Skoči na vsebino

Cene uradnih servisov - tujina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dostikrat zavore cvilijo ker vodila niso namazana in ploscice ne grejo lepo nazaj ampak rahlo drsajo po povrsini diska zato rahlo cvilijo.

Predlagam ?i??enje in mazanje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ni vedno tako, ko sem jih zmontiral sem vsa vodila pobrusil in namazal pa je vseeno rahlo na vsake toliko pocvililo.

33112_1.png

Napisano

Ja saj sem napisal da je dostikrat tako, ?e pa so namazana in cvilijo je pa problem v materialu plo??ice, ?e je plo??ica tr?a bolj cvili. So pa recimo Bosch in Delphi rade cvilile.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Gledam ra?un servisa na 40.000 kilometrov, avto ?e ni bil star 2 leti (Mazdina avtohi?a na Dunaju): olje prine?eno s seboj (zabele?eno na ra?unu), kljub temu znesek ra?una 399,95 EUR za naslednje postavke:

 

- delo 2,1 ure

- filter olja

- filter zraka

- filter kabine

- menjava zavorne teko?ine

- letni pregled avta (stanje karoserije, delovanje naprav)

 

Z oljem vred bi torej mali servis stal ca. 530 EUR. :blink:

Napisano

hahaha lol .... madrfaking zlatarji jodlarski. Jebe? vi?je pla?e, ?e pa ?lovek komaj servis pokrije, Kake so pa pol cifre, ?e je treba recimo kaj bolj konkretnega narest - recimo menjava jermena al pa ketne. A bo 2 jurja dost?

33112_1.png

Napisano

Heh, kere nehumane cifre. Pelko bi vzel med 100 in 150?, z njegovim oljem.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dokler so samo storitve, ki jih rabi? 1x letno za faktor 2 ali 3 dra?je (servis avta, zavarovanje, cestnina), ?e gre... :) So pa zato ostali stro?ki podobni oz. celo ni?ji (ca. 70 % najemnin za stanovanja je subvencioniranih, med 30 in 50 % v primerjavi s stanovanji, ki so v privat najemu), v trgovinah se dobi ve?ino stvari ceneje.

 

Disclaimer: avto seveda servisiram v SLO.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.