Skoči na vsebino

mazda 6 - preklopi na pomo?ni re?im ob povi?ani vlagi v ozra?ju

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ,

 

Zanima me ali je kdo ?e imel podobno napako oziroma je kaj podobnega ?e sli?al. Imam Mazdo 6 letnik 2008 dizel..?e od novega se mi je pojavljalo da mi je avto ob de?ju oziroma dan po de?ju takoj ko se je ogrel preklopil na pomo?ni re?im delovanja (delovanje z manj mo?i). To se mi je dogajalo 2-3 x letno vedno v pomladnem ?asu dokler nisem leta 2011 odstranil DPF filter in elektronika je bila preprogramirana. Od tedaj mi je ta napaka izginila do letos ko se to pojavlja ponovno  vedno po de?ju sedaj pa tudi ?e ?e avto operem (pranje z spodnje strani na pritisk). Ko avto ugasnem in ponovno ?tartam pa je ponovno delovanje v redu. mogo?e kak?en namig kam peljati avto na test. Na uradnem servisu mi verjetno ne bi hoteli pomagati glede na to da sem odstranil DPF filter (?al pa ni bilo druge re?itve).

Lep pozdrav ,

Napisano

Seveda ti bojo pomagali, kljub temu da nimas DPfja. Je pa res, da te bo uradni servis prisel bistveno drazji. Probaj pri kaksnemu avtoelektricarju k se spozna na to v nasprotnem primeru pa uradni :)

Napisano

Problem z maso. Meni je avto vsaki? po de?ju cukal, al ni v?gal, uga?ale so ?obe, vrgel ven kodo p0093, pomo?ni na?in. Zaradi slabih mas.

Kjer je masa za kabel odvij vijak, luknjo o?isti z navojnim svedrom, po?mirglaj, na?pricaj z antikorozivom... Jaz sem jih na?el 6. Verjetno je ?e kak?na. Bela ?katlica iz katere gleda ve? ?ic za maso-?rne se podre in tudi to je treba ?im bolj o?istit. Jaz sem se s tem ukvarjal januarja in je bil danes prvi de? od takrat. Zjutraj je v?gal kot da ni bilo de?ja celo no?.

Napisano

hmmm... lambda sonda na izpuhu oziroma katalizatorju :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Za lambdo bi ziher fasu check engine lucko, tudi potem ko bi avto normalno laufal. Vrjetno res kaksen stik...

Napisano

To pa ne vem ?e bo dr?alo. ?e na lambdi/katalizatorju fa?e? napako gre avto v varni na?in.

33112_1.png

Napisano

Ze ze ampak check engine skos gori in poleg tega se napaka shrani.

Pa saj ?e gre v safe mode mora nekaj light showa biti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja in ko iztopi iz safe moda bi gorela check engine lucka ce bi bila napaka na lambdi... Poleg tega bi bila tudi napaka shranjena.V safe modu je itq cela bozicna jelka.

Napisano

Ne vem, jaz sem za lambdo dobil samo eno lu?ko (check engine) in avto je bil v safe modu. ?e sem ugasnil motor je lu?ka sicer ostala ampak avo je ?el normalno do naslednje napake.

33112_1.png

Napisano

Ja pa sej to cel cajt pravim da bi potem check engine lucka se vedno gorela enkrat, ko bi avto sel ven iz safe moda oz. Po ponovnem vzigu :D. On pravi da gre avto po dezevnem vremenu oz. Vlagi v "safe mode" in po ponovnem zagonu avto laufs tako, kot mora. Sepravi ce bi bila napaka na lambdi sondi bi se prizgala check engine lucka in v nekaterih primerih gre res lahko v safe mode zaradi lambde, ampak enkrat ko bi avto sel iz safe moda bi check engine se vedno gorel in napaka bi bila shranjena. Nevem a sem jest kej narobe razumel?

Napisano

Ja se bom lotil najprej ?i??enja mas.  Druga?e pa se mi nikoli ne pri?ge nobena lu?ka,  mo?no pa da zato ker je odstranjen DPF in ne vem ali so bile kak?ne stvari takrat fizi?no odklopljene. Tudi v spominu ni napake..?udno..

Napisano

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

meni je avto ?el v safe mode ko sem imel zabasan EGR ventil, pa nisem imel nobene lu?ke, je pa bila napaka shranjena v ra?unalniku.

Napisano

neb reku da ga masa heca .. pol bi v suhem jebal ...ko je vlazno in mokro je prej stik na masi pomoje kot v suhem...

loh pride kak kabel v stiku ko je mokro....

?e je masa "dobra" ko je suha, ni nujno da je ?e bolj?a ko je mokra. Rja, volk od bakra in voda so lahko hecna kombinacija.

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

Bil pri treh majstrih, vsi trije povedali enako. Vsaj za moj primer.

Napisano

ja to ima pa veliko logike v tem kar pi?e. Pri njemu je nekaj ala EGR, DPF, Lambda - nekaj kar du?i motor

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ra?unalnik za ?obe tudi potrebuje maso. In ni nujno da je napaka stalno pristna. Pri meni je bilo 2-3 na leto, je zatrokiral, sem ugasnil ?e ni ?e sam in prizgal nazaj. Pa je bil mir. Do pranja ali pa mokrega vremena. Ko smo se za?eli pa z avtovleko vozit pa ni bilo ve? zabavno. In ja, simpl in brezvezna fora.

Napisano

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

servis bom imel v kratkem, kako je z resetom intervala pa ne vem , po moje je bil narejen ker bi v nasprotnem gorela kak?na lu?ka za servis

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.