Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa mislim, da niso turbine krive ampak lopute v njih, ki odpade in pade to?no v malo turbino  :vskalo: potem pa je seveda lom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Za odmi?ne je bil tako vpoklic za avte izdelane 2012 in 2013, za turbine pa nisem prepri?an, da se je kaj spreminjalo? Ali ima? zanesljiv vir?

Napisano

Kaj to?no je bilo narobe s turbinami ne vem, meni je mehanik s poobla??enca dejal, ko sem se zanimal za 3. generacijo 6-ke, da so jih menjali na letnikih 2013-2014. S prvim faceliftom koncem leta 2014 naj bi to po?timali.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

To foro z povi?anim prostim tekom ko je mrzel imajo bencinarji ?e odkar je ein?pric, pa? kot si prej ro?no zaug potegnil zdaj pa? automatsko povi?a prosti tek, to ni zdaj neki novega, razen ?e si v?eraj naredo izpit :)

Drga? pa nevem kje je problem tega da je povi?an prosti tek in je posledi?no kao 2.prestava prehitra, daj v prvo! ;)

Malo mi je sme?no tole.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Lahko ti je sme?no, a sodobni bencinarji ostalih znamk nimajo tako izrazito povi?anega prostega teka. Prav nobena druga znamka, pa sem prevozil ?e kar nekaj sodobnih bencinarjev. :)

Napisano

?e se uklu?im v pogovor bi dodal tole,vsi imajo vi?ji prosti tek ko so hladni,ampak Mazda ima ve?ji navor in malo podalj?ano 2 prstavo zato je to tako izrazito. Je samo mali problem,?e ne odpelje? direktno naprej in da? v 3.4.5.6 ampak vozi? v drugi in to v kaki koloni,toda to je pol minute tako da to ni noben problem! Da? v 1.p

Napisano

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

 

Pri Mazdi je to kar malo sme?no - me je skoraj sram pred sosedi, ker bi lahko kdo mislil, da ne znam speljati in nabijam obrate - zelo izrazito - noben drug avto, ki ga poznam nima tega na tak na?in. Ko grem iz slu?be se peljem po firmi cca 2 minuti brez pedala za gas in moram skoraj zavirati.

Je pa zanimivo, da ?e od doma speljem takoj po zagonu, ko je ?e v visokih obratih (in moja cesta je cca 10% navzdol) vendarle zazna in zavira z motorjem po hribu navzdol.

Napisano

To je pa super

Pri Mazdi je to kar malo sme?no - me je skoraj sram pred sosedi, ker bi lahko kdo mislil, da ne znam speljati in nabijam obrate - zelo izrazito - noben drug avto, ki ga poznam nima tega na tak na?in. Ko grem iz slu?be se peljem po firmi cca 2 minuti brez pedala za gas in moram skoraj zavirati.

Je pa zanimivo, da ?e od doma speljem takoj po zagonu, ko je ?e v visokih obratih (in moja cesta je cca 10% navzdol) vendarle zazna in zavira z motorjem po hribu navzdol.

To je pa pohvalno,ker bi bil problem ko zapade sneg,da se pelje? pod breg pa ima? ?e dodatno tura?o! Lp
Napisano

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

Sicer je dizel ampak avtomatik ,.. meni da  za 5sekund na visoke obrate 1750rpm in ?e med tem prestavim v drive jih takoj zni?a in vo?njo nadaljuje? normalno naprej. Je pa prav video od mazde kateri prikazuje, da ?e no?e? ?akat da opravi ta proces lahko brez skrbi ?alta? u Drive

 


image.jpeg

 

Napisano

Moja izkju?nja... ?tevec za povpre?no porabo resetiram ob vsakem letnem servisu aprila...naredim cca 12k km na leto. M3 letnik 2015 s 120KM, motor 2.0., poreklo Mehika, povpre?no 20-30 km dnevno brez AC

 

-april 2017 do april 2018 - letne gume, brez mrzlega v?iga (modre lu?ke) med 5,6 in 5,7, zimske gume (GY UG9), mrzel v?ig med 6,0 in 6,2

 

-april 2018 do februar 2019 - letne gume, brez mrzlega v?iga (modre lu?ke) med 5,6 in 5,7, zimske gume (GY UG9), mrzel v?ig med 5,9 in 6,0.

 

Uporabljam Istop in vozim po ra?unalniku ( ko predlaga v vi?jo ali ni?jo prestavo)

Napisano

Mazda? M3 2010,dobro porabo ma?. Eno vpra?anje,a se vozi? mogo?e na relaciji Sg-Veleje? Na tej relaciji sre?ujem ene tri M3 zato me zanima,lahk kak kafe pade.

Napisano

M6 SC l. 2016 G145

 

Relacija AC 325 kilometrov, tempomat na 140 km/h, nekajkrat malce hitreje, tuneli 110 km/h: po ra?unalniku 6,4 l/100 km, v avtu sem bil sam in 100 kg te?ak komplet 19 col letnih pnevmatik in plati??. Porabi torej enako kot prej?nja l. 2013, morda kak deci manj, saj so sedaj zimske 17 col (prej 16 col).

Napisano

Mazda? M3 2010,dobro porabo ma?. Eno vpra?anje,a se vozi? mogo?e na relaciji Sg-Veleje? Na tej relaciji sre?ujem ene tri M3 zato me zanima,lahk kak kafe pade.

He he..nene...SG-Dravograd

Napisano

Po 17.000km prevo?enih je poraba 5.4 l /100km. Vsak dan AC. Vo?nja 110-120km/h, pnevmatike GY UG9 (16''), motor 2.0 120. Izjemno zadovoljen z avtom.

AC-110?A tako hitro vozi? zaradi manj?e porabe? :)

 

 

Napisano

Pri Mazdi je to kar malo sme?no - me je skoraj sram pred sosedi, ker bi lahko kdo mislil, da ne znam speljati in nabijam obrate - zelo izrazito - noben drug avto, ki ga poznam nima tega na tak na?in. Ko grem iz slu?be se peljem po firmi cca 2 minuti brez pedala za gas in moram skoraj zavirati.

Je pa zanimivo, da ?e od doma speljem takoj po zagonu, ko je ?e v visokih obratih (in moja cesta je cca 10% navzdol) vendarle zazna in zavira z motorjem po hribu navzdol.

 

Kot jaz vem ni fora samo da so povi?ani obrati ampak tudi zamaknjen u?ig. To naj bi bilo zato da katalizator ?im prej segrejejo na "delovno temperaturo" saj je le ta zaradi izpu?nega kolektorja 4-2-1 postavljen malo bolj nazaj.

 

Pa za 110 po AC vozit bi bila G100 polna kapa.

Jaz imam prevo?enih 97.000km; 80% AC med 130 in 140km povpre?na 6,3l ;)

Napisano

AC-110?A tako hitro vozi? zaradi manj?e porabe? :)

V bistvu tudi 100 km/h, ker so vmes tuneli. Eni pa? spo?tujemo pravila in se jih dr?imo, medtem ko drugi pa? po kavbojsko...

in ?e to: Ogromni ?asovni prihranki so, ?e se vozi? 140km/h ali 110/120 km/h. Celih 5 minut na na?ih razdaljah.

 

In ?e nekaj. Sam delam skoraj 60.000 letno.

Hiter izra?un:

 

Poraba 6,3 l/100km. Izra?un:

(60.000/100)*6,3l =3780 l goriva na leto.

 

Poraba 5,4 l/100km. Izra?un:

(60.000/100)*5,4l =3240 l goriva na leto.

 

 

Naj bo 1,22? liter goriva, kot neko celoletno povpre?je.

 

Poraba 6,3l/100km = 4612?

Poraba 5,4 l/100km = 3953?

 

Hvala za skoraj brezpla?ni kasko.

 

Napisano

V bistvu tudi 100 km/h, ker so vmes tuneli. Eni pa? spo?tujemo pravila in se jih dr?imo, medtem ko drugi pa? po kavbojsko...

in ?e to: Ogromni ?asovni prihranki so, ?e se vozi? 140km/h ali 110/120 km/h. Celih 5 minut na na?ih razdaljah.

In ?e nekaj. Sam delam skoraj 60.000 letno.

Hiter izra?un:

 

Poraba 6,3 l/100km. Izra?un:

(60.000/100)*6,3l =3780 l goriva na leto.

Poraba 5,4 l/100km. Izra?un:

(60.000/100)*5,4l =3240 l goriva na leto.

 

 

Naj bo 1,22? liter goriva, kot neko celoletno povpre?je.

 

Poraba 6,3l/100km = 4612?

Poraba 5,4 l/100km = 3953?

Hvala za skoraj brezpla?ni kasko.

 

Sem ve? prihranil ker nimam kaska, tako da se lahko normalno vozim in ne delam gu?ve! Lp
Napisano

Pri vsej te skrbi za porabo in 60.000 letno imas bencinarja....se en kasko bi prisparal.s tako voznjo dizel zre takoj 4-4,5.

 

Pri 60.000 letno je casovna razlika pri 20km/h 100 ur.

 

Ampak pohvalno da se vzdrzis, upam le da ne na levem pasu :).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar se premika - ali ne premika (parkirisce) ima moznost poskodb....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.