Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Jah se vozijo, ampak v dolžini nekih 100m je vmes še vedno nek čuden makadam, tam verjetno boljše it peš.

 

Sem pa danes verigo ta slabšega kolesa kar naoljil z oljem za motorko, pomoje škoditi ne more to mazanje, se pa v nobenem primeru ne sekiram za kolo. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hej poganjalci!

 

Svetujte mi katero dobro in lepo urejeno kolesarsko stezo, v naravnem okolju.

 

Vozil sem Parenzano, ter Zgornjesavsko kolesarsko pot, v kratkem bom verjetno tisto iz Velenjkovca v SinGapur. :)

 

v bližini Zagorja je že v funkciji Rogličeva kolesarska? Priporočate še kakšno?

 

Namreč, precej naveličan sem kolesarjenja po glavnih cestah, med agresivnimi vozniki, zlasti kolesarjenje v dvoje mi nekako tam ni preveč sproščeno.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem v nedeljo sel tkole:

image.png

 

 

@Z M A J tole lahko gres in imas bolj tko malo glavne ceste. Iz skofje loke gres proti Poljanam in naprej Gorenja Vas in Hotavlje (iz Skofje Loke do Brodov mas cesto potem gres okoli, nato 300m spet po cesti in pred ravnino gres desno do Log-a, potem pa cez Visoko skoraj cist do Hotavelj po stranski kolesarki poti). V Hotavljah gres desno na Leskovico in do smucisca Cerkno, nato pa spust v Davco in Zali log (to je pac cesta sam ni promtna). Potem pa kolesarska do Zeleznikov in potem po travniskih poteh do Skofje Loke.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je TBA napisal:

V četrtek se po vsej vrjetnosti poslovim od svojga bajka...

pa pivo v roke, že boljš tako 😛

Popravljeno od Tilen5
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Z M A J napisal:

v bližini Zagorja je že v funkciji Rogličeva kolesarska? Priporočate še kakšno?

 

 

Odprta, kr pridi in sprobaj 😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je MazdaBoy napisal:

Odprta, kr pridi in sprobaj 😉 

Kolk pa je kaj dolga oziroma od kje do kje je. Tole bi na uč rekel, da kaj več kot 10km ni, al se motim.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem v nedeljo sel tkole:
image.thumb.png.3cb069cc8736dc806c950c37a5fd086a.png
 
 
[mention=185]Z M A J[/mention] tole lahko gres in imas bolj tko malo glavne ceste. Iz skofje loke gres proti Poljanam in naprej Gorenja Vas in Hotavlje (iz Skofje Loke do Brodov mas cesto potem gres okoli, nato 300m spet po cesti in pred ravnino gres desno do Log-a, potem pa cez Visoko skoraj cist do Hotavelj po stranski kolesarki poti). V Hotavljah gres desno na Leskovico in do smucisca Cerkno, nato pa spust v Davco in Zali log (to je pac cesta sam ni promtna). Potem pa kolesarska do Zeleznikov in potem po travniskih poteh do Skofje Loke.
Jaz pa tako

2ff23d55ae037bcd8a572bcc18664536.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je TBA napisal:

@Z M A J samo se pazi policajev. So že štrafali nekaj kolesarjev ker niso upošteval cpp.

S tem pa nimam težav in tudi ne vozim nekega zverinskega tempa, kot npr. Cestakarji, ko iz prve prevozi rdečo luč, da ne izjebe povprečne hitrosti. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Z M A J napisal:

S tem pa nimam težav in tudi ne vozim nekega zverinskega tempa, kot npr. Cestakarji, ko iz prve prevozi rdečo luč, da ne izjebe povprečne hitrosti. :(

To so bli štrafi zaradi vožmje po napačni strani, vožnja brez rok...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po parih mesecih obupnih poizkusov končno uspelo.

Naša tamala ima na svojem otroškem koleščku 11 redni zobnik in SLX menjalnik. 3 mesece sem se zaj... da bi ji ga naštelal, pa ni ratal. Vsi so mi prodajali teorijo da je ziher skrivljen nosilec menjalnika ali pa menjalnik sam. Iz dojčland naročil orodje za ravnanje nosilcev, poravnal v nulo, pa spet isto sranje.

Potem pa danes (končno) opazil, da zobniki rahlo poplesavajo ker očitno en šalabajzer na drugem koncu sveta ni znal zategnit ringa kasete. Zategnil, in sedaj vse dela BP. Ampak je pa trajal.

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Po parih mesecih obupnih poizkusov končno uspelo.

Naša tamala ima na svojem otroškem koleščku 11 redni zobnik in SLX menjalnik. 3 mesece sem se zaj... da bi ji ga naštelal, pa ni ratal. Vsi so mi prodajali teorijo da je ziher skrivljen nosilec menjalnika ali pa menjalnik sam. Iz dojčland naročil orodje za ravnanje nosilcev, poravnal v nulo, pa spet isto sranje.

Potem pa danes (končno) opazil, da zobniki rahlo poplesavajo ker očitno en šalabajzer na drugem koncu sveta ni znal zategnit ringa kasete. Zategnil, in sedaj vse dela BP. Ampak je pa trajal.

 

Bravo, pravi mojster si.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj ponovno na Meninsko, tokrat spoznal 2 novi makadamski cesti.

 

Vzpon s Črnivca oz. Poljana je tista vas, potem po makadamski cesti prečenje celotnega južnega pobočja do Bine planine.

 

Od tam dalje do planinskega doma na Menini.

 

Spust potem v Šmiklavž oz. Novo Štifto in Tirosek ter nazaj vzpon na Črnivec.

 

Vmes sem v iskanju bližnjice še zataval na lepo planino Travnik. Kar zahtevno vse skupaj, z električnim bi bilo verjetno nekaj povsem drugega. :)

IMG_20240515_130749.jpg

IMG_20240515_131551.jpg

IMG_20240515_135239.jpg

IMG_20240515_140628.jpg

IMG_20240515_143555.jpg

IMG_20240515_143604.jpg

IMG_20240515_145454.jpg

IMG_20240515_153032.jpg

IMG_20240515_155620.jpg

IMG_20240515_162206.jpg

P.S. kolešček pa tastari in premali zame, ampak ima prave gume za grobe terene. :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Z M A J napisal:

Včeraj ponovno na Meninsko, tokrat spoznal 2 novi makadamski cesti.

 

Vzpon s Črnivca oz. Poljana je tista vas, potem po makadamski cesti prečenje celotnega južnega pobočja do Bine planine.

 

Od tam dalje do planinskega doma na Menini.

 

Spust potem v Šmiklavž oz. Novo Štifto in Tirosek ter nazaj vzpon na Črnivec.

 

Vmes sem v iskanju bližnjice še zataval na lepo planino Travnik. Kar zahtevno vse skupaj, z električnim bi bilo verjetno nekaj povsem drugega. :)

IMG_20240515_130749.jpg

IMG_20240515_131551.jpg

IMG_20240515_135239.jpg

IMG_20240515_140628.jpg

IMG_20240515_143555.jpg

IMG_20240515_143604.jpg

IMG_20240515_145454.jpg

IMG_20240515_153032.jpg

IMG_20240515_155620.jpg

IMG_20240515_162206.jpg

P.S. kolešček pa tastari in premali zame, ampak ima prave gume za grobe terene. :)

Uf, dobra in težka tura.... 👌😉

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Mraušk Mčk napisal:

Povsem drugega. Zmanjkalo bi ti baterije in bi gural.

 

To si pa nesramen do @Z M A J . Pa sej nima 250kg, da bi scuzalo baterijo na taki poti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.