Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma jaz mojega cuba nisem še imel na servisu, ...ok lažem, enkrat sem ga imel na servisu prednje vilice, kjer so me pred leti v air n shox v lj obrali za okoli 150eur. Že takrat je bilo to toliko kot reden servis. No, saj sem vedel da bo toliko, sem rekel enkrat bom naredil. Seveda so tam zatrjevali, da je to treba vsako leto in oh in sploh....

Je pa res, da se ne vozim ravno vsak teden s kolesom na kake daljše ture tko da, po pameti :)

 

Na splošnem servisu pa res še ni bil, sem pa letos razmišljal da bi bilo dobro, kaj zamenjati, podmazati...Vmes sem menjal zavorno olje, to je pa vse. Ploščice zamenjaš itak tik tak, če je treba, ostalo pa čiščenje in maža. Ne vem pa koliko bi moral prevoziti ,da bi res vsako leto vozil na servis kot avto .

Napisano (urejeno)

Kar se tice vzdrževanja : jaz na 3000km menjam ketno in zadnje ploščice . Prednje ploščice menjam na 1500km. Toliko pač zdržijo.

 

1letno ga peljem na servis h kolegu,da zamenja bovdne in zajle , podre in namaze krmilni ležaj, pesta ipd.... Ponavadi tak servis naredim spomladi, da se ga konkretno spuca soli in ostale zimske svinjarije.

 

Z gorcem naredim cca 3000km (okoli 60tisoc visincev ) ,tako da ja... 1x letno je na servisu. Prednje vilice v 12000km še nisem odpiral,ker je servis skoraj dražji od nove vilice in dokler dela pač dela.

 

V vsem tem času (3leta in 12000km) mi je šla zadnja feltna , zamenjati je bilo potrebno diske po dveh letih in 1x mi je nevem kam izginilo olje iz zadnje zavore ( je kar zabavno ostati brez zadnje zavore na Passo Forcelli).

 

Popravljeno od Nejc1986
Napisano (urejeno)

Jah tle je res tisoče opcij za kolesarit :D

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Oštja. Skoraj 190 utripa? To pa je bil tempo😀.

Naslednjič pa iz Vipave mimo cerkvice nad streliščem in na Nanos😁.

 

 

Popravljeno od AmpeR
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jah na utrip se žal ne morem zanašat preveč kaj preveč ker je prek zapestja... morm pas kupit. Je pa definitivno majn kondicije zdej ko sem imel probleme z gležnjem.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

Jah na utrip se žal ne morem zanašat preveč kaj preveč ker je prek zapestja... morm pas kupit. Je pa definitivno majn kondicije zdej ko sem imel probleme z gležnjem.

Pri Garminu je kar točen utrip na zapestju, - 5+5 to ni skoraj nič pri 180 utripa.... 👍

Napisano (urejeno)

Sej je natančen tudi na suunto,..ampak nisem imel paščeka zategnjenega to sem mislil. Pa zaradi tresljajev po brezpotju potem skače pa prekinja(ni lep graf v vadbi)

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Samo una nad streliščem je meni ful dobra. Večkrat jo prehodil med služenjem vojske... Lansko leto sem se spustil iz Razdrtega dol, ma Podnanosu obrnil. Moram ponoviti do Vipave oz. mogoče splezati do Plaza.

Screenshot_20220531-220503_Strava.jpg

Napisano

Ja sej maš veliko lepih. Tisto mimo cerkvice misliš Sv. Mikla pomoje

WWW.HRIBI.NET

Natančen opis cerkev Sveti Miklavž nad Vipavo in vseh pristopov na Sveti Miklavž nad Vipavo. Cerkev svetega Miklavža se nahaja pod...

 

 


image.jpeg

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ja sej maš veliko lepih. Tisto mimo cerkvice misliš Sv. Mikla pomoje

WWW.HRIBI.NET

Natančen opis cerkev Sveti Miklavž nad Vipavo in vseh pristopov na Sveti Miklavž nad Vipavo. Cerkev svetega Miklavža se nahaja pod...

 

Ja to je ta cerkvica 😀

Napisano

Mi gremo velikokrat tu mimo peš pa jo potem udarimo do Vojkove ali pa do Abrama

 


image.jpeg

 

Napisano

Kar se tice pulza; zelo pomembno je kako se nekdo počuti ob temu pulzu. 180 ob kratkotrajnem naporu pri mlajši osebi ni tako veliko,da bi številka sama po sebi morala biti zaskrbljujoča. Ampak jaz si ne predstavljam imeti pulza 180.

 

Ker delam daljše vožnje, grem nekje do 160,ali pa še to ne. Nad 140 mi preprosto ni več udobno in zato se raje vozim na 110-130. Je pa res da sem potreboval par let,da sem zmožen prepeljati Krvavec s pulzom 130😂

 

Meni osebno je vsaj toliko pomemben podatek pulz v mirovanju in pa koliko ti pade utrip v prvi minuti počitka po kakšnem res hudem intervalu. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Kaj to pomen, da greš po cesti na krvavec gor, s 130 pulza?

Jp,moraš pa vedeti da imam v mirovanju 41pulza. Enkrat sva imela z enim kolegom ki je bil tekmovalec žolčno debato... Nekaj me je teral da naj pospešim  ker imam še rezerve in da bom pač hitrejši . Jaz pa sem mu preprosto rekel , da ne rabim tega in da mi je dosežek že to, da sem zmožen prevoziti katerikoli klanec s pulzom pod 150.

 

Enkrat bi šel na medicinsko fakulteto ,da dejansko pogledajo kje se mi začne laktatni prag in do kje se mi izplača nabijati pulz. Do takrat bom pa prihajal pol minute kasneje na vrh in si mislil svoje 😈 Vseeno je to srce; ni se za špilat s tem . Nismo več 20let stari.

Napisano

Glede na to koliko ti prevoziš s kolesom po hribih-gorah imaš prav "šparaj srce" ♥️👍

 

Napisano

Ja, to je res. Najbrž je pa imel tudi kolega prav, ko je rekel da imaš še rezerve. Bom pa naslednjič ko grem s kolesom malo bolj pozoren na pulz, jaz načeloma ne gledam kaj dosti, ne šparam pa tudi ne prav dosti v klanec :D

Napisano (urejeno)

Jaz se tud šparam za v klanec. V še tako strm klanec vedno na 2. stopnji (tour), nikoli na 4. (turbo).

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Saj res. To me je vedno zanimalo. Če uporabljate Bosch CX Performance, s katerimi stopnjami večinoma vozite? Jaz večina kar v Eco. Sem pa bolj slabo pripravljen (no, predvsem pretežak) in bi bilo verjetno celo bolje, če bi več uporabljal Tour/Turbo. V Eco se namreč preveč mučim, posledično je tudi pulz nižji. V Tour/Turbo toliko lažje hitreje vrtim, da se tudi pulz dvigne.

Popravljeno od kacnje
Napisano

Nejc, a ti si mislil povprečni pulz, al imaš dejansko nastavljen alarm, da če gre čez 130, da takoj tuli?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.