Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

za enkrat ni bilo kakih tezav. Kar se tice voznje nisem opazil kaksnih tezav ob nalozenih 3 osebe skupna masa 260 plus prtljaga pa tezko recem kok je vagala se je kr dobr pelal proti hrvaski meji hehe.

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Jest osebno bi te tvoje 18ke prodal pa kupil original GTA, saj meni osebno bolj pasejo k avtu in pa tudi lepse so mi. Poleg tega so se original in imas vse po "standardu". Je pa res, da imajo vsake uci svojega malarja. Meni osebno ni to cisto nic lepo, da feltna malo ven gleda...

Aless glede distancnikov predvidevam, da voznja ni nic manj udobna, ampak vrjetno malo bolj trpi podvozje (pesto, lezaj...). V kombinaciji z vecjimi platisci pa sploh.

Napisano

1 bom definitivno se kupil da bom imel te za zimske ki so trenutno na avtu

za letne pa neke druge mogoce tudi originalne ja :-)

 

to pa res vsak ima svojega malerja hehe

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Aless glede distancnikov predvidevam, da voznja ni nic manj udobna, ampak vrjetno malo bolj trpi podvozje (pesto, lezaj...). V kombinaciji z vecjimi platisci pa sploh.

Ne distan?niki ni? ne vplivajo na udobje, pesto je minimalno bolj obremenjeno, ?e ne gre? v extreme z distan?niki. V bistvu z distan?niki raz?iri? kolotek in posledi?no je lega v ovinkih bolj?a, enako kot z plati??i z ni?jim ET(pridejo bolj ven), samo tega ne bo? opazil.

Prednost distan?nikov je individualno prilagajanje ETja OEM plati??, meni je lep?e ?e pride plati??e poravnano z robom blatnika.

Vendar ima M6 zadaj velik notranji rob blatnika, ki onemogo?a poravnavo gume z blatnikom oziroma ni varno, ?e bi dal ?ist na rob in pri polno nalo?enem avtu se recimo pelje? na AC preko grbine ti lahko ta notranji rob prere?e gumo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo sem poslikal kolk prostora je zadaj med gumo in notranjim robom blatnika.

To je z z zimskimi gumami 215/50/17 in OEM plati??i 7x17 ET55.

Vidi se da je prostora max 2,5cm od roba do tekalne povr?ine gume, od zunanjega roba gume pa samo 0,5cm.

post-5522-0-67982700-1552207358_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ravno pred kratkim sem bral en ?lanek, kjer ne priporo?ajo distan?nikov preve?. Bolje je, da se zamenja plati??e z manj?im ET, ?e ho?emo, da je poravnano z blatnikom. Upo?tevati moramo tudi to, da se kolo nagiba proti noter bolj ko obremenimo avto.

To pomeni, da ?e je kolo poravnano z blatnikom ne pomeni nujno, da bo drsalo pri obremenitvi.Res je, tudi nova 6-ka ima kar zajeten rob(skoraj 2 cm) in je kar problem da lepo kolo poravnamo. Original 19" plati??a so kar precej noter in od zadaj izgledajo kar malo sme?no. Pa ?e samo 7" ?iroka za gume ?irine 225.

 

 

Napisano

Evo sem poslikal kolk prostora je zadaj med gumo in notranjim robom blatnika.

To je z z zimskimi gumami 215/50/17 in OEM plati??i 7x17 ET55.

Vidi se da je prostora max 2,5cm od roba do tekalne povr?ine gume, od zunanjega roba gume pa samo 0,5cm.

Kot sem ?e zgoraj napisal, pri obremenitvi kolo ne ostane v isti liniji(ravno) ampak se zgornji rob kolesa nagne proti noter. Tudi sam sem malo cvikal, ko sem montiral ET40 in 7,5 zimske a je bilo, ko so bile polno obremenjene ?e kak cm lufta med gumo in blatnikom.

 

 

Napisano

Kot sem ?e zgoraj napisal, pri obremenitvi kolo ne ostane v isti liniji(ravno) ampak se zgornji rob kolesa nagne proti noter. Tudi sam sem malo cvikal, ko sem montiral ET40 in 7,5 zimske a je bilo, ko so bile polno obremenjene ?e kak cm lufta med gumo in blatnikom.

To dr?i da se ob obremenitvi spremeni nagib koles, ampak do ene mere. ?e je plati??e in guma pre?iroko in ET prenizek, te drugo ne re?i kot ?irjenje blatnikov.

Sem mel tak problem na M3 17x8col ?iroko plati??e ET35 (oem plati??e je 7col et52) pa ni bilo varijante da ne bi drsalo, tudi z valjanjem robov ne ker bi moral robe ven prevarit, zato sem raje tista plati??a prodal.

Z ta drugimi plati??i na M3 17x7col et42 pa gre glih za glih da ne drsa tudi ob nalo?enem avtu.

Glej sliko kje je felga in rob blatnika, stem da je nagib zadnjih koles ?e max nagnjen kok je ?lo

post-5522-0-45845500-1552211465_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To dr?i da se ob obremenitvi spremeni nagib koles, ampak do ene mere. ?e je plati??e in guma pre?iroko in ET prenizek, te drugo ne re?i kot ?irjenje blatnikov.

Sem mel tak problem na M3 17x8col ?iroko plati??e ET35 (oem plati??e je 7col et52) pa ni bilo varijante da ne bi drsalo, tudi z valjanjem robov ne ker bi moral robe ven prevarit, zato sem raje tista plati??a prodal.

Z ta drugimi plati??i na M3 17x7col et42 pa gre glih za glih da ne drsa tudi ob nalo?enem avtu.

Glej sliko kje je felga in rob blatnika, stem da je nagib zadnjih koles ?e max nagnjen kok je ?lo

Sam imam na M3 18x8 et45 (225/40r18) pa nisem opazil da bi ?obalo, je pa res da spredaj gledajo pol centi ?ez blatnik in je stock podvozje.
Napisano

Pismo to je pa res ja in sicer ze prva generacija je imela velik notranji rob. Samo to bi mogu bit ornk nalozen avto, da bi poprasku ali pac? Govorim za stock podvozje.

Napisano

Pismo to je pa res ja in sicer ze prva generacija je imela velik notranji rob. Samo to bi mogu bit ornk nalozen avto, da bi poprasku ali pac? Govorim za stock podvozje.

Hja daj 5ljudi v avto pa poglej kolk se posede avto, pol pa ?e ra?unaj na grbine ko udari gumo navzgor v blatnik. Pri stock podvozju je malenkost bolje ker je vi?ine ve?, ampak ?e vseeno je pri nizkih ETjih lahko problem, kot pravim najbolj je problem pri grbinah ko nabije gumo z vso te?o proti blatniku.

Pri spu??enem podvozju pa si z nizkim ETjem takoj v blatniku,  zato pravim da je potrebno izbirat plati??a z neko razumno mero ?irine in ETja, da se ne zgodi kaka brezvezna nesre?a zarad takih bedarij.

 

 

Mene pa zanima, kak?en razpon lahko ima ET pri Mazdi 3 (gume 16, 65, 205). Hvala za odgovore.Na kateri M3 pa ima tako dimenzijo kter letnik?

Na kateri M3 pa ima? tako dimenzijo gum? Letnik? pa kak ET ima? trenutno? ima? original plati??a?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No evo dokaz kaj se zgodi ?e pretirava? z ET-jem.

Za foro sem namontiral 5mm distan?nike na ET42 7x17 plati??a ki jih mam na M3, tako da je skupen ET pri?el na ET37.

Sem naredil kratko testno vo?njo po bli?njem kro?nem in evo ga rezultat na gumi, pa avto je bil prazen.

post-5522-0-64180700-1554309688_thumb.jpg

post-5522-0-85414400-1554309703_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Ker sem novi pri Mazdi bi prosil za nasvet.

Sedaj imam na avtu  225/55 R17 97V , 17x7.5J ET50 pnevmatike sicer zimske.

V homologaciji je ?e dimenzija  225/45 R19 92V  , 19x7.5J ET45 domnevam za letne pnevmatike.

 

Mel sem nagledane komplet a mi je ?al prodal.

 

Zanima me,kak?ne felne bi priporo?ali da kupim,da nebi kupil feln ki bi ble kvalitetno preslabe.

Mere med vijaki so iste ali je potrebno tudi kupiti nove vijake ?e se kupijo nove felne?

 

lep pozdrav Tine 

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker sem novi pri Mazdi bi prosil za nasvet.

Sedaj imam na avtu 225/55 R17 97V , 17x7.5J ET50 pnevmatike sicer zimske.

V homologaciji je ?e dimenzija 225/45 R19 92V , 19x7.5J ET45 domnevam za letne pnevmatike.

 

Mel sem nagledane komplet a mi je ?al prodal.

 

Zanima me,kak?ne felne bi priporo?ali da kupim,da nebi kupil feln ki bi ble kvalitetno preslabe.

Mere med vijaki so iste ali je potrebno tudi kupiti nove vijake ?e se kupijo nove felne?

 

lep pozdrav Tine

 

Vijaki ostanejo isti. ?e malo po?aka?, bom jaz verjetno v kratkem prodajal original 19", gun metal grey barve od moje 6-ke.Seveda brez pnevmatik.

 

 

Napisano

Imam na muhi dvojne...se ?e nisem dokon?no odlo?il, ker so mi vsak dan druge lep?e. :)

 

 

Napisano

Kaj takega? Jaz sem imel namen nabavit 20 col vossen, ampak sem prej prodal avto. :zvizga:   ?e je ve? kot 19 col, bo potrebno ni?anje, ?e ne bo izgledalo hecno.

post-5919-0-03736600-1582641144_thumb.jpg

Napisano

Ne, jaz imam namen nabavit 19",le da bodo ?irine 8,5"in ET 40.S tem bodo pomaknjena na rob blatnika in bo izgledalo bolj?e.

Upam, da ne bo drsalo po robu ob polno nalo?ene avtu.

 

 

Napisano

Kaj ima med luknjami MAZDA6  5x114.3   ali ztreba paziti ?e na kaj drugega?

Ja 5x114.3 ima razmak med luknjami.

Pazi ?e na sredinsko luknjo Mazda ima 67.1 in ustrezen ET, drga? lahko drsajo ob robo blatnika.

?e bo? slu?ajno rabljene kupoval, jih je fajn preverit na centrirki da niso zvite.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nameraval sem jih kupiti v soboto a je brat brat prodal felne ki so bile namenjene meni.
Sedaj nimam opcije kaj narditi ali spet gor dol pnevmatike al kaj naj naredim
Originalne od Mazde so cerka 33o ojrov tolko gnara nimam

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za manjše vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-ročaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...ročaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.