Skoči na vsebino

Mazda6 2.0d sport 2004 sklopka


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav.

Po spletu okoli??in sem nov lastnik Mazde 6. Prvo vo?njo na ?iht je pre?ivela na avtovleki. Super za?etek. Je pa sklopka drsela ?e ob nakupu tako da sem nek servis pri?akoval.

Zanima me slede?e, nekje na tem forumu sem zasledil, da je treba s sklopko menjati tudi vztrajnik. Zakaj?

Namen imam samo obnovit lamelo in kupit nov potisni le?aj.

P.s. rabim tudi displaj kjer stroj najbr? prikazuje temperaturo za klimo, kje se da to dobiti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja potem pa kupi rabljen vztrajnik, ker kolikor jest vem je pri vseh znamkah vztrajnik drag in prav tako ga je potrebno menjati, ce je dvomasni, pa imas lahko bmwja ali pa ferarija. Lahko pa vprasas na uradnemu servisu za ceno, saj bos lahko za ta denar dva avta kupil :). Poklici se pelkota pa vprasi za ceno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi, ?e ima? avto, ki ga dobi? zastonj, so rezervni deli enako dragi, kot za nov avto.:) Ponavadi,ko avto kupuje?, ga dobro pregleda?, ugotovi? v kak?nem stanju je in kolik?ni bi bili stro?ki popravila, ?e se za avto odlo?i?.

V tvojem primeru je prej?nji lastnik raje avto prodal pod ceno, ker je najbr? vedel, da bo potrebna menjava sklopke. Ali ti je to povedal ali ne je pa ?e druga zgodba.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Evo tudi jaz imam probleme s sklopko. Avto je mazda 6, 1.8 benz l. 2004. Prevoženih 205k km. Lastnik sem dobrih 7 let in zadnji teden težje prestavljam (zadnji 2 leti se vozim samo po mestu in sem naredil cca 8k km). Menjalnik je ratal trd v pm. Tudi sklopka je ratala problematična in sicer, se je spremenila trdota in jo težje vrne nazaj, oz se zatika. Uglavnem občutek je zelo čuden. Kaj svetujete? Je imel kdo podobne probleme? Jasno mi je, da bo najbrz potrebno zamenjati sklopko, se v tem času lahko vozim ali obstaja strah, da nekje obticim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem na prvi generaciji tudi imel zelo trdo pedalo za sklopko dokler enkrat ni sklopka notri ostala in se ni vec nazaj vrnila. Baje je bila zato kriva neka gumijasta cev nad cilindrom. Sem potem kar komplet s sklopko vred menjal, ker je bila ze mal boga in od takrat naprej je bilo pedalo mehko, kot puter :). Ko sem avto prodal pri 360k km je bilo pedalo se vedno enako mehko. Sklopko sem pa menjal pri 240k km se mi zdi. Je bil pa 1.8 bencinar.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Scr3am napisal:

Jest sem na prvi generaciji tudi imel zelo trdo pedalo za sklopko dokler enkrat ni sklopka notri ostala in se ni vec nazaj vrnila. Baje je bila zato kriva neka gumijasta cev nad cilindrom. Sem potem kar komplet s sklopko vred menjal, ker je bila ze mal boga in od takrat naprej je bilo pedalo mehko, kot puter :). Ko sem avto prodal pri 360k km je bilo pedalo se vedno enako mehko. Sklopko sem pa menjal pri 240k km se mi zdi. Je bil pa 1.8 bencinar.

Tudi pri moji je bilo enako. 

Žena je vedno bentila nad trdo sklopko. Dokler ni pedal enkrat  ostal v podnu. Takrat mislim, da smo zamenjali cilinder in od takrat je kot praviš pedal  mehek kot putrček. Tudi jaz sem mislil, da je sklopka na koncu a smo naredili od takrat že 80Kkm in je še vedno pri 250Kkm v redu. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men se je pa pri 323F 2.5 V6 zgodil, da se je začela prestavna ročka zatikat in sm lahk prešaltu šele, ko sm se škor čist ustavu... Diagnoza je bila: prelomljena lamela čez pol

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovore. Zadeva je sledeča: včeraj se je izkazalo, da je glavni problem v menjalniku in sicer moram avto ugasniti, da dam lahko v prvo, v drugo gre komaj, v tretjo in četrto pa malo lažje. Upam, da mi rata prit do medvod s tako vožnjo :D Glede na sledeče bo treba najbrž zamenjati sinhrone, žico?? Avto je najbrž vreden manj kot 1k eur, ima kdo kakšne poceni linke do teh stvari oz. kako se reče sinhronu po slovensko? Prvi znak, da bo šel menjalnik je bila trda sklopka, ki je ne vrača v celoti, je možno, da je sklopka ok in da je problem samo v menjalniku?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot so že drugi pred mano odgovorili, najprej preveri gumi cev med hidravličnim cilindrom in kovinsko cevjo.

Sam sem imel točno tako težavo in je bil strošek zanemarljiv... 

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je x-layer napisal:

Kot so že drugi pred mano odgovorili, najprej preveri gumi cev med hidravličnim cilindrom in kovinsko cevjo.

Sam sem imel točno tako težavo in je bil strošek zanemarljiv... 

 

Hvala, kje pa to pogledam sem bolj laičen na tem področju? A na koncu si potem menjal samo gumo ali tudi cilinder? Gledam tukaj, da dobim okvirno predstavo za ceno, če je samo to lahko živjo vpijem

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je šlo za takšno gumi cev.

Sam ne moreš tega ugotoviti, eden mora biti (najboljše) pod avtom, drugi pa pritisne sklopko.

Tako lahko prvi vidi, če se ta dvoslojna cev napihne kot žaba, kar je posledica počenega notranjega sloja cevi...

 

To je za začetek, če ni to, potem pa iščeš naprej...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je robz napisal:

Pele pravi, da je sklopka. Kaj priporocate; japanparts, ashika in podobne zadeve ali blueprint. Mam možnost dobiti blueprint za isto ceno kot ostale. Vec kot 100eur panebom investiral :) 

 

od teh bi js Japanparts uzel

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.