Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma jaz mojega cuba nisem še imel na servisu, ...ok lažem, enkrat sem ga imel na servisu prednje vilice, kjer so me pred leti v air n shox v lj obrali za okoli 150eur. Že takrat je bilo to toliko kot reden servis. No, saj sem vedel da bo toliko, sem rekel enkrat bom naredil. Seveda so tam zatrjevali, da je to treba vsako leto in oh in sploh....

Je pa res, da se ne vozim ravno vsak teden s kolesom na kake daljše ture tko da, po pameti :)

 

Na splošnem servisu pa res še ni bil, sem pa letos razmišljal da bi bilo dobro, kaj zamenjati, podmazati...Vmes sem menjal zavorno olje, to je pa vse. Ploščice zamenjaš itak tik tak, če je treba, ostalo pa čiščenje in maža. Ne vem pa koliko bi moral prevoziti ,da bi res vsako leto vozil na servis kot avto .

Napisano (urejeno)

Kar se tice vzdrževanja : jaz na 3000km menjam ketno in zadnje ploščice . Prednje ploščice menjam na 1500km. Toliko pač zdržijo.

 

1letno ga peljem na servis h kolegu,da zamenja bovdne in zajle , podre in namaze krmilni ležaj, pesta ipd.... Ponavadi tak servis naredim spomladi, da se ga konkretno spuca soli in ostale zimske svinjarije.

 

Z gorcem naredim cca 3000km (okoli 60tisoc visincev ) ,tako da ja... 1x letno je na servisu. Prednje vilice v 12000km še nisem odpiral,ker je servis skoraj dražji od nove vilice in dokler dela pač dela.

 

V vsem tem času (3leta in 12000km) mi je šla zadnja feltna , zamenjati je bilo potrebno diske po dveh letih in 1x mi je nevem kam izginilo olje iz zadnje zavore ( je kar zabavno ostati brez zadnje zavore na Passo Forcelli).

 

Popravljeno od Nejc1986
Napisano (urejeno)

Jah tle je res tisoče opcij za kolesarit :D

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

Oštja. Skoraj 190 utripa? To pa je bil tempo😀.

Naslednjič pa iz Vipave mimo cerkvice nad streliščem in na Nanos😁.

 

 

Popravljeno od AmpeR
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jah na utrip se žal ne morem zanašat preveč kaj preveč ker je prek zapestja... morm pas kupit. Je pa definitivno majn kondicije zdej ko sem imel probleme z gležnjem.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

Jah na utrip se žal ne morem zanašat preveč kaj preveč ker je prek zapestja... morm pas kupit. Je pa definitivno majn kondicije zdej ko sem imel probleme z gležnjem.

Pri Garminu je kar točen utrip na zapestju, - 5+5 to ni skoraj nič pri 180 utripa.... 👍

Napisano (urejeno)

Sej je natančen tudi na suunto,..ampak nisem imel paščeka zategnjenega to sem mislil. Pa zaradi tresljajev po brezpotju potem skače pa prekinja(ni lep graf v vadbi)

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Samo una nad streliščem je meni ful dobra. Večkrat jo prehodil med služenjem vojske... Lansko leto sem se spustil iz Razdrtega dol, ma Podnanosu obrnil. Moram ponoviti do Vipave oz. mogoče splezati do Plaza.

Screenshot_20220531-220503_Strava.jpg

Napisano

Ja sej maš veliko lepih. Tisto mimo cerkvice misliš Sv. Mikla pomoje

WWW.HRIBI.NET

Natančen opis cerkev Sveti Miklavž nad Vipavo in vseh pristopov na Sveti Miklavž nad Vipavo. Cerkev svetega Miklavža se nahaja pod...

 

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ja sej maš veliko lepih. Tisto mimo cerkvice misliš Sv. Mikla pomoje

WWW.HRIBI.NET

Natančen opis cerkev Sveti Miklavž nad Vipavo in vseh pristopov na Sveti Miklavž nad Vipavo. Cerkev svetega Miklavža se nahaja pod...

 

Ja to je ta cerkvica 😀

Napisano

Mi gremo velikokrat tu mimo peš pa jo potem udarimo do Vojkove ali pa do Abrama

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Kar se tice pulza; zelo pomembno je kako se nekdo počuti ob temu pulzu. 180 ob kratkotrajnem naporu pri mlajši osebi ni tako veliko,da bi številka sama po sebi morala biti zaskrbljujoča. Ampak jaz si ne predstavljam imeti pulza 180.

 

Ker delam daljše vožnje, grem nekje do 160,ali pa še to ne. Nad 140 mi preprosto ni več udobno in zato se raje vozim na 110-130. Je pa res da sem potreboval par let,da sem zmožen prepeljati Krvavec s pulzom 130😂

 

Meni osebno je vsaj toliko pomemben podatek pulz v mirovanju in pa koliko ti pade utrip v prvi minuti počitka po kakšnem res hudem intervalu. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Kaj to pomen, da greš po cesti na krvavec gor, s 130 pulza?

Jp,moraš pa vedeti da imam v mirovanju 41pulza. Enkrat sva imela z enim kolegom ki je bil tekmovalec žolčno debato... Nekaj me je teral da naj pospešim  ker imam še rezerve in da bom pač hitrejši . Jaz pa sem mu preprosto rekel , da ne rabim tega in da mi je dosežek že to, da sem zmožen prevoziti katerikoli klanec s pulzom pod 150.

 

Enkrat bi šel na medicinsko fakulteto ,da dejansko pogledajo kje se mi začne laktatni prag in do kje se mi izplača nabijati pulz. Do takrat bom pa prihajal pol minute kasneje na vrh in si mislil svoje 😈 Vseeno je to srce; ni se za špilat s tem . Nismo več 20let stari.

Napisano

Glede na to koliko ti prevoziš s kolesom po hribih-gorah imaš prav "šparaj srce" ♥️👍

 

Napisano

Ja, to je res. Najbrž je pa imel tudi kolega prav, ko je rekel da imaš še rezerve. Bom pa naslednjič ko grem s kolesom malo bolj pozoren na pulz, jaz načeloma ne gledam kaj dosti, ne šparam pa tudi ne prav dosti v klanec :D

Napisano (urejeno)

Jaz se tud šparam za v klanec. V še tako strm klanec vedno na 2. stopnji (tour), nikoli na 4. (turbo).

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Saj res. To me je vedno zanimalo. Če uporabljate Bosch CX Performance, s katerimi stopnjami večinoma vozite? Jaz večina kar v Eco. Sem pa bolj slabo pripravljen (no, predvsem pretežak) in bi bilo verjetno celo bolje, če bi več uporabljal Tour/Turbo. V Eco se namreč preveč mučim, posledično je tudi pulz nižji. V Tour/Turbo toliko lažje hitreje vrtim, da se tudi pulz dvigne.

Popravljeno od kacnje
Napisano

Nejc, a ti si mislil povprečni pulz, al imaš dejansko nastavljen alarm, da če gre čez 130, da takoj tuli?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.