Skoči na vsebino

remap na 2.2d in 1.6d

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

malo me mika, da bi naredil remap na M6 Miriai 2.2d 129km in M5 1.6d 115km. Na www.veckonjev.si sem gledal, da spravijo 6ko na 200km in 5ko na 145km. Ima kdo od vas izku?nje z remapom omenjenih motorjev? Kdo koga priporo?a mogo?e? Vsak info bo dobrodo?el

Napisano

Dpf ti bo pa regeneriral kdo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdrav,

 

malo me mika, da bi naredil remap na M6 Miriai 2.2d 129km in M5 1.6d 115km. Na www.veckonjev.si sem gledal, da spravijo 6ko na 200km in 5ko na 145km. Ima kdo od vas izku?nje z remapom omenjenih motorjev? Kdo koga priporo?a mogo?e? Vsak info bo dobrodo?el

 

Hmmm, skoraj dvomim, da lahko normalno spravijo 1,6 na 145KM... ?e gre ?ez 130KM je ?e zelo dober rezultat. Normalno sem napisal zato, ker pri ve? bo te?ava z dimljenjem in DPF-jem.

 

Druga zgodba pa je 2.2 motor, ki je res zadu?en in ?ist verjamem, da gre tud do 200KM.

33112_1.png

Napisano

Sm se zmotu. 1.6 dajo na 135, 2.2. pa neglede na za?etno osnovo na 200. Ne vem. Sklepam da je v tem primeru le elektronika druga al kaj? Turbina in vse ostalo je isto?

 

Poslano z mojega SM-G800F z uporabo Tapatalk

Napisano

Sm se zmotu. 1.6 dajo na 135, 2.2. pa neglede na za?etno osnovo na 200. Ne vem. Sklepam da je v tem primeru le elektronika druga al kaj? Turbina in vse ostalo je isto?

 

Poslano z mojega SM-G800F z uporabo Tapatalk

Filter se ti bo zabasal ter metalo ti bo v safe mode. To se zgodi ko tunas na full, zato smo ?li v nastavljive power boxe ki odpravljajo to te?avo. 4 primere poznam, mislim da je en bil tudi iceman, kar nekajkrat dokler ga je imel na ?ip tjuningu

 

Lahko pa naredi? kompromis - ali da ti pisno garantira da odgovaraja za oran?no lampico dpf (da ti bo regeneriral avto in povrnil v original stanje, ?e se to zgodi)

, ali pa da ti ?e to odklopi, vendar ga mora? ?e fizi?no odstraniti potem.

Pol ma? pa full option TAS tunning z dimno zaveso  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures tnx. Si mi dal mal za mislit. Edina razlika k jo vidm je ta da ste vsi chipiral RF motor k je mel tut drug sistem DPF kot ga ma Miriaika. Misls da to ma kako vezo?

 

Poslano z mojega SM-G800F z uporabo Tapatalk

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

dobu par informacij iz zanesljivih virov. 2.2 komot remap na 200km, nebi smel bit ni? narobe, ker je ?ist drug DPF in sistem kot na prej?njem RF motorju in DPF. za 1.6 je mal bolj ob?utljiv, sam na?eloma tut nebi smel bit kej hudega. hm, zdej bodi pa pameten...

Napisano

80 konjev ti bo dal samo z Sw....svasta kaj prodajajo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.