Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Ali se je ?e kdo sre?al s te?avo, da je ena izmed dnevnih LED lu?i za?ela slab?e svetit in utripat? Na internetu sem zasledil, da je kar nekaj teh te?av in naj bi se celo menjalo v garanciji. Klical sem Selmar in ni? ne vejo o tem in bi moral pripeljati na pregled. To bom seveda naredil ampak me vseeno zanima, ?e je imel kdo ?e tak?ne probleme in ali je uspe?no re?il.

 

Avto je CX5 letnik 2015 (prenovljeni model).

Napisano

Kakorkoli vedo ali ne vedo, avto je v garanciji!

 

Tole bo zanimivo, prvi primer okvare led. Ali bodo to smatrali kot potrosni material ali del avta...

Pri konkurencni znamki vem da menjajo pod garancijo (kolegi 2x dnevna, 1x cela luc z racunalnikom)

 

Sporoci

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej...Salesky imam isto mazdurino l 2015..in meni sveti led dnevne lu?i normalno..pokli?i mazda servis obvezno...garancija

G.majesa..Btc..ljubljana..javi lp

  • 1 leto kasneje...
Napisano

No jaz sem v tem ?asu ?e re?il zadevo pod garancijo (Ferk).  :danzoman:  Najprej mi je samo ena delala probleme in so jo zamenjali, potem ?ez ?as pa je ?e druga "spustila du?o" in smo zamenjali ?e drugo. Niso ni? komplicirali tako, da ?imprej na servis pokazat. Zahtevaj, da takoj poslikajo in reklamirajo, ker meni se je zgodilo da je vmes za?elo spet delat in sem moral ?akat, da se problem spet pojavi.

Napisano

Tako je bilo na za?etku tud s Xenoni.. Recimo prva generacija 6-ke so mi 2x v garanciji menjali balaste oziroma baje celo lu?. Pri drugi generaciji pa s xenoni ni bilo nobenih te?av pa imam 2x ve? prevo?enih km in 2,5x ve? let na grbi kot pri prvi (govorimo o starosti avta, da ne bo kdo dobil kake prebliske :P ).

33112_1.png

Napisano

Tele xenonke ki jih imam notri bom pa prav pogledal katere so notri, delajo dan. sigurno imajo ve? kot 2000 lumnov, kljub  temu da nimam pranja...:) ?e crkne grem po original

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni nujno, da so svetilke, lahko imajo Francozi zelo dobro optiko lu?i narejeno in se da z normalnimi potegnt bistveno ve? kot recimo pri Mazdi, kjer Japonci to lekcijo niso najbolje osvojili.

33112_1.png

Napisano

Aha za dnevne LED je pa? vse dobr in so ?paral ter dal notri nek ?ip?it.

33112_1.png

Napisano

Ni nujno, da so svetilke, lahko imajo Francozi zelo dobro optiko lu?i narejeno in se da z normalnimi potegnt bistveno ve? kot recimo pri Mazdi, kjer Japonci to lekcijo niso najbolje osvojili.

Tocno tako. Prva generacija 6ke je imela zarnice D2S in so svetile za en k.. Druga generacija ima isto D2S zarnico in sveti v nulo. K svetilnosti veliko pripomore tudi leca na zarometu :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.