Skoči na vsebino

Tezave po zamenjavi vztrajnika


Priporočeno sporočilo

Dobro jutro,

 

V petek smo prevzeli avto iz servisa. Menjali smo vztrajnik. Sklepam, da so nekaj zasustrali...

 

Ko avto vzges se avto 1-2 sekundi strese in "butne",skoraj kot da bi ga dal v prvo. Mhanik (v tujini) je rekel, da je to normalno, ker je vztrajnik nov. Ma dvomim..

 

Dodatno smo potem ugotovili, da pri mocnejsem pospesevanju in pri visoki hitrosti avto "cvili" in malo rozlja.

 

Mogoce kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Je to normalno kadar zamenjas vztrajnik?

 

Drugace, ko ni pospesevanja se avto pele zelo lepo in tiho.

 

Jutri grem nazaj tezit, da zadevo pogledajo.

 

Hvala za pomoc in lp,

Vasja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mehanik pravi,da misli, da je turbina. Ma turbina ima 90k km in zvoz je neznacilen za turbino tako, da dvomim. Se da to pogledat preko forscan-a? 

 

Edit: Sem sedaj priklopil avto na forscan. Nic kod in vse normalno. Preverim se tekocine in vidim, da je posoda za hladilno tekocino prazna olje pa na "L". Ko se je avto ogrel je lje preseglo zgornjo mejo "X" za cm ali dva. Na racunu mehanika pa pise, da so vlili tako olje kot hladilno. :S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjaj mehanika in to ?im prej - najprej ti po menjavi vztrajnika avto rukne zdaj pa je turbina kriva. :wacko:  ?e dobro, da ni subwoofer kriv, k preve? butne na kak?no unc unc musko.

 

Olje - mora biti nekje okoli oznake H in nikakor ni mo?no, da je bilo najprej na L (low) potem ga pa ima? ?ez X (to pomeni, da ga je ?e ob?utno preve?). ?e je cm ali dva nad X bo pizdarija saj se lahko zgodi, da ti butne avto v uberture, ko bo potegnilo olje iz karterja in bo ma?ina samo sebe napajala iz olja dokler ti ne bo motor razgonilo.

 

Kako to zgleda si lahko pogleda? v videu.

 

 

 

A si v obeh primerih meril olje, ko je avto stal na ravnem ali na klancu oziroma plo?niku?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odmakne? se in po?aka?. Ustavi se avtomatsko in sicer v enem od dveh pogojev:

- pokuri, kar ima in mu zmanjka goriva

- zlomi glavno gred ali odtrga bat ali kaj podobnega

 

To ti je vse avtomatika, ti samo sedi? in gleda?. Kot Windowsi: "Udobno se namestite in po?akajte..."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odmakne? se in po?aka?. Ustavi se avtomatsko in sicer v enem od dveh pogojev:

- pokuri, kar ima in mu zmanjka goriva

- zlomi glavno gred ali odtrga bat ali kaj podobnega

 

To ti je vse avtomatika, ti samo sedi? in gleda?. Kot Windowsi: "Udobno se namestite in po?akajte..."

 

No, ?e vozi? avtomobil z ro?nim menjalnikom, ima? ?e eno opcijo. Ustavi?, stopi? na zavoro, prestavi? v 6. prestavo in sunkovito popusti? sklopko. Z malo sre?e bo motor ugasnil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, v torek gre avto na pregled na pooblascen servis. Zamenjal sem olje,ker je bil pod "low" kljub temu, da naj bi ga menjali. Olje je bilo crno tako, da so verjetno "pozabili" zamenjati olje. Sem pa se pogledal pod pokrov masine in nasel tole "mahasto" snov tam kjer gre kabel na svecko:

https://ibb.co/bYa435

(link je varen)

Kdo ve kaj bi lahko bilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zkljucek zgodbe. Avto smo na koncu zapeljali k mozu od lastnice, ki nam oddaja stanovajne (v belgiji). Je pregledal avto po dolgem in pocez. Odkril je vec slamparij. Stabilizator ni bil pravilno zategnjen. Na exhaust manifldu so manjkali sravfi, ter nekateri so bili odtegnjeni. In nazadnje je ugotovil se, da je bila cev, ki gre od turbine do interkulerja preluknjana. Izgleda, da z izvijacem, tam kjer je zaponka. :S Se mi je zdelo cudno, ko so na tistem blesavem servisu, takoj po popravilu, ko smo jih opozorili, da nekaj niso v redu naredili, predlagali zamenjavo turbine. Turbina ima 90k km, zato sem zamenjavo zavrnil. Skratka, barabe. Sledi prijava na inspekcijo. 

 

Ce je le mozno se v prihodnjem izognem servisu v tujini in raje pocakam na Pelka. Pa vsa cast mozu od lastnice, ki si je res vzel cas, namesto, da bi menjal del za delom...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.