Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pasat alltrack, za 44 tiso? evrov, po dobrem letu ?e garancijska menjava diskov. Trenutno s5 isto. Sosedu sem predlagal naj investira sam v nove diske

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ja saj vsi avtomobilski proizvajalci ?paraja, pa? eni pri bremzah eni pri izolaciji...pol pa prihaja do takih neumnosti.

 

Aja, pa ?e ena ideja za lastnike M6 3gen predfacelift, velika verjetnost je da pa?ejo zavorne ?eljusti od facelift dizelce z 320mm diski, zato bi bilo smiselno swapat te ?eljusti in ene aftermarket kvalitetne diske in je zmaga.

Btw: 320mm diski zahtevajo min 17col, ?e bi slu?ajno kdo ?el v swap.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aja, pa ?e ena ideja za lastnike M6 3gen predfacelift, velika verjetnost je da pa?ejo zavorne ?eljusti od facelift dizelce z 320mm diski, zato bi bilo smiselno swapat te ?eljusti in ene aftermarket kvalitetne diske in je zmaga.

Btw: 320mm diski zahtevajo min 17col, ?e bi slu?ajno kdo ?el v swap.

 

To?no o tem sem razmi?ljal, ko sem ?e imel svojo. Menjava na garancijo bi verjetno odpravila tresenje za eno leto, potem pa spet nezadovoljstvo. Sicer vpra?anje kako drag ?pas bi to bil, a verjetno ?eljusti pridejo ca. 300 EUR komad, nove kvalitetne plo??ice in diski vsaj toliko komplet, torej recimo ca. 1000 EUR vlo?ka, da na lastno pest odpravlja? neumnost proizvajalca. Meni osebno preve?, sploh ker avte (pre)pogosto menjam...

Napisano

Komplicirate. Ko pride potreba po menjavi, menja? s kvalitetno znamko diskov in plo??ic in je to to. Jaz ponavadi tako naredim in je ok. Pa vle?em prikolico, itd...pa se ni? ne krivi.

Napisano

Za 300e oz. se manj dobis par celjusti in to bistveno boljse od original. Kvaliteten disk pa dobis ze od 40-50e/kos.

Napisano

Rabljene ?eljusti zihr dobi? cenej kot 300?/kom.

Jst sem dal za oboje sprednje od MPS-ke manj kot 300?, je pa bila takrat opcija ?e cenej dobit Brembote od Evota.

Drga? pa ?e se dobr spomnim je imela CX5 ali CX7 320mm diske in dvobatne sprednje ?eljusti in bi znalo da tud pa?ejo.

No na 2.gen M6 pa?ejo od MPSke, preverjeno B)

Glede tehni?nega se na?eloma ne bi sekiral, bol znajo policaji zagnjavit, ?e ni homologirano, ..

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pod kvalitetne diske imam v mislih normalne diske s katerimi nimas problemom in ne tresejo, cvilijo itd. Textar, ATE, TRW, zimmerman itd. vse dobis za cca. 40-50e/kos.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.