Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

V enem izmed klju?ev mi je o?itno odpovedal ?ip za oddaljeno odklepanje/zaklepanje. Odklepa sicer ne v?ge pa brez problema.Na rezervnem vse super dela. 

 

Predvidevam da je po nekem ?udnem slu?aju ?lo vezje na klju?u. Seveda sem zamenjal baterijo lu?ke svetijo ko pritisne? knof samo zgodi se ni?. 

 

Tudi po postopku reprogramiranja klju?a se ne zgodi ni?. Rezervnega mi ECU zazna. 

 

Zdej me pa zanima kje lohk dobim nadomestno vezje ki ne stane leve ledvice? Aliexpress in Ebay sta polna zadev med 10-15?. Mogo?e kdo ve kater ID ?ipa je? 4D36 ampak celo teh ima? ve?. 313.8Mhz, 315Mhz in pa 433Mhz.

 

No ?e moj googlefu ni v k* potem ima moj 313.8Mhz in id ?ipa nej bi bil 41780.

 

Res nebi dal ve?krat po 15? za klju? oz. sam ?ip :P

post-6864-0-69415100-1509983921_thumb.jpg

Napisano

Ali nimas to napisano na hrbtni strani kljuca oz. ohisja. Moj recimo ima ampak jaz imam se prvo generacijo oz. pred FL in je se star kljuc  :)

Napisano

Potem pa zna biti da imas aftermarket a.k.a kitajsko ohisje :)

 

Ma glede nato da sem avto kupil od prvega lastnika relativno kmalu po prvem nakupu in da sta oba klju?a identi?na dvomim. Sicer pa je vseeno do sedaj je delalo super, in me zanima samo frekvenca da si kupim kitajski aftermarket crap :P

 

Sicer eden od dveh mi dela OK, bi se dal pre?vet ?e rezervni nima daljinskega odklepanja ampak za 15? z Kitajske ne bom umru :P

Napisano

Ok moj GoogleFu ni tok ?voh. Uspel sem doktorirat in ugotovil da je v Mazdi 6 l:2006 Visteon 41521 sistem za daljinsko centralno. 

 

Frekvenca je 433MHz z 4D63 ?ipom.

 

No, klju? z ?ipom naro?en, zdej pa sam ?e po?akam da kitaj?ek priplava do evrope z mojim klju?em. Verjetno se bom vrgel v stro?ke in zrezal tudi klju? tako da bom imel 3. 

Napisano

V sloven??ini? :D

Merilnik frekven?nega spektra signala. Na zaslonu poka?e razporeditev signala v frekven?nem prostoru.

 

Vtakne? kos ?nore v vhod da deluje kot antena, nastavi? podro?je v katerem pri?akuje? signal, da? zraven daljinca in stisne? tipko. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.