Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo mazda?i eno vpra?anje bi imela ?e mi lahko kdo pomaga ko sem se peljala iz slu?be bolj natan?no ko sem zapeljala iz AC se mi je pri?gala lu?ka za dpf.

Avto seveda ?e vedno normalno dela saj je to mazda hehe

zanima me kaj naj naredim oz. kaj mi priporo?ate da se znrbim opozorilne lu?ke za dpf. gre se pa za mazdo 6 2.0 diesel letnik 2007.

 

L.p MALA.

67cb6feb90c2dd8faa47c1585f7dd415.jpg8a8f948337c9b519904fb26f8f83c558.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Daljsa voznja obrati vsaj 2500 in bo ugasnala.. Vsaj pri meni je bilo tako..

Zmenjeno bom jutri do ljubljane probala

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

zivjo.

 

eno vprasanje lucka je namrec ugasnila potem. ampak danes se mi je ponovno prizgala. nazadnje smo ga mogli z testerjam zresetirat saj se po 3 dneh ni ugasnila.

je pa vmes se vtripat zacela.

 

je pa tko da danes fo ljubljane je utripala iz ljubljane pa ne utripa vec ampak gori. prevozenih 150km in nic boljske kaksna ideja kaj bi lahko blo. saj ni minilo 1 mesec od kadar se je prizgala.

 

tester ne pokazw nobene napake, ko pogledamo napake dpf tester napise da je bila regeneracija uredu narejena in da ni potrebe da se jo naredi...

 

kakrsna koli ideja dobrodosla

 

lp Curko

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

zdravo, na mazdi 3 2005 1.6 smo odstranili dpf... avto zdej gre ko nov, ampak kaze oranzno lucko za motor in itak bolj kadi...

bi mogu kj predelat vbrizg oz predelat mapo vbrizga da bo vedu avto da ni dpf in bi pol manj kadil? kdo kaj ve o tem?

Napisano

zdravo, na mazdi 3 2005 1.6 smo odstranili dpf... avto zdej gre ko nov, ampak kaze oranzno lucko za motor in itak bolj kadi...

bi mogu kj predelat vbrizg oz predelat mapo vbrizga da bo vedu avto da ni dpf in bi pol manj kadil? kdo kaj ve o tem?

 

 

?e se odstrani DPF je nujno potrebno tudi izbrisat iz ECUja in prilagodit mapo!

?E se tega ne naredi bo slej ali prej ?e kaj drugega fu? ne samo dpf.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vzeli ste dpf....sami al kaksen ki ma nekaj pojma?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

preberi vse kar sem napisal.... a si pismen?

aless hvala, to me je zanimal...

O?itno nisi, ker ?e bi bil, bi naredili kot se zagre. In ja, ne bo? verjel. Avto brez dpf kadi

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

O?itno nisi, ker ?e bi bil, bi naredili kot se zagre. In ja, ne bo? verjel. Avto brez dpf kadi

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

glup si ko no?...

avto je pred tem kadil... sedaj pa ?e bolj... itak.. kot sem napisal... itak logicno ... ampak tud mazde kot jo imamo mi obstajajo brez dpf- ja tovarnisko.... in ne kadijo oz minimalno.... torej? bo slo?

 

zato sem vprasal ce se z prilagajanjem mape da kaj resit.... itak mi je zal k karkol vprasam k ste eni tok pametni da je joj.... lp, me ze ni

Napisano

?obe mogo?e.

Meni pri 300 000 ne pokadi...so pa ?obe obnovljene...pa avto tovarni?ko brez filtra...

Napisano

pol 100% ena ali vec sob svinja ja... nima smisla pomoje karkol vlagat v ta avto k ga vec kt eno leto nimamo namena imet ...kolk pride cenovno drgac za vse obnovit?

kolk mas pa porabo? 6l je prnas... in velik avtoceste.. zato se mi zdi da mal prevec kuri?

Napisano

Samo ?obe vse ?tiri so 400? plus ?obe ven in not...

Poraba takoj po obnovitvi pol litra ve?ja, po 2000km pa 1,5 l manj?a...

Pri 300 000 je motor tih in miren kot nov...in ni za prodajo...

Napisano

ko je ?e ravno govora o ?obah - lahko kdo priporo?i kje obnoviti ?obe? pri moji m6 so vse ?tiri ?e na meji...

Nem?ija, ebay...pri nas so me?ane izku?nje od drugih.

Kake pa rabi? za kateri motor?

Jst mam 2 dobri za prodat po nabavni ceni so pa od 2.0dizla, oznaka ?ob pa so RF8G13H50.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja pol ima? enako kot jst, sam je vseeno za preverit to?no kateri injektorji so not ker v 2.0 dizle so dajali RF8G13H50 in RF7J13H50 injektorje.

RF8G so imeli ponavadi novej?i z dpf-om, lahko pa da? bilokatere (vse 4  enake), samo se morajo vnesti v ECU.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Eno vpra?anje za strokovnjake;

pred 5 leti sem odstranil DPF filte in katalizator. Ker je znotraj luknja ve?ja, je posledi?no nadtlak turbine manj?i, zato je nastala turboluknja. Odlo?il sem se da bom  zavaril noter cev, ampak vpra?anje kako?

Ali enako kot je obstoje?a cev, ali manj?o? Skica v prilogi.

 

Cev bo po celotni dol?ini enakega premera, kot na sliki.

Drawing1-Model.pdf

post-6207-0-26055900-1574587083_thumb.jpg

post-6207-0-21912600-1574587211_thumb.jpg

  • Jest je spremenil naslov v lučka dpf

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja sej ce bi montiral bi ga tako monitral. Je pa res da potem vroc zrak iz radiatorja piha cez cel racunalnik. Mogoce posledicno kaksna C vec na GPUju, ampak lahko namontiram se ksn dodaten ventilator pod GPU pa je. Ceprov mi to ni lih vsec ampak opcija je. Hladilnik oz. najvisja tocka mora biti pa itq visja od pumpe. Nvem mogece pa res tako naredim samo najbolj bi bil zadovoljen z 3x front intake, kot imam sedaj pa 280 AIO zgoraj. Oh well nimam kej. Kako si pa zadovoljen z arctic hladilnikom ?   P.S Ja pa sej ti imas tudi tridentz 
    • Nič ne bi bilo blazno narobe s tem. Samo fane na radiatorju obrneš, da ti vleče notri, tako imaš še zmer spredi intake, če ga ne bi rad imel spodaj. Gledaš samo, da ni pumpa najvišja točka v celmu loop-u, da se ti zrak notr ne ujame. Če ga imaš spredaj ali zgoraj, ne bo neke omembe vredne razlike v temperaturi. Drugače pa je kar nekaj postov s tem 360 coolerjem v 4000D, tako, da se da očitno. Ampak jebo te Trident 😅
    • Haha tocno te imam ja. G skill trident Z. Drgac imam v drugem kompu corsair vengance rgb pro in bi lahko zamenjal samo nevem, ce bi kej profitiral oz. ce bi lahko 280mm notri spravil. Nvem k sem sel meriti visino med ramom in ohisjem se mi ni izslo in tudi k sm neki googlal po forumih so pisali, da se ne izide. Nebi pa rad neki narocal pa da moram potem spet vracat. Mislim ena vrjanta je da ce 280mm ne gre gor gre pa lahko spredaj (front) samo, kot sem ze omenil nebi rad imel AIO na sprednji stranici.
    • Specifično teli Arctic imajo res malo debelejše hladilnike, ampak mislim, da bi moralo it. So pa bili problemi, ko se je zaradi debeline zaletel v VRM heatsinke zgoraj na plati, odvisno od plate. TUF B650 je ok očitno. Ampak, če sem ga spravil na mATX plato in ohišje, sem kar prepričan, da bi ga tudi ti dobil notri. A imaš po nekem slučaju ravno Trident rame? Tisti vem, da so malo višji. Lahko pa potrdim za Kingston Fury (non rgb), da niso problem, niti pri zračnem, niti z AIO.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.