Skoči na vsebino

mazda 6 - preklopi na pomo?ni re?im ob povi?ani vlagi v ozra?ju

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ,

 

Zanima me ali je kdo ?e imel podobno napako oziroma je kaj podobnega ?e sli?al. Imam Mazdo 6 letnik 2008 dizel..?e od novega se mi je pojavljalo da mi je avto ob de?ju oziroma dan po de?ju takoj ko se je ogrel preklopil na pomo?ni re?im delovanja (delovanje z manj mo?i). To se mi je dogajalo 2-3 x letno vedno v pomladnem ?asu dokler nisem leta 2011 odstranil DPF filter in elektronika je bila preprogramirana. Od tedaj mi je ta napaka izginila do letos ko se to pojavlja ponovno  vedno po de?ju sedaj pa tudi ?e ?e avto operem (pranje z spodnje strani na pritisk). Ko avto ugasnem in ponovno ?tartam pa je ponovno delovanje v redu. mogo?e kak?en namig kam peljati avto na test. Na uradnem servisu mi verjetno ne bi hoteli pomagati glede na to da sem odstranil DPF filter (?al pa ni bilo druge re?itve).

Lep pozdrav ,

Napisano

Seveda ti bojo pomagali, kljub temu da nimas DPfja. Je pa res, da te bo uradni servis prisel bistveno drazji. Probaj pri kaksnemu avtoelektricarju k se spozna na to v nasprotnem primeru pa uradni :)

Napisano

Problem z maso. Meni je avto vsaki? po de?ju cukal, al ni v?gal, uga?ale so ?obe, vrgel ven kodo p0093, pomo?ni na?in. Zaradi slabih mas.

Kjer je masa za kabel odvij vijak, luknjo o?isti z navojnim svedrom, po?mirglaj, na?pricaj z antikorozivom... Jaz sem jih na?el 6. Verjetno je ?e kak?na. Bela ?katlica iz katere gleda ve? ?ic za maso-?rne se podre in tudi to je treba ?im bolj o?istit. Jaz sem se s tem ukvarjal januarja in je bil danes prvi de? od takrat. Zjutraj je v?gal kot da ni bilo de?ja celo no?.

Napisano

hmmm... lambda sonda na izpuhu oziroma katalizatorju :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Za lambdo bi ziher fasu check engine lucko, tudi potem ko bi avto normalno laufal. Vrjetno res kaksen stik...

Napisano

To pa ne vem ?e bo dr?alo. ?e na lambdi/katalizatorju fa?e? napako gre avto v varni na?in.

33112_1.png

Napisano

Ze ze ampak check engine skos gori in poleg tega se napaka shrani.

Pa saj ?e gre v safe mode mora nekaj light showa biti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja in ko iztopi iz safe moda bi gorela check engine lucka ce bi bila napaka na lambdi... Poleg tega bi bila tudi napaka shranjena.V safe modu je itq cela bozicna jelka.

Napisano

Ne vem, jaz sem za lambdo dobil samo eno lu?ko (check engine) in avto je bil v safe modu. ?e sem ugasnil motor je lu?ka sicer ostala ampak avo je ?el normalno do naslednje napake.

33112_1.png

Napisano

Ja pa sej to cel cajt pravim da bi potem check engine lucka se vedno gorela enkrat, ko bi avto sel ven iz safe moda oz. Po ponovnem vzigu :D. On pravi da gre avto po dezevnem vremenu oz. Vlagi v "safe mode" in po ponovnem zagonu avto laufs tako, kot mora. Sepravi ce bi bila napaka na lambdi sondi bi se prizgala check engine lucka in v nekaterih primerih gre res lahko v safe mode zaradi lambde, ampak enkrat ko bi avto sel iz safe moda bi check engine se vedno gorel in napaka bi bila shranjena. Nevem a sem jest kej narobe razumel?

Napisano

Ja se bom lotil najprej ?i??enja mas.  Druga?e pa se mi nikoli ne pri?ge nobena lu?ka,  mo?no pa da zato ker je odstranjen DPF in ne vem ali so bile kak?ne stvari takrat fizi?no odklopljene. Tudi v spominu ni napake..?udno..

Napisano

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

meni je avto ?el v safe mode ko sem imel zabasan EGR ventil, pa nisem imel nobene lu?ke, je pa bila napaka shranjena v ra?unalniku.

Napisano

neb reku da ga masa heca .. pol bi v suhem jebal ...ko je vlazno in mokro je prej stik na masi pomoje kot v suhem...

loh pride kak kabel v stiku ko je mokro....

?e je masa "dobra" ko je suha, ni nujno da je ?e bolj?a ko je mokra. Rja, volk od bakra in voda so lahko hecna kombinacija.

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

Bil pri treh majstrih, vsi trije povedali enako. Vsaj za moj primer.

Napisano

ja to ima pa veliko logike v tem kar pi?e. Pri njemu je nekaj ala EGR, DPF, Lambda - nekaj kar du?i motor

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ra?unalnik za ?obe tudi potrebuje maso. In ni nujno da je napaka stalno pristna. Pri meni je bilo 2-3 na leto, je zatrokiral, sem ugasnil ?e ni ?e sam in prizgal nazaj. Pa je bil mir. Do pranja ali pa mokrega vremena. Ko smo se za?eli pa z avtovleko vozit pa ni bilo ve? zabavno. In ja, simpl in brezvezna fora.

Napisano

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

servis bom imel v kratkem, kako je z resetom intervala pa ne vem , po moje je bil narejen ker bi v nasprotnem gorela kak?na lu?ka za servis

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.