Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Me zanima a se je komu ?e kaj takega zgodilo in dejansko kako je sploh to mo?no.

 

V soboto smo imeli v en res hud naliv z rahlo to?o (ni? posebnega max 1,5cm). Vendar je tako zalivalo, da je bilo dvori??e hitro 15cm pod vodo in se je voda celo zlivala preko ?leba, ker je cev na koncu bila premajhna, da bi po?iralo. V glavnem preko ?leba se je tudi zlivalo na spodaj parkiran avto.

 

No po vsem tem naslednji dan se vsedem v avto in ko ?elim v?gati je bil aku ?isto na koncu, ?tevci so sko?ili, zaganja? pa je le jedva za cca pol sekunde rahlo obrnil motor. Ok v?gemo s kabli in naredim dva kroga po obvoznici, da se napolni in od takrat lepo v?iga normalno brez kakr?nega koli sledu, da je bilo nekaj narobe.

 

Ko sem razmi?ljal, kaj naj bi se zgodilo sem nekako pri?el, do tega, da je to?a zama?ila re?e spredaj pod havbo pri brisalcih in da tista koli?ina vode enostavno ni mogla nikjer odtekat, kot direktno v motorni prostor ali pri straneh ali pa mimo gume, ki naj bi tesnila dostop. Takoj zraven je tudi akumulator in varovalke tako, da sumim, da je bilo to vse skupaj veselo zalivano z ogromnimi koli?inami vode in ker je voda dokaj dober prevodnik je veselo spraznilo aku.

 

Ne vem, druge razlage nimam. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Me zanima a se je komu ?e kaj takega zgodilo in dejansko kako je sploh to mo?no.

 

V soboto smo imeli v en res hud naliv z rahlo to?o (ni? posebnega max 1,5cm). Vendar je tako zalivalo, da je bilo dvori??e hitro 15cm pod vodo in se je voda celo zlivala preko ?leba, ker je cev na koncu bila premajhna, da bi po?iralo. V glavnem preko ?leba se je tudi zlivalo na spodaj parkiran avto.

 

No po vsem tem naslednji dan se vsedem v avto in ko ?elim v?gati je bil aku ?isto na koncu, ?tevci so sko?ili, zaganja? pa je le jedva za cca pol sekunde rahlo obrnil motor. Ok v?gemo s kabli in naredim dva kroga po obvoznici, da se napolni in od takrat lepo v?iga normalno brez kakr?nega koli sledu, da je bilo nekaj narobe.

 

Ko sem razmi?ljal, kaj naj bi se zgodilo sem nekako pri?el, do tega, da je to?a zama?ila re?e spredaj pod havbo pri brisalcih in da tista koli?ina vode enostavno ni mogla nikjer odtekat, kot direktno v motorni prostor ali pri straneh ali pa mimo gume, ki naj bi tesnila dostop. Takoj zraven je tudi akumulator in varovalke tako, da sumim, da je bilo to vse skupaj veselo zalivano z ogromnimi koli?inami vode in ker je voda dokaj dober prevodnik je veselo spraznilo aku.

 

Ne vem, druge razlage nimam. :ne vem:

Pa saj je dovolj bilo vlage v zraku, da bi ti ga na?elo (statika). ?e bi plaval, bi morala kje voda stati ?e potem. Lahko pa da je kak porabnik prisel v stik.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Me zanima a se je komu ?e kaj takega zgodilo in dejansko kako je sploh to mo?no.

 

V soboto smo imeli v en res hud naliv z rahlo to?o (ni? posebnega max 1,5cm). Vendar je tako zalivalo, da je bilo dvori??e hitro 15cm pod vodo in se je voda celo zlivala preko ?leba, ker je cev na koncu bila premajhna, da bi po?iralo. V glavnem preko ?leba se je tudi zlivalo na spodaj parkiran avto.

 

No po vsem tem naslednji dan se vsedem v avto in ko ?elim v?gati je bil aku ?isto na koncu, ?tevci so sko?ili, zaganja? pa je le jedva za cca pol sekunde rahlo obrnil motor. Ok v?gemo s kabli in naredim dva kroga po obvoznici, da se napolni in od takrat lepo v?iga normalno brez kakr?nega koli sledu, da je bilo nekaj narobe.

 

Ko sem razmi?ljal, kaj naj bi se zgodilo sem nekako pri?el, do tega, da je to?a zama?ila re?e spredaj pod havbo pri brisalcih in da tista koli?ina vode enostavno ni mogla nikjer odtekat, kot direktno v motorni prostor ali pri straneh ali pa mimo gume, ki naj bi tesnila dostop. Takoj zraven je tudi akumulator in varovalke tako, da sumim, da je bilo to vse skupaj veselo zalivano z ogromnimi koli?inami vode in ker je voda dokaj dober prevodnik je veselo spraznilo aku.

 

Ne vem, druge razlage nimam. :ne vem:

Koliko je pa star akomulator? Kaj pa, ?e je ?isto preprosto in naenkrat "izdihnil" oz. se izpraznil. Ti si ga sedaj malo napolnil a ob prvem mrazu bodo zopet skakali kazalci. Samo predpostavka.

Najbolje bi bilo, da ga izmeri? in ve? pri ?em si.

 

 

Napisano

Accu je OK in je star manj kot tri leta. Predno se je "spraznil " sem naredil cca 60km AC-ja tako, da ne verjamem, da nato v 24 urah izdihne in to konkretno. Zdaj kresne v parih desetinkah kot, da se ni ni? zgodilo.

33112_1.png

Napisano

Teorija 1: ker se je pripravljalo oz ?e za?elo neurje, je nekdo zelo na hitro zapustil avto in pozabil pri?gane lu?i.

 

Teorija 2: ko za?ne voda zalivat vse ?ivo, se iz lukenj prika?ejo mi?ke -?e videl kako so na suho nosile mladi?ke. Ker je bil avto oz motorni prostor nad vodo, je bilo tisti trenutek najbolj priro?no pribe?ali??e, potem je bilo pa mal dolcajt in so grickale izolacijo na ?icah...

 

Teorija 3: Kaj pa ?e je v nevihti strela zadela akumulator, ionizirala zrak med plusom in minusom in tako ustvarila prevodni kanal (ioniziran zrak ima nizko upornost) po katerem se je potem akumulator spraznil. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

1. avto sem parkiral ob cca 11-ih, nevihta je bila pa ?ele po 15 uri. Lu?i so na auto in ugasnejo, ko izvle?e? klju?, vrata in prtlja?nik pa tudi niso bili odprti.

2. mi?k ni, ker mam blesave ma?ke, ki ho?jo vse potamanit tako, da najebejo krti voluharji in pti?i.

3. sicer je grmelo, samo ni usekalo nikjer blizu.

 

Kljub temu, da se je avto posu?il do naslednjega dne, ko sem opazil prazni akumulator je bilo kar nekaj zadev v motornem prostoru mokrih. Ja tudi ?katla z varovalkami medtem, ko je bil akumulator suh (lahko, da se je vmes posu?il).

 

V glavnem kable vozim s sabo, bom pa preveril, ?e nima kak?nega parazitskega porabnika ali pa da mogo?e ni izklopilo lu?ke v prtlja?niku.

33112_1.png

Napisano

V glavnem kable vozim s sabo, bom pa preveril, ?e nima kak?nega parazitskega porabnika ali pa da mogo?e ni izklopilo lu?ke v prtlja?niku.

Parazitskega (u)porabnika mora? iskat. A izklopi lu?ko v prtlja?niku je pa la?je ugotovit kot a je v hladilniku lu? izklopljena.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Predno se je "spraznil " sem naredil cca 60km AC-ja tako, da ne verjamem, da nato v 24 urah izdihne in to konkretno.

Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)

Napisano

1. avto sem parkiral ob cca 11-ih, nevihta je bila pa ?ele po 15 uri. Lu?i so na auto in ugasnejo, ko izvle?e? klju?, vrata in prtlja?nik pa tudi niso bili odprti.

2. mi?k ni, ker mam blesave ma?ke, ki ho?jo vse potamanit tako, da najebejo krti voluharji in pti?i.

3. sicer je grmelo, samo ni usekalo nikjer blizu.

 

Kljub temu, da se je avto posu?il do naslednjega dne, ko sem opazil prazni akumulator je bilo kar nekaj zadev v motornem prostoru mokrih. Ja tudi ?katla z varovalkami medtem, ko je bil akumulator suh (lahko, da se je vmes posu?il).

 

V glavnem kable vozim s sabo, bom pa preveril, ?e nima kak?nega parazitskega porabnika ali pa da mogo?e ni izklopilo lu?ke v prtlja?niku.

Mogo?e ga je zeblo pa se je grel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)

To?no to se je zgodilo meni na prvi 6-ki. Accu star 2,5 let. Perem avto, da ga bom zapeljal nazaj v gara?o, samo ?tevce obrne in konec. Do takrat je delal BP.

Napisano

To?no to se je zgodilo meni na prvi 6-ki. Accu star 2,5 let. Perem avto, da ga bom zapeljal nazaj v gara?o, samo ?tevce obrne in konec. Do takrat je delal BP.

 

Ja ja tako nekako je vse skupi izgledalo pri meni. Ampak, zdaj je ?e tretji dan in avto v?iga BP pa sem vmes imel tudi ?e kratke vo?nje, ko je v manj kot dveh kilometrih bilo treba 3x ugasnit in pri?gat motor pa izgleda vse OK.

 

A si mogo?e zelo veliko vode zlival po prvem steklu, ko si pral?

 

Sej ne da sem ?krtuha ampak vseeno ne bi zdaj accuja kupoval kar tako na zalogo, ker ne izgleda, da bi bile celice v stiku niti, da je kar koli narobe z njim. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)

To poznam, se mi je to naredilo na KIA-i pred dobrim desetletjem in pol. Kot bi napisla mojo izku?njo v Bohinju, ustavim pred trgovino in ko se vrnem je samo klink naredilo pa je bilo konec - seveda v soboto, da je bilo ja ?im bolj napeto nekje "bogu iza nogu" najti accu.

33112_1.png

Napisano

?e do?ivel, da je aku kao crknil, pa potem za?el spet povsem normalno delat. Je bil pa to v avtu moje najdra?je, tako da raje nisem tvegal da bi moral poslu?at o?itke da nisem odreagiral, bi bilo preve? adrenalinsko. Takoj sem kupil novega.

 

Boss, vozi kot da bo aku 100 let trajal in bodi pripravljen da jutri zjutraj ne v?ge. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e do?ivel, da je aku kao crknil, pa potem za?el spet povsem normalno delat. Je bil pa to v avtu moje najdra?je, tako da raje nisem tvegal da bi moral poslu?at o?itke da nisem odreagiral, bi bilo preve? adrenalinsko. Takoj sem kupil novega.

 

Boss, vozi kot da bo aku 100 let trajal in bodi pripravljen da jutri zjutraj ne v?ge.

 

... in pripravi po?asi ?olde za novega.

 

 

Napisano

Ja jebemu, not je nem?ki akumulator, ki ni star niti tri leta, Original je zdr?al skoraj 7 let pa ?e bi ampak sem ga zamenjal bolj zaradi starosti.

33112_1.png

Napisano

Ja jebemu, not je nem?ki akumulator, ki ni star niti tri leta, Original je zdr?al skoraj 7 let pa ?e bi ampak sem ga zamenjal bolj zaradi starosti.

Jebi ga, japonski akomulator je zakon.

 

 

Napisano

Ja ja tako nekako je vse skupi izgledalo pri meni. Ampak, zdaj je ?e tretji dan in avto v?iga BP pa sem vmes imel tudi ?e kratke vo?nje, ko je v manj kot dveh kilometrih bilo treba 3x ugasnit in pri?gat motor pa izgleda vse OK.

 

A si mogo?e zelo veliko vode zlival po prvem steklu, ko si pral?

 

Sej ne da sem ?krtuha ampak vseeno ne bi zdaj accuja kupoval kar tako na zalogo, ker ne izgleda, da bi bile celice v stiku niti, da je kar koli narobe z njim. :ne vem:

 

Ufff...kaj pa vem kako sem pral, tako kot vedno. Meni je popolnoma umrl, sem moral kupiti novega. Bil je pa Fiamm, ?e se ne motim.

Napisano

Ko sem kupil prejsnji avto mi je aku shodil v roku enega tedna, sem kupil toplo, ki je delala 8 let normalno tudi pri - 18. ko sem ga pa prodal je pa tipu shodil naslednji dan.

Napisano

Ko sem kupil prejsnji avto mi je aku shodil v roku enega tedna, sem kupil toplo, ki je delala 8 let normalno tudi pri - 18. ko sem ga pa prodal je pa tipu shodil naslednji dan.

Mami je pa 2,5 leta star aku crknil pred merkatorjem ko je ?la po fasngo sredi poletja.

Napisano

Meni sta ?e dva crknila na tak na?in, zdaj dela zdaj ne ve?. Ni bilo nobenega verglanja samo kazalce zabije in fertik.

 

 

Napisano

Tudi pri meni se je to zgodilo pri prvi generaciji. Sredi poletja se pripeljem na siht in kasneje ob 22h avto ni dal nobenega zvoka od sebe. Sem ze mislil, da je sel starter. Avto sem vzgal na kable in je potem naprej veselo vzigal, kot da se ni nic zgodilo. No potem sem ga po hitrem postopku zamenjal, saj je bil ze 9 let star. Znamka je bila pa Banner.

Napisano

Lahko so pa tudi samo slabi stiki na klemah, ?e posebej v vlagi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.