Skoči na vsebino

Mazda 6 2005 - LPG - izguba mo?i, cukanje pri vi?jih obratih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Prevozno sredstvo (bencinar 2.0 + plin) od nakupa po ve?ini kar ?tima... :D Sem pa v zadnjem ?asu prevozil precej dolgih tur. In niti ne vedno ravno strogo po hitrostnih predpisih (visoki obrati, po?rlo dosti olja itd)...

 

No, lu?ka za motor vsake toliko sveti, bojda zaradi nekega senzorja, ki ga plin malo zmede. V?eraj je med vo?njo za?el nekaj cukati in ima? o?utek kot da bi bil zunaj mo?an veter. Kmalu se je zadeva poslab?ala in lu?ka je za?ela utripati. ?e sem zni?al obrate se je zadeva umirila in lu?ka le gorela. ?e prej pa se je normaliziralo, ?e sem preklopil na bencin.

 

Kak?na ideja?

 

Najlep?a hvala!

h

Napisano

Ej....lp preveri sve?ke ,ki morejo biti za LPG.avto plin .naj ti mojster za Avto plin LPG,preveri z testerjem,delovanje celotnega sistema uparjalnik plus plinske injektorje,,pokli?i SI-GAS.lp

Napisano

Svecke, kabli, vzigalna tuljava ali pa ena od obeh lambda sond bo tule razlog. Cimprej do mojstrov! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ce majstr prav da na bencin normalo dela potem je problem v LPGju oz. v eni izmed LPG komponent :). Kar se pa check engine lucke tice je pa povsem normalno ce se vklaplja, saj se potem tudi sama cez cas izklopi. Bodi le pozoren, da ti ne gori konstantno :)

Napisano

Hvala vsem za odgovore!!

 

Bom ?el najprej do lpg majstra, potem pa naprej, ker na bencin imam ob?utek, da dela ?e kar normalno. Na lpgju pa malo povi?a? obrate, oz. ga pod obrati "pomatra?" in za?ne cukat in utripat lu?ka.

 

Se je prej izklapljala lu?ka ja, sedaj pa pomoje ?e vsaj mesec, ?e ne ve? konstantno gori. Pa sem zadevo pripisal pa? muham kak?nega senzorja... Ajej...

 

No hvala, pa da vidimo kaj majstori pore?ejo. :)

Napisano

Vsaka napaka pri delovanju se pri LPG, napram bencinu dejansko 'potencira'. Dobro postimajte Mazdurino! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma... bi moral ?e takoj te?it ja, sam ni bilo ?asa. :)

 

Majster Denis pravi, da lahko da je samo prek obd-ja treba nekaj prestaviti. Mo vidli.

 

Sedaj pa nebi rad odpiral nove teme, ampak... O?itno se mi je zaradi zarjavelosti odlomil desni muffler pri izpu?ni cevi. Kaj zdaj? :D A se lahko brez tega vozim (niti nevem ali je to neumno vpra?anje ali ne :D)? Je mo?no, da so zato te?ave? Ker naj bi ta pritisk, ki ga muffler ustvari vplival na delovanje motorja.

 

Sicer pa hvala za ?elje! :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.