Skoči na vsebino

Cene uradnih servisov - tujina


323 BA

Priporočeno sporočilo

Prilagam izsek kopije ra?una mazde CX-5 D150, servis je bil opravljen v Avstriji:

 

Torej redni letni servis (olje, filter olja, tesnilo, filter kabine ter pregled avta): 390 EUR

 

Poleg tega pa ?e menjava zavornih plo??ic spredaj in zadaj ter zadnjih diskov: 660 EUR

 

Skupaj torej 1050 EUR.

 

Olje zara?unavajo po 25 EUR + 20 % davka = 30 EUR liter

 

Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.

post-5919-0-61477800-1548310886.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko pa je km da so in ploscice in sajbe menjane in to zadaj....?

 

Cene so pa tam tam iste, torej kje je potem drazje glede na standard in cene avtov :)

Kje pa je urna postavka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

81.000 km

 

Urno postavko ima? posredno skrito pri rubrikah AZ, ne vidi pa se ?al ?tevilo ur. Zagotovo nekje med 120 in 140 EUR / ura, to trdim na podlagi dosedanjih ra?unov in izku?enj, ki sem jih imel z delavnicami. Tudi recimo Renault v Celovcu ima 125 EUR z MWsT, Jaguar 170 EUR.


Dodajam: tole velja za Avstrijo z MWsT (Junij 2018), vir delavska zbornica (AK):

post-5919-0-52587700-1548314658_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimajo normirano po urah ampak po vrsti dela - se pravi redni servis je tolk, menjava zavor je pa toliko. Druga? pa full drago, ?e se mene vpra?a - 160 EUR za 5litrov olja - madafakrs  :blink:  :blink:  :blink:  Sicer ne vem kolk imajo ostali, sam meme pride na uradnem cca 50 EUR za 5 litrov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prilagam izsek kopije ra?una mazde CX-5 D150, servis je bil opravljen v Avstriji:

 

Torej redni letni servis (olje, filter olja, tesnilo, filter kabine ter pregled avta): 390 EUR

 

Poleg tega pa ?e menjava zavornih plo??ic spredaj in zadaj ter zadnjih diskov: 660 EUR

 

Skupaj torej 1050 EUR.

 

Olje zara?unavajo po 25 EUR + 20 % davka = 30 EUR liter

 

Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.

 

Mal hitro ti je pobralo zadnje diske,upam da niso na trojki tudi mehke ko papir!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Redni servis in letni pregled je ura in pol dela + material. Seveda je to kaj ve? kot menjava dveh filtrov in olja, za tisto se rabi max. pol ure. Edino upam, da je res tako, da preverijo vse predvidene komponente v tisti preostali uri, ?e ?e stane 130 EUR. :)
boss: ?e se ne motim,je nekdo pisal, da se dobi v BTC konkretni popust na olje. Je to torej teh 10 EUR na liter, kot pi?e??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Omg to pa so konkretne cene. Ne razumem zakaj si se odlocil in zamenjal bremze na uradnemu servisu, kljub temu da se ve da so OEM zavore podn od podna. Sedaj je samo vprasanje casa kdaj bo spet sranje. Za bistveno manj denarja dobis vrhunske diske in ploscice. Naredis pac tisti redni servis zaradi garancije to je pa to. Kar se pa tice cene olja je pri nas 19,20?/l na uradnemu servisu (brez popusta). Glede na to da je original olje od proizvajalca total res nevem od kje jim taka cena. Olja total spadajo pod bolj "poceni" olja in se cene gibljejo med 5-6?/l.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

80 km razdalje bi bilo, ce bi to bilo recimo v Celovcu ... :) ... Kot vidim, je na racunu omenjena avtohisa Keglovits, ki se nahaja v Zw?lfaxingu ali Trumauu ... oboje je v blizini Dunaja ... :P ... Bi bilo verjetno blizje iti na Slovasko :) ...   

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? denar in si komot,potem naredi? tako. Niso vsi prera?unljivi kot ve?ina nas. Nekaj pa servis mora zaslu?it! Poleg tega pa bi zahteval da jih menjajo pod garancijo,ker to niti slu?ajno ni normalno,sploh za zadaj! Vozil sem ?e kak?nih 20.razli?nih avtomobilov in kaj takega se ne sme zgodit. Pod 150000 ni govora. So avti katere nisem menjal niti pri 250000,sprednje pa 2-3krat. ?e se to meni zgodi bojo imeli probleme.... Zoom Zoom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je pa za vpra?at, kaj vozniki po?nete z vozili, da vam tako crkavajo zavore.

 

Kdor je bil kdaj na MPL ve, kje ?ivim. V spodobnih hribih, kjer so spodobni in dolgi nakloni (12% spust dolg 3 km in podobno)...

 

Na minibusu (Mazda 5) sem menjal plo??ice pribli?no na vsakih prevo?enih 80.000 km in vedno na uradnem servisu, kjer so dali "uradne", se pravi originalne plo??ice. Zavorni diski pa so ?e originalni (252.000 km).

 

Na d?ipu (Mazda BT-50) pa plo??ice na okoli 60.000, diski so ?e original...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je pa za vpra?at, kaj vozniki po?nete z vozili, da vam tako crkavajo zavore.

 

Kdor je bil kdaj na MPL ve, kje ?ivim. V spodobnih hribih, kjer so spodobni in dolgi nakloni (12% spust dolg 3 km in podobno)...

 

Na minibusu (Mazda 5) sem menjal plo??ice pribli?no na vsakih prevo?enih 80.000 km in vedno na uradnem servisu, kjer so dali "uradne", se pravi originalne plo??ice. Zavorni diski pa so ?e originalni (252.000 km).

 

Na d?ipu (Mazda BT-50) pa plo??ice na okoli 60.000, diski so ?e original...

To je to. Zoom Zoom
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katere aftermarket diske in plo??ice pa priporo?ate? Ate so v redu? To spra?ujem zato, ker imam na civicu 80k km, avto pa ima podobno te?avo kot mazde, torej mehke diske. In jih moram najkasneje na naslednjem servisu zamenjat... Kaj bi priporo?ali?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam oboje ATE pa so druga?e super se pa v?asih zgodi, da ?e vedno malo za cvilijo tik predno se avto dokon?no ustavi. Ni hudo ampak kak?en pikolovec pa lahko ?iv?nga fa?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest recimo :D. Jest sem do sedaj vedno vzel ATE pa nikoli ni bilo problemov ali pa kakrsnegakoli piskanja :). Piska lahko tudi zaradi drugih stvari (ujet tujek med ploscico, slabo namazana vodila, iztrosena ploscica... Konec koncev pa lahko tudi res zaradi materiala oz. zaradi ploscice same).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.