Skoči na vsebino

Navigacija v Mazdah (infotainment, MZD Connect)


sylver

Priporočeno sporočilo

A je kdo ?e probu tole? Mu dela?

 

Na osnovi spletnih navodil sem tudi jaz obstoje?o, a neuporabljeno strojno opremo (beri: gps) v avtu spremenil v uporabno... :) Mazda si je sama kriva, da ljudje ne kupujejo navigacije. Kdo bo pa dal 500?. 

 

A je kdo poskusil All in One tweaks? Recimo Android Auto?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se sploh ?e zna kdo kam brez navigacije peljat?

 

 

Ne... A ti zna??  :harhar:

 

Ali je to sploh pomembno? Veliko lazje je... in ni treba sprasevat folka na cesti... Je pa veliko varneje kot ce imas papirno avtokarto na volanu :)

 

distracted_driving_paper_map_wide-1024x6

... Mazda si je sama kriva, da ljudje ne kupujejo navigacije. Kdo bo pa dal 500?...

 

 

 

To je zgolj izgovor... Tudi ce bi bila cena 200? ali celo samo 100? bi nekateri iskali se vedno brezplacno nelegalno varianto  :ph34r:

 

Za nove lite feltne pa ni skoda denarja?  :harhar:

 

skitched-20170328-095649.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko gremo z druzino na izlet v neznano, ima sovoznik karto na kolenih...se smejimo, se zgubimo, pa vedno na cilj pridemo...

Ce so pa sluzbene poti, se pa doma pregleda karta...pa tudi vedno na cilj pride...

Sploh ?e zna kdo priti iz Lendave v Portoroz po stari cesti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni osebno je 500? preve?... Ne rabim toliko navigacije, da bi se mi zdela investicija upravi?ena. Pri 100? bi 2x premislil ali bi hekal, saj bi ?e bilo vpra?anje smiselnosti porabe ?asa... Do sedaj sem imel na armaturki telefon. Sedaj mi ni treba ve?.. Gospodarju se je treba upirat, ne pa bit hlapec... :P

 

Jaz se zgubljam z motorjem. Tam navigacije nimam in je no?em imet... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko gremo z druzino na izlet v neznano, ima sovoznik karto na kolenih...se smejimo, se zgubimo, pa vedno na cilj pridemo...

Ce so pa sluzbene poti, se pa doma pregleda karta...pa tudi vedno na cilj pride...

Sploh ?e zna kdo priti iz Lendave v Portoroz po stari cesti?

 

 

A je kaksna nova cesta?  :jezicek:  :ouje: ... Pac sledis tablam ... Navigacija je najbolj uprrabna pri iskanju mikrolokacije... se pravi ulice in hisne stevilke 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato pa je na? narod tam kjer je, ker bi vsi imeli nekaj zastonj....... sramezljiv

Sej ni poanta, da bi zastonj - ampak nekaj je razumna cena, nekaj je pa odiranje in 500? je odiranje saj za ta denar dobi? skoraj 4 garmine (se pravi HW in SW in ne samo SW kot pri Mazdi). In to ni edina zadeva, rezervni deli so tako dragi, da ti ni jasno kako lahko en kur?ev senzor stane 400-500?, za celotno menjavo DPF sistema 2500? itd, da ne na?tevam.

 

Pa? vse to pe?e, ker ve?, da si pri vsaki taki ceni posiljen na suho in da taka cena tudi pod razno ni realna ampak ker nima? druge mo?nosti se pa? da? posiliti.

 

?e enkrat ni fora, da ?elimo zastonj, fora je v tem, da ?elimo realno ceno in ne 10x te cene - pred leti je bilo namre? izra?unano, da ?e bi avto za 30k? sestavili po cenah rezervnih delov bi bila cena takega avta 350k?. Se pravi se ti po doma?e spla?a kupit 10 novih avtov in jih rastavit ter prodat po delih... zaslu?ek zagotovljen ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

logi?no bi bilo 500? za dokup navigacije ampak da so mape ?e poleg, ali pa da enostavno ima? opcijo da dobi? samo radio...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

logi?no bi bilo 500? za dokup navigacije ampak da so mape ?e poleg, ali pa da enostavno ima? opcijo da dobi? samo radio...

 

 

Saj v bistvu je s tem placan tudi hardver, ki pa je verjetno zaradi znizevanja strsokov ze vgrajen... saj racunajo s tem, da bo toliko in toliko ljudi kupilo navigacijo ... Ce bo teh ljudi premalo... se bodo verjetno vrnili na prejsnji nacin, da pac navigacijski modul ne bo vec vgrajen... in bos moral avto pustiti tam za par ur, da ti vgradijo modul, ce bos to hotel dokupiti naknadno ... Sicer pa... je ze nekdo napisal, da je pri Mazdi ta opcija celo med cenejsimi... da je pri konkurenci navigacija precej drazja ... Jaz sem dosedaj zadnji dve sestici kupil z ze vgrajeno navigacijo ... In tudi dosedaj sem ze dvakrat podaljsal nadgrajevanje kartografije, kar se dodatno stane okoli 60 ali 70? za eno leto ... Pri prejsnji pa ni bilo na voljo nadgradenj... na zacetku sploh nisem imel Slovenije... ampak sem potem nekje nasel skrekano varianto, ker je uradno sploh nisem mogel kupiti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A zdaj boste pa rekli,da nima noben doma piratske muske al pa da si ni ?e noben od vas "angel?kov" zloudal kak film z neta...a to pa ni kraja?

Jaz nimam

Netflix stane 10 eur mesecno, en album na google music ali podobno je rang 5-10 eur...zakaj se matrat z ilegalo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Po navodilih "Mazda Navigation Instruction Rev.2.pdf" sem na CMU uspe?no namestil patch-ano datoteko "jci-linux_imx6_volans-release". Preko Mazda Toolbox mi je uspe?no registriralo in nadgradilo zemljevide (licenca velja do 2020).

Ko za?enem navigacijo, mi jo nalo?i, vendar me postavi na lokacijo nekje v Moskvi in tam tudi ostane. Preveril sem GPS info, kjer mi ne zazna nobenega satelita.

GPS modul druga?e deluje, saj ?e odstranim kartico z navigacijo, mi ob izbiri navigacije prika?e kompas, kjer se pravilno prikazujejo GPS koordinate.

Je kdo naletel na podoben problem?

 

Verzija OS: 59.00.331 EU N (mazda 6 - 2017)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje...kako nastavi?, da ti ka?e pot navigacije tudi na head up displayu? Meni ne ka?e v menijih pa ne najdem ni? kaj v zvezi s tem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje...kako nastavi?, da ti ka?e pot navigacije tudi na head up displayu? Meni ne ka?e v menijih pa ne najdem ni? kaj v zvezi s tem...

 

To bi moralo "kar delati" (edino pu??ice za izbiro pasu se ne pojavijo ?e je radarski tempomat vklopljen, sam to mislim da pri tebi ne bo problem). Je pa ob?asno kak bug, ustavi se na servisu naj ti naredijo firmware update.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bi moralo "kar delati" (edino pu??ice za izbiro pasu se ne pojavijo ?e je radarski tempomat vklopljen, sam to mislim da pri tebi ne bo problem). Je pa ob?asno kak bug, ustavi se na servisu naj ti naredijo firmware update.

Aha hvala...?udno, ker meni ne ka?e pa imam kao nanovej?e update...ka?e mi, ?e me kdo prehiteva, ko se nari?ejo tiste ?rtice...kaj pa znake? ali prepoznava samo za hitrost, ker ?e nisem videl nobenega drugega (za hitrost jih ?isto lepo ka?e)? Pa ?e vpra?anje v zvezi z fuel economy monitor...namre?, opa?am (sedaj pri tretjem tanku), da mi tam spodnji del aplikacije ne ka?e povpre?ne porabe na tank (za vo?nje mi normalno ka?e), se pravi koliko je povpre?na poraba na tank 1, 2 ,3,...kako se to uredi? Druga?e pa sem nad avtom res navdu?en, u?itek v vo?nji :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf, pozabil sem da ima? ti nov barvni HUD ?e. Tako da nimam pojma kaj je problem to?no, verjetno bo? vseeno moral servis vpra?ati. Kar se pa omejitev ti?e - kolikor vem ti prikazuje omejitev z navigacije, tako da nima dejansko sistema za prepoznavanje znakov.

 

Kar se pa porabe ti?e - meni se tam pojavi nov stolpec ko resetiram povpre?no porabo z dolgim pritiskom na INFO na volanu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po navodilih "Mazda Navigation Instruction Rev.2.pdf" sem na CMU uspe?no namestil patch-ano datoteko "jci-linux_imx6_volans-release". Preko Mazda Toolbox mi je uspe?no registriralo in nadgradilo zemljevide (licenca velja do 2020).

Ko za?enem navigacijo, mi jo nalo?i, vendar me postavi na lokacijo nekje v Moskvi in tam tudi ostane. Preveril sem GPS info, kjer mi ne zazna nobenega satelita.

GPS modul druga?e deluje, saj ?e odstranim kartico z navigacijo, mi ob izbiri navigacije prika?e kompas, kjer se pravilno prikazujejo GPS koordinate.

Je kdo naletel na podoben problem?

 

Verzija OS: 59.00.331 EU N (mazda 6 - 2017)

 

Po nadgradnji na OS 59.00.443C lociranje sedaj deluje!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.