v prihodnjem izognem servisu v tujini in raje pocakam na Pelka. Pa vsa cast mozu od lastnice, ki si je res vzel cas, namesto, da bi menjal del za delom...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.