Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ce se ne motim imajo mazde tudi ta sistem, mogoce kdo ve kako se spremlja nivo scavnice? Pri Alhambri je range scavnice sorazmerno padal s prevozenimi km in se minimum blizal ko se je blizal redni servis po kmjih.

 

Pri citroenu pa je pri 8000km pisalo Adblu range 1500km, pa se danes pri 21.000km pise 1500km....

 

Ne vem al mam prenosno stranisce pa ga moram sam cistiti??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ce se ne motim imajo mazde tudi ta sistem, mogoce kdo ve kako se spremlja nivo scavnice? Pri Alhambri je range scavnice sorazmerno padal s prevozenimi km in se minimum blizal ko se je blizal redni servis po kmjih.

Pri citroenu pa je pri 8000km pisalo Adblu range 1500km, pa se danes pri 21.000km pise 1500km....

Ne vem al mam prenosno stranisce pa ga moram sam cistiti??

Kolikor je meni znano Mazde ne svinjajo okolja z scalnico.Dokler gre tvoja baraka naprej se ne sekirat. Ali nima kak?ne lu?ke, da je treba scanino doto?it ali jim je tudi to preve? za dodat na armaturko kot za dpf?

 

 

Napisano

Ja potem ko je na minimumu se vzgejo alarmi. Pa ce ne dolijes 1000km po alarmu ti avto tud vzgal ne bo :)

A CX7 je potem izjema z 2.2 motorjem in adblu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja potem ko je na minimumu se vzgejo alarmi. Pa ce ne dolijes 1000km po alarmu ti avto tud vzgal ne bo :)A CX7 je potem izjema z 2.2 motorjem in adblu?

Po mojem ja.Star motor, drugi so do tu ?ele prilezli.:)

 

 

Napisano

Po mojem ja.Star motor, drugi so do tu ?ele prilezl

no ja star, je le 2.2 zasnova dana?njega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

'Koncno'....zadnjih 15000km je bil range 2400, zdaj pa 'zadnjih' 2400

post-2637-0-40405500-1521054019_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 let kasneje...
Napisano
pred 3 urami je TadejMAZ napisal:

pumpe ne kažejo prou zihr ne js ga kupim kr u brežcah in sam tankam so to dobre cene: link ?

??? 🤔

 

 

Napisano

Ad blue je da rataš plav kadar crkne  pumpa.Zdaj imajo psa koncern novo finto če crkne pumpa in ti oni niso natočili njihovo lulanijo se obriši z garancijo -pripravi jurčka.Ma rataš zelen ne plav

Napisano

Nekje treba poloviti noter vse popuste, ki ti jih dajo ob nakupu avta:rolleyes:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Brane napisal:

Ad blue je da rataš plav kadar crkne  pumpa.Zdaj imajo psa koncern novo finto če crkne pumpa in ti oni niso natočili njihovo lulanijo se obriši z garancijo -pripravi jurčka.Ma rataš zelen ne plav

Vem ja, nam na službenih treh so že tri šle u maloro pred 200kkm, cena pa 700€ ?zmeden?(citrončki koncern) nismo jih menjali, naj se lepo.... :harhar:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Vem ja, nam na službenih treh so že tri šle u maloro pred 200kkm, cena pa 700€ ?zmeden?(citrončki koncern) nismo jih menjali, naj se lepo.... :harhar:

 

prinas, ko smo mel še službene Berlingote so tut crkovale v vrstnem redu... + še kup drugih težav, tak da smo se na firmi poslovili od Citroena

Napisano
pred 9 minutami je Deeyan napisal:

 

prinas, ko smo mel še službene Berlingote so tut crkovale v vrstnem redu... + še kup drugih težav, tak da smo se na firmi poslovili od Citroena

Zaenkrat druga ne crkuje,tako je že 10 let.....🤞

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

prinas, ko smo mel še službene Berlingote so tut crkovale v vrstnem redu... + še kup drugih težav, tak da smo se na firmi poslovili od Citroena

Pri nas tudi. Najprej problemi z dpf, nato na enemu crknjena turbina... Tudi so šli -pa,pa.

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Pri nas tudi. Najprej problemi z dpf, nato na enemu crknjena turbina... Tudi so šli -pa,pa.

 

Pr nas je enmu se zobati jermen utrgalo in zamlelo vse skupi

Napisano

Ja kaj pa delate z avti,🤔 to so avti za nežne roke in dolge ture.... 👍

Smo zvozili enih 10. HDI dizl motorčkov (350000-430000km) pa še so šli, samo kot avti sami so... 🙈

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Ja kaj pa delate z avti,🤔 to so avti za nežne roke in dolge ture.... 👍

Smo zvozili enih 10. HDI dizl motorčkov (350000-430000km) pa še so šli, samo kot avti sami so... 🙈

 

Zdej mamo pa VW Golfe (7 serija), pa ni nobenih tezav, midva s sodelavcem pa tut s Caddyem nobenih tezav 🙂

Napisano

AdBlue je in bo problem pri vseh znamkah, ne le Citroenu. Samo pokukajte na druge forume (npr. Mercedes).

 

Pač skoraj vsaka nova pogruntavščina ima porodne težave, sploh če je na hitro skupaj zmetana - kar predstavlja dodatek AdBlue h kateremukoli motorju.

 

Se bojim, da bodo tudi Mazdine šestice in CX-5 z AdBlue sistemom začele lastnikom kravžljati lase, ko bodo enkrat stare par let in prevozile preko 150.000 km.

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ja kaj pa delate z avti,🤔 to so avti za nežne roke in dolge ture.... 👍

Smo zvozili enih 10. HDI dizl motorčkov (350000-430000km) pa še so šli, samo kot avti sami so... 🙈

Dražali so se tiste: "Kateri avto gre najhitreje po makedamu?" -Službeni :P

  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.