Skoči na vsebino

Cene uradnih servisov - tujina


323 BA

Priporočeno sporočilo

Prilagam izsek kopije ra?una mazde CX-5 D150, servis je bil opravljen v Avstriji:

 

Torej redni letni servis (olje, filter olja, tesnilo, filter kabine ter pregled avta): 390 EUR

 

Poleg tega pa ?e menjava zavornih plo??ic spredaj in zadaj ter zadnjih diskov: 660 EUR

 

Skupaj torej 1050 EUR.

 

Olje zara?unavajo po 25 EUR + 20 % davka = 30 EUR liter

 

Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.

post-5919-0-61477800-1548310886.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko pa je km da so in ploscice in sajbe menjane in to zadaj....?

 

Cene so pa tam tam iste, torej kje je potem drazje glede na standard in cene avtov :)

Kje pa je urna postavka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

81.000 km

 

Urno postavko ima? posredno skrito pri rubrikah AZ, ne vidi pa se ?al ?tevilo ur. Zagotovo nekje med 120 in 140 EUR / ura, to trdim na podlagi dosedanjih ra?unov in izku?enj, ki sem jih imel z delavnicami. Tudi recimo Renault v Celovcu ima 125 EUR z MWsT, Jaguar 170 EUR.


Dodajam: tole velja za Avstrijo z MWsT (Junij 2018), vir delavska zbornica (AK):

post-5919-0-52587700-1548314658_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimajo normirano po urah ampak po vrsti dela - se pravi redni servis je tolk, menjava zavor je pa toliko. Druga? pa full drago, ?e se mene vpra?a - 160 EUR za 5litrov olja - madafakrs  :blink:  :blink:  :blink:  Sicer ne vem kolk imajo ostali, sam meme pride na uradnem cca 50 EUR za 5 litrov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prilagam izsek kopije ra?una mazde CX-5 D150, servis je bil opravljen v Avstriji:

 

Torej redni letni servis (olje, filter olja, tesnilo, filter kabine ter pregled avta): 390 EUR

 

Poleg tega pa ?e menjava zavornih plo??ic spredaj in zadaj ter zadnjih diskov: 660 EUR

 

Skupaj torej 1050 EUR.

 

Olje zara?unavajo po 25 EUR + 20 % davka = 30 EUR liter

 

Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.

 

Mal hitro ti je pobralo zadnje diske,upam da niso na trojki tudi mehke ko papir!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Redni servis in letni pregled je ura in pol dela + material. Seveda je to kaj ve? kot menjava dveh filtrov in olja, za tisto se rabi max. pol ure. Edino upam, da je res tako, da preverijo vse predvidene komponente v tisti preostali uri, ?e ?e stane 130 EUR. :)
boss: ?e se ne motim,je nekdo pisal, da se dobi v BTC konkretni popust na olje. Je to torej teh 10 EUR na liter, kot pi?e??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Omg to pa so konkretne cene. Ne razumem zakaj si se odlocil in zamenjal bremze na uradnemu servisu, kljub temu da se ve da so OEM zavore podn od podna. Sedaj je samo vprasanje casa kdaj bo spet sranje. Za bistveno manj denarja dobis vrhunske diske in ploscice. Naredis pac tisti redni servis zaradi garancije to je pa to. Kar se pa tice cene olja je pri nas 19,20?/l na uradnemu servisu (brez popusta). Glede na to da je original olje od proizvajalca total res nevem od kje jim taka cena. Olja total spadajo pod bolj "poceni" olja in se cene gibljejo med 5-6?/l.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

80 km razdalje bi bilo, ce bi to bilo recimo v Celovcu ... :) ... Kot vidim, je na racunu omenjena avtohisa Keglovits, ki se nahaja v Zw?lfaxingu ali Trumauu ... oboje je v blizini Dunaja ... :P ... Bi bilo verjetno blizje iti na Slovasko :) ...   

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? denar in si komot,potem naredi? tako. Niso vsi prera?unljivi kot ve?ina nas. Nekaj pa servis mora zaslu?it! Poleg tega pa bi zahteval da jih menjajo pod garancijo,ker to niti slu?ajno ni normalno,sploh za zadaj! Vozil sem ?e kak?nih 20.razli?nih avtomobilov in kaj takega se ne sme zgodit. Pod 150000 ni govora. So avti katere nisem menjal niti pri 250000,sprednje pa 2-3krat. ?e se to meni zgodi bojo imeli probleme.... Zoom Zoom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je pa za vpra?at, kaj vozniki po?nete z vozili, da vam tako crkavajo zavore.

 

Kdor je bil kdaj na MPL ve, kje ?ivim. V spodobnih hribih, kjer so spodobni in dolgi nakloni (12% spust dolg 3 km in podobno)...

 

Na minibusu (Mazda 5) sem menjal plo??ice pribli?no na vsakih prevo?enih 80.000 km in vedno na uradnem servisu, kjer so dali "uradne", se pravi originalne plo??ice. Zavorni diski pa so ?e originalni (252.000 km).

 

Na d?ipu (Mazda BT-50) pa plo??ice na okoli 60.000, diski so ?e original...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je pa za vpra?at, kaj vozniki po?nete z vozili, da vam tako crkavajo zavore.

 

Kdor je bil kdaj na MPL ve, kje ?ivim. V spodobnih hribih, kjer so spodobni in dolgi nakloni (12% spust dolg 3 km in podobno)...

 

Na minibusu (Mazda 5) sem menjal plo??ice pribli?no na vsakih prevo?enih 80.000 km in vedno na uradnem servisu, kjer so dali "uradne", se pravi originalne plo??ice. Zavorni diski pa so ?e originalni (252.000 km).

 

Na d?ipu (Mazda BT-50) pa plo??ice na okoli 60.000, diski so ?e original...

To je to. Zoom Zoom
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katere aftermarket diske in plo??ice pa priporo?ate? Ate so v redu? To spra?ujem zato, ker imam na civicu 80k km, avto pa ima podobno te?avo kot mazde, torej mehke diske. In jih moram najkasneje na naslednjem servisu zamenjat... Kaj bi priporo?ali?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest recimo :D. Jest sem do sedaj vedno vzel ATE pa nikoli ni bilo problemov ali pa kakrsnegakoli piskanja :). Piska lahko tudi zaradi drugih stvari (ujet tujek med ploscico, slabo namazana vodila, iztrosena ploscica... Konec koncev pa lahko tudi res zaradi materiala oz. zaradi ploscice same).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.