Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo mazda?i eno vpra?anje bi imela ?e mi lahko kdo pomaga ko sem se peljala iz slu?be bolj natan?no ko sem zapeljala iz AC se mi je pri?gala lu?ka za dpf.

Avto seveda ?e vedno normalno dela saj je to mazda hehe

zanima me kaj naj naredim oz. kaj mi priporo?ate da se znrbim opozorilne lu?ke za dpf. gre se pa za mazdo 6 2.0 diesel letnik 2007.

 

L.p MALA.

67cb6feb90c2dd8faa47c1585f7dd415.jpg8a8f948337c9b519904fb26f8f83c558.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Daljsa voznja obrati vsaj 2500 in bo ugasnala.. Vsaj pri meni je bilo tako..

Zmenjeno bom jutri do ljubljane probala

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

zivjo.

 

eno vprasanje lucka je namrec ugasnila potem. ampak danes se mi je ponovno prizgala. nazadnje smo ga mogli z testerjam zresetirat saj se po 3 dneh ni ugasnila.

je pa vmes se vtripat zacela.

 

je pa tko da danes fo ljubljane je utripala iz ljubljane pa ne utripa vec ampak gori. prevozenih 150km in nic boljske kaksna ideja kaj bi lahko blo. saj ni minilo 1 mesec od kadar se je prizgala.

 

tester ne pokazw nobene napake, ko pogledamo napake dpf tester napise da je bila regeneracija uredu narejena in da ni potrebe da se jo naredi...

 

kakrsna koli ideja dobrodosla

 

lp Curko

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

zdravo, na mazdi 3 2005 1.6 smo odstranili dpf... avto zdej gre ko nov, ampak kaze oranzno lucko za motor in itak bolj kadi...

bi mogu kj predelat vbrizg oz predelat mapo vbrizga da bo vedu avto da ni dpf in bi pol manj kadil? kdo kaj ve o tem?

Napisano

zdravo, na mazdi 3 2005 1.6 smo odstranili dpf... avto zdej gre ko nov, ampak kaze oranzno lucko za motor in itak bolj kadi...

bi mogu kj predelat vbrizg oz predelat mapo vbrizga da bo vedu avto da ni dpf in bi pol manj kadil? kdo kaj ve o tem?

 

 

?e se odstrani DPF je nujno potrebno tudi izbrisat iz ECUja in prilagodit mapo!

?E se tega ne naredi bo slej ali prej ?e kaj drugega fu? ne samo dpf.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vzeli ste dpf....sami al kaksen ki ma nekaj pojma?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

preberi vse kar sem napisal.... a si pismen?

aless hvala, to me je zanimal...

O?itno nisi, ker ?e bi bil, bi naredili kot se zagre. In ja, ne bo? verjel. Avto brez dpf kadi

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

O?itno nisi, ker ?e bi bil, bi naredili kot se zagre. In ja, ne bo? verjel. Avto brez dpf kadi

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

glup si ko no?...

avto je pred tem kadil... sedaj pa ?e bolj... itak.. kot sem napisal... itak logicno ... ampak tud mazde kot jo imamo mi obstajajo brez dpf- ja tovarnisko.... in ne kadijo oz minimalno.... torej? bo slo?

 

zato sem vprasal ce se z prilagajanjem mape da kaj resit.... itak mi je zal k karkol vprasam k ste eni tok pametni da je joj.... lp, me ze ni

Napisano

?obe mogo?e.

Meni pri 300 000 ne pokadi...so pa ?obe obnovljene...pa avto tovarni?ko brez filtra...

Napisano

pol 100% ena ali vec sob svinja ja... nima smisla pomoje karkol vlagat v ta avto k ga vec kt eno leto nimamo namena imet ...kolk pride cenovno drgac za vse obnovit?

kolk mas pa porabo? 6l je prnas... in velik avtoceste.. zato se mi zdi da mal prevec kuri?

Napisano

Samo ?obe vse ?tiri so 400? plus ?obe ven in not...

Poraba takoj po obnovitvi pol litra ve?ja, po 2000km pa 1,5 l manj?a...

Pri 300 000 je motor tih in miren kot nov...in ni za prodajo...

Napisano

ko je ?e ravno govora o ?obah - lahko kdo priporo?i kje obnoviti ?obe? pri moji m6 so vse ?tiri ?e na meji...

Nem?ija, ebay...pri nas so me?ane izku?nje od drugih.

Kake pa rabi? za kateri motor?

Jst mam 2 dobri za prodat po nabavni ceni so pa od 2.0dizla, oznaka ?ob pa so RF8G13H50.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja pol ima? enako kot jst, sam je vseeno za preverit to?no kateri injektorji so not ker v 2.0 dizle so dajali RF8G13H50 in RF7J13H50 injektorje.

RF8G so imeli ponavadi novej?i z dpf-om, lahko pa da? bilokatere (vse 4  enake), samo se morajo vnesti v ECU.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Eno vpra?anje za strokovnjake;

pred 5 leti sem odstranil DPF filte in katalizator. Ker je znotraj luknja ve?ja, je posledi?no nadtlak turbine manj?i, zato je nastala turboluknja. Odlo?il sem se da bom  zavaril noter cev, ampak vpra?anje kako?

Ali enako kot je obstoje?a cev, ali manj?o? Skica v prilogi.

 

Cev bo po celotni dol?ini enakega premera, kot na sliki.

Drawing1-Model.pdf

post-6207-0-26055900-1574587083_thumb.jpg

post-6207-0-21912600-1574587211_thumb.jpg

  • Jest je spremenil naslov v lučka dpf

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.