Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp, ker sem novi na tem forumu bi vas vse skupaj prosil da mi pomagate z nasveti,predlogi ali va?imi izku?njami. Imam mazdo 6,2003,2,0tdi 89kw, avto sem pred kratkim kupil od znanca,poznam avto, smo opravili servis komplet in to je to, ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. Nobena lu?ka se zasveti tak da vas prosim za pomo? oz va?e izku?nje,hvala v naprej

Napisano

Jaz bi najorej preveril akumulator...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz bi najorej preveril akumulator...

hvala, ampak avto na polno vergla ampak potem mu zmanka akumolator,sem zamenjal z drugim pa isto oz ni? 

Napisano

A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.

33112_1.png

Napisano

A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo in ko je avto delal so vse lu?ke ugasnile, nobena ni svetla ki bi me na kako napako opozarjala, avto je ?el v piko brez problema,poln mo?i pol pa naenkrat mrk,hvala pa ti vseeno

Napisano

IMV ventil.....


druga?e si pa malo zmede naredil v opisu

 

ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. 

ampak avto na polno vergla 

 

Nobena lu?ka se zasveti

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo 

 

tako da imv ventil ali pa visokotla?na pumpa. Preglej pa ?e malo butalske fore relejev....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ra?unalnik mam en za prodat

racunalnik nima blage veze tle.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

IMV ventil.....

druga?e si pa malo zmede naredil v opisu

 

ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. 

ampak avto na polno vergla 

 

Nobena lu?ka se zasveti

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo 

 

tako da imv ventil ali pa visokotla?na pumpa. Preglej pa ?e malo butalske fore relejev....

IMV ventil je to ko je gor na pumpi pri?raufan?

Napisano

Lp, ker sem novi na tem forumu bi vas vse skupaj prosil da mi pomagate z nasveti,predlogi ali va?imi izku?njami. Imam mazdo 6,2003,2,0tdi 89kw, avto sem pred kratkim kupil od znanca,poznam avto, smo opravili servis komplet in to je to, ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. Nobena lu?ka se zasveti tak da vas prosim za pomo? oz va?e izku?nje,hvala v naprej

Zdravo takega problema ?e nism imel akumulator ampak pravis da akumulator si zamenjal nevem probavaj kable pa kar je povezano z elektriko mogo?e ti uspe

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Napisano

A ni najla?je se peljat na najbli?ji servis Mazda pa da ga malo priklopijo na ra?unalnik? Pravi?,da si avto kupil pred kratkim? A je tega tvojega znanca tudi kaj podobnega doletelo? Vpra?aj ga.

 

 

Napisano

probaj z drugim klju?em! (avto ima dva klju?a)

 

meni se je na prej?nji 6ki zgodilo to, da sem moral en klju? opnovno priu?it na avto... avto je verglal, ni pa zagnalo motorja

z drugim klju?em je kresnil takoj 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

probaj z drugim klju?em! (avto ima dva klju?a)

 

meni se je na prej?nji 6ki zgodilo to, da sem moral en klju? opnovno priu?it na avto... avto je verglal, ni pa zagnalo motorja

z drugim klju?em je kresnil takoj

Ja samo res drugi klju? ce das drugi kljuc od mazde ne v?ge

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ja samo res drugi klju? ce das drugi kljuc od mazde ne v?ge

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Pika, vejica, ostala lo?ila... Kdo te bo zastopil pri takem pisanju?
  • 2 leti kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • Boss je spremenil naslov v mazda 6 noče "vžgat"

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.