Skoči na vsebino

Pozicija tempomata

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam vpra?anje, ki je morda ?e kdaj bil odgovorjen, pa vendar:

 

Pri avtomobilih so ponavadi funkcijske tipke za tempomat na levi strani, tako sem imel tudi pri ?kodi prej, sedaj pri Mazdi, pa je zadeva na desni strani na volanu. Mogo?e kompliciram, ampak men je to dejansko dost smotano narejeno in me zanima ali se to da nekako obrniti? Je ?e kdo to posku?al, dokupil nova stikala? 

 

Jaz sem malce googlal pa so na slikah samo volani s tempomatom na desni.

 

PS: Pa recimo, da se mi sanja zakaj je to tako - ker kamikaze vozijo po levi in so izdelovali samo eno vrsto volana za cel svet. Pa vendar bi to lahko blo kje za kupit. :D

Napisano

Komplicira?... :P

 

To, da si na ?kodi imel tipke na levi strani volana ?e ne pomeni, da so tipke ponavadi tam. To pomeni, da jih je ?koda imela tam. Nekateri jih imajo na ro?ki za smerokaz, nekateri imajo za tempomat svojo ro?ko, nekateri na desni strani volana, nekateri pa na levi. V glavnem...?imprej se navadi in se obremenjuj glede pomembnej?ih stvari v ?ivljenju... <_<

Napisano

Imam vpra?anje, ki je morda ?e kdaj bil odgovorjen, pa vendar:

 

Pri avtomobilih so ponavadi funkcijske tipke za tempomat na levi strani, tako sem imel tudi pri ?kodi prej, sedaj pri Mazdi, pa je zadeva na desni strani na volanu. Mogo?e kompliciram, ampak men je to dejansko dost smotano narejeno in me zanima ali se to da nekako obrniti? Je ?e kdo to posku?al, dokupil nova stikala? 

 

Jaz sem malce googlal pa so na slikah samo volani s tempomatom na desni.

 

PS: Pa recimo, da se mi sanja zakaj je to tako - ker kamikaze vozijo po levi in so izdelovali samo eno vrsto volana za cel svet. Pa vendar bi to lahko blo kje za kupit. :D

volan za 180 obrni po horizontali pa bo? imel tempomat na levi v stilu F1 prestav  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Komplicira?... :P

 

To, da si na ?kodi imel tipke na levi strani volana ?e ne pomeni, da so tipke ponavadi tam. To pomeni, da jih je ?koda imela tam. Nekateri jih imajo na ro?ki za smerokaz, nekateri imajo za tempomat svojo ro?ko, nekateri na desni strani volana, nekateri pa na levi. V glavnem...?imprej se navadi in se obremenjuj glede pomembnej?ih stvari v ?ivljenju... <_<

 

 

no, saj pri ?kodi imajo na ro?ki za smerokaz, torej na levi in vsak avto, ki sem ga do zdej vozil, je mel na levi. Pa? Mazde majo na desni, ker so japanezi levovoze?i, sklepam. 

 

druga?e pa mi je tole dost pomembna zadeva, saj se dost vozim in bi rad optimiziral dolo?ene zadeve, ?e se dajo. :) no, sj ni va?no, samo vpra?al sem, ker ste sami znalci tuki gor, pa delate ni da ni iz avtov in sem pa mimgrede vpra?al ?e neki zase. :)

Napisano

no, saj pri ?kodi imajo na ro?ki za smerokaz, torej na levi in vsak avto, ki sem ga do zdej vozil, je mel na levi. Pa? Mazde majo na desni, ker so japanezi levovoze?i, sklepam. 

 

druga?e pa mi je tole dost pomembna zadeva, saj se dost vozim in bi rad optimiziral dolo?ene zadeve, ?e se dajo. :) no, sj ni va?no, samo vpra?al sem, ker ste sami znalci tuki gor, pa delate ni da ni iz avtov in sem pa mimgrede vpra?al ?e neki zase. :)

XXX (prepovedana znamka) ima dodatno ro?ko na levi za tempomat (vsaj moj) pod ?migovci. PA mi je bilo ljub?e na volanu mazde. Edino motilo me je da se std by izklopi ?e da? cancel (izgubi nastavljeno hitrost). To je pri 'analogni ro?ki' XXX (prepovedane znamke) bolje 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

druga?e pa mi je tole dost pomembna zadeva, saj se dost vozim in bi rad optimiziral dolo?ene zadeve, ?e se dajo. :)

 

No, ?e se pa dost vozi?, se bo? pa ?e tolk prej navadil. ;)

Napisano

To se bo? pa res navadil in bo? videl, da tisto na ro?ki je bolj smotano kot direktno na volanu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To se bo? pa res navadil in bo? videl, da tisto na ro?ki je bolj smotano kot direktno na volanu.

Direktno na volanu je super, vendar bi ?elel na levi strani.

 

Sem levi?ar in avto ve?ino ?asa, sploh na AC, vozim z eno roko...

 

Pa dobro, bom nehal komplicirat.

Napisano

Mislim, da je to samo stvar navade. 

Osebno se mi zdi, da je ro?ka, ki jo je imela 626-ka bolj prakti?na kot gumbi na volanu v primeru M6. V primeru ro?ke, sploh nisi gledal, ko si se navadil, vse po otipu. Tipke sicer tudi otipa? a ?e v?asih vedno moram pogledat.

Napisano

Direktno na volanu je super, vendar bi ?elel na levi strani.

 

Sem levi?ar in avto ve?ino ?asa, sploh na AC, vozim z eno roko...

 

Pa dobro, bom nehal komplicirat.

Pa volan v obe roki:)

Napisano

Sem levi?ar in avto ve?ino ?asa, sploh na AC, vozim z eno roko...

 

Se pravi lahko s spremembami za?ne? ?e tukaj. Kot je bilo omenjeno...volan v obe roki in potem bo ta "te?ava" s tempomatom naenkrat izginila...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.