Skoči na vsebino

Extreme downhill trike racing


S'tan

Priporočeno sporočilo

Spet prevec casa na sihtu, spet brskanje po youtubu. Danasnji izplen:

 

https://www.youtube.com/watch?v=P2JGSIYINj4

 

Nasel sem videe od 3 razlicnih ljudi, niti en ni uspel napisat kje se to dogaja (ista proga se pojavlja od nekje 2014 do 2016, 2017 sklepam da se ni bil na sporedu) in kdaj. Zgleda neznansko zabavno in meni se na podstresju pri mami najbrz se vedno prasi en star trike (mislim da je se manjsi od teh ampak mojih 65 kil bo ze zdrzal); najbolj me pritegne da to da je vse narejeno tako klosarsko, kot kak lemons race za stare tricikle. Naslov eventa je seveda prevec genericen da bi mi google kaj dosti pomagal.

 

Ali kdo ve karkoli o tem?

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj zabavno je k se zaletavajo v drevesa....

in to v gozdu....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha nora va?ka downhill liga  :bravo:

 

Pomoje bi blo s kakimi drift trike igra?kami ?e bol zanimivo..nekaj podobnega je foruma?-biv?i mazda? izvajal in pomoje da ga ma ?e vedno doma nekje

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, na takih ozkih poteh ni vrag da slej kot prej ne odletis v kako drevo. Bom kontaktiral ljudi ki so to snemali da vidimo ce bo letos spet. Trike drifting zgleda zabaven samo na javnih cestah ki niso zaprte ne vem ce bi hotel to pocet. Ze s kolesom se mi je parkrat pri takih spustih skoraj grdo zalomilo (To?ko <3), na triciklu brez bremz in z zelo... okrnjeno kontrolo je pa to kar samomorilsko.

 

Bom javil ce kaj izvem. :)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

http://extremetriciklorace.altervista.org/2k16/index.html

 

Koncno nasel info o eventu. Mi gremo ene 2-3je ziher, ce bi sel kdo zraven naj pozoka. :)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S'tan je mnenja da folk odleti, ker imajo za??itno opremo in jim zato mo?gan pravi, da ni panike.

 

Jaz sem mnenja, da z njegovimi 10+ pretresi mo?ganov mu je verjetno izbilo kolikor je ?e imel samoohranitve v njih in bo itak odletel.

 

Place your bets now.

 

Sicer pa ne vem ?e je ?e pokazal malce bolj napreden test - letelo nekaj ?ez 40:

 

https://www.youtube.com/watch?v=aS3y2wS7CoA

 

 

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mja, to je bila tudi moja prva misel: pedala morajo it stran. Pa se je izkazalo da a) zgledajo cool ko se vrtijo tako hitro, B) ne motijo sploh ker tja nikoli, tudi v ovinkih ko telovadis po triciklu da bi zamenjal smer ne das nog in c) med kolesom in 'vilicami' sta bila 2 cca milimeter debela plasticna distancnika ?irine recimo 1 cm, ki sta se zelo hitro unicila in sedaj sprednje kolo plese sem in tja med vilicami. In zvita kovinska palica, ki tvori sprednjo os in se nadaljuje v pedala trenutno zadovoljivo drzi vse skupaj v voznem stanju. Lahko bi menjal s kako cevjo pa bi najbrz vse skupaj samo se poslabsal tako da zaenkrat...don't fix what ain't broken.

 

Sem govoril z organizatorjem glede minimalnih standardov za varnost in ocitno bo samo kolesarska celada ok tako da strategija ostaja ista; cim manj dodatne opreme, cim lazji tricikel in stradat zadnji dan pred tekmo da bom shitty grip v ovinkih (plasticne, ne gumjaste gume) kompenziral s cim manj teze + prej bom lahko prilaufal do tricikla v startu ker ne bom okoren zaradi motoristicne celade & 10kg scitnikov.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po pravici povedano ne vem. Sem zelo kompetitiven tako da potrudil se bom maksimalno, ni pa waac dirka tako da tudi ce se zabijem v drevo in koncam zadnji ne bom nesrecen. Za realne sanse za zmago bi najbrz potreboval custom tricikel (kot jih imajo nekateri), gumo na gumah ipd. Mogoce naslednje leto, letos se gremo hecat, kaj posnet, na stezi pa bo kar bo.

 

 

Pa seveda...dirka se s tricikli za petletne otroke. Nekaj super resno se tako stvar tezko jemlje. XD

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Kon?ali vsi v enem kosu. Razen parih triciklov. 

 

Naslednje dirke mogo?e sploh ne bo, organizator je ?e tako jamral da...fora je da oni vsako leto najamejo tisto ko?o na vrhu za cel dan in si hkrati prilastijo ?e cesto, ki vodi do nje. Najem ko?e je legalen, vse ostalo...niti ne. In ?e bi se kdo resno po?kodoval, kar glede na ostre skale ob progi, drevesa in ne tako male hitrosti ni nemogo?e; imajo lahko kar lepo sranje.+ da vedno ve? nas outsiderjev ve za to in....ja. Upam da bo ?e no, ker je res super.

 

Dogaja se sicer vsako leto enkrat septembra, ?e vreme zdr?i. Sedaj ko imam kontakt od organizatorja bo za naslednje leto la?je zvedet kdaj bo; bom nalepil info tudi sem ?e bi ?el ?e kdo. :)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.