Skoči na vsebino

Ali Mazda kr?i paleto svojih najbolj prepoznavnih modelov?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj nimam kaj dodat... ima Mazda nekaj, kar drugi nimajo ampak vseeno me nekako boli, ker imam ob?utek, da se proizvajalec vse prepogosto dela norca iz kupcev. Govorijo, da bi radi bili premium, a dolo?ene ukrepe izvajajo ?isto nepremijsko. Kot da smo tisti, ki jim damo denar za nakup in za servisiranje pa? kr eni loleki, ki smo padli z neba. ?e nas ne bo bodo pa pa? neki drugi loleki si verjetno mislijo. Sej no?em, da me na rokah nosijo kot kupca ampak vseeno pa bi se lahko pribli?ali kupcu. Ampak o?itno jim gre predobro in je kar je - potem se pa o takih zadevah pogovarjamo namesto o superlativih. Zanimivo, pri prvi generaciji ?estke, pa pri drugi se nikoli nisem spra?eval o teh zadevah, ker je bilo to?no to kar mi je bilo maksimalno v?e? s prakti?no nobenimi minusi. Vse na svojem mestu zdaj gre pa vse v neko ?udno smer.

 

Pa to ni samo pri Mazdi, ?e pri marsikom je. ?e celo VW razmi?lja da bi ukinil Passata, Citroen je ?e ?ist podbacil, Audi ukinja ?portni program tako, da bye bye R8 in TT. Mercedes tla?i take blesave armaturke notri, ki zgledajo kot oversized telefon nataknjen za volan, kot bi otrok lego kocke zlagal. Toyoti, Hondi, Subaruju, Mitsubishiju se vidi od dale?, da jih oblikujejo japon?ki, ki imajo ?ist nek svoj humorni manga/anime smisel za obliko. Suzuki, izdeluje samo ?e igra?e. Ford in Opel sta kr neki brez du?e, FIatu se dogaja samo ?e cifra 500, Mazda kr?i paleto in imajo zdaj samo ?e 6 modelov (enega ve? kot recimo Alfa, ki je ?e ?ist obskurna znamka).

 

Na konc samo ?e Kia, Hyundai nekako ?irita svoj asortima, zaposlujeta evropske oblikovalce, spremljata mnenje kupcev in temu prilagajata prodajni asortima. Res se ne bi ?udil, ?e bodo v nekaj letih vodilni proizvajalec, saj kvalitetno so ?e, samo ?e image si ustvarijo pa bodo ostali le ?e debelo gledali.

33112_1.png

Napisano

Mislim, da nobena znamka ne deluje proti sebi, oziroma, da bi delovala tako, da nima profita. Po moje se dobijo vodilni vsake toliko na sestanku, vr?ejo prodajne ?tevilke na mizo in ugotavljajo, kateri modeli se dobro prodajajo in kateri slab?e.

Nato podebatirajo, kam gredo trenutni trendi in v katero smer bodo ?li v naslednjih 10 letih.

Namre?, avte se dizajnira in snuje danes, da bodo na trgu ?ez recimo 5 let.In nato enostavno izlo?ijo iz proizvodnje tiste modele, ki se slabo prodajajo oziroma vedo, da se trend nakupov obra?a(trenutno so ta trend suvi).V bistvu skoraj vse znamke preobla?ijo svoje tudi najmanj?e modele tako, da jih malo dvignejo od tal, dodajo plastiko okoli blatnikov in odbija?ev in po mo?nosti ?e na vrata, prebarvajo v kake bolj kri?e?e barve in spran folk, ki nakupuje po ?rednem nagonu in kar je trenutno fensi, to kupi kot nekaj ?isto novega.

Verjamem, da ?portne modele po?asi ukinjajo, ker ni ve? toliko zanimanja pri kupcih. Celo znamka kot je Jaguar ima v svoji paleti ?portne suve.

Zakaj ukinjajo postopoma karavane?

Med mladimi je po?asi vse manj zanimanja za njih in jih kupuje ve?inoma ?e samo stara garda. In ?e tej vedno manj, ker ima veliko le-teh probleme z koleni in hrbti in spet smo pri suvih.

Pet vratnih modelov(kot ga je izdelovala tudi mazda) pa je verjetno kupilo res malo kupcev, tako, da so se odlo?ili, da jih ne bodo ve? imeli v programu.

Ko je govora o kii ik hundayu se strinjam, da so ubrali pravo pot; evropski res dobri oblikovalci, izdelava v evropskih dr?avah, dvig kvalitete izdelave, vedno bolj?i materiali.Je pa tukaj en problem?ek in sicer renome. Tukaj pa je ponavadi dolga pot, da si pridobi? tako ime, da ga enostavno ljudje pove?ejo z ne?im, kar bi imel.Trenutno imata ti dve korejski znamki status-najve? avta za denar.

Bodo pa zelo te?ko prodrli v segment premium znamk, kjer znamka ?e vedno veliko pomeni, ?eprav ne ponuja za podoben denar brez veliko dopla?il za dodatno opremo-skoraj ni?.Zna pa se zgoditi tudi to, da druge znamke premamijo te vrhunske oblikovalce v svoje studie in se bo zgodba malo zakomplicirala.

Skoraj vsaka znamka ima svoje vzpone in padce... tudi premium znamke niso imune na to...

 

 

Napisano

Pol litra vi?ja poraba pri karavanu? Ok nisem gledal, a to zaradi te?e? Sprednji konec imata isti, torej zra?ni upor mira biti bolj ali manj enak.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Karavanu na?eloma kaj dosti ne, razen, da je slab?a aerodinamika in ve?ja poraba kot pri limuzini ali 5 vratni razli?ici. Jaz 99,99% ?asa karavana ne potrebujem in mi je ?koda kurit gorivo za nekaj kar mi ni niti ne vem kako estetsko. Ampak ?e vedno pa je to rezervna opcija, ?e ni druge alternative.

Mazdini ?estici karavanu je ?e te?ko re?i, da je karavan. Pa? v smislu prvobitnih karavanov kar?ni so se pojavili kot karoserijska razli?ica - dalj?i od ljimuzin, odsekan zadek, prostornost pred lepoto. Zadnja karavanska ?estica je bolj nostalgija za petvratno izvedenko.

 

Sodobni SUV trendi pa: 

 

- Vi?je te?i??e = manj udobja

- ve?ji ?elni presek = ve?ji zra?ni upor + ni?ja kon?na hitrost + ve? hrupa + vi?j poraba

- aerodinami?no slab?e oblikovana karoserija = ve?ji zra?ni upor + ni?ja kon?na hitrost + ve? hrupa + vi?j poraba

- ve?ji odmik od tal = ve?ji zra?ni upor + ni?ja kon?na hitrost + ve? hrupa + vi?j poraba

- ve?ji premer koles = slab?i pospe?ki oz. pri enakih posledi?no vi?ja poraba

 

Razvojniki avtov imajo dale? najve? dela z izpusti in modni trend SUV-ov je povsem v nasprotju s temi prizadevanji. Smernice re?evanja tega problema se ?e nakazujejo - ukinjanje mo?nej?ih razli?ic motorjev :vskalo:

?e bo ?lo tako naprej, bodo v prihodnosti na cestah vozila z veliko povr?ino pleha in motorjem ki jih bo komaj premikal. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pol litra vi?ja poraba pri karavanu? Ok nisem gledal, a to zaradi te?e? Sprednji konec imata isti, torej zra?ni upor mira biti bolj ali manj enak.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Dvomim. Limuzina je dalj?a, ima ve?je medosje, zadek pri karavanu pa ni ostro odrezan, tako da je koli?nik zra?nega upora zelo podoben. Se kje podatki za Cx?

 

Cx sicer pri mazdi pomeni velik zra?ni upor. :lol:

Napisano

Limuzina ima drag coefficient 0,26, medtem ko je pri karavanu 0,28. To je cca 7% slab?e. Ker gre ve?ina energije za premagovanje upora, ki nara??a s kvadratom hitrosti je to hitro pol litr?ka razlike - mogo?e pri 130km/h glih ?e ne, ampak pri 150km/h pa sigurno, potem pa samo raste.

33112_1.png

Napisano

Se pravi vrtin?ene zraka na zadku avtomobila .

 

Tako je, predvsem to, pa nekoliko tudi tiste stre?ne sanke, ki jih karavanka ima, limuzina pa ne.

33112_1.png

Napisano

Mislim, da nobena znamka ne deluje proti sebi, oziroma, da bi delovala tako, da nima profita. Po moje se dobijo vodilni vsake toliko na sestanku, vr?ejo prodajne ?tevilke na mizo in ugotavljajo, kateri modeli se dobro prodajajo in kateri slab?e.

Nato podebatirajo, kam gredo trenutni trendi in v katero smer bodo ?li v naslednjih 10 letih.

Namre?, avte se dizajnira in snuje danes, da bodo na trgu ?ez recimo 5 let.In nato enostavno izlo?ijo iz proizvodnje tiste modele, ki se slabo prodajajo oziroma vedo, da se trend nakupov obra?a(trenutno so ta trend suvi).V bistvu skoraj vse znamke preobla?ijo svoje tudi najmanj?e modele tako, da jih malo dvignejo od tal, dodajo plastiko okoli blatnikov in odbija?ev in po mo?nosti ?e na vrata, prebarvajo v kake bolj kri?e?e barve in spran folk, ki nakupuje po ?rednem nagonu in kar je trenutno fensi, to kupi kot nekaj ?isto novega.

Verjamem, da ?portne modele po?asi ukinjajo, ker ni ve? toliko zanimanja pri kupcih. Celo znamka kot je Jaguar ima v svoji paleti ?portne suve.

Zakaj ukinjajo postopoma karavane?

Med mladimi je po?asi vse manj zanimanja za njih in jih kupuje ve?inoma ?e samo stara garda. In ?e tej vedno manj, ker ima veliko le-teh probleme z koleni in hrbti in spet smo pri suvih.

Pet vratnih modelov(kot ga je izdelovala tudi mazda) pa je verjetno kupilo res malo kupcev, tako, da so se odlo?ili, da jih ne bodo ve? imeli v programu.

Ko je govora o kii ik hundayu se strinjam, da so ubrali pravo pot; evropski res dobri oblikovalci, izdelava v evropskih dr?avah, dvig kvalitete izdelave, vedno bolj?i materiali.Je pa tukaj en problem?ek in sicer renome. Tukaj pa je ponavadi dolga pot, da si pridobi? tako ime, da ga enostavno ljudje pove?ejo z ne?im, kar bi imel.Trenutno imata ti dve korejski znamki status-najve? avta za denar.

Bodo pa zelo te?ko prodrli v segment premium znamk, kjer znamka ?e vedno veliko pomeni, ?eprav ne ponuja za podoben denar brez veliko dopla?il za dodatno opremo-skoraj ni?.Zna pa se zgoditi tudi to, da druge znamke premamijo te vrhunske oblikovalce v svoje studie in se bo zgodba malo zakomplicirala.

Skoraj vsaka znamka ima svoje vzpone in padce... tudi premium znamke niso imune na to...

 

V Evropi se je 5 vratnih ?estk prodalo skoraj 3x toliko kot klasi?nih limuzinskih. ?e bi kombinirali in naredili tako kot pri ?kodi Superb (se pravi 5 vratna in limo v enem avtomobilu) bi se take razli?ice prodalo skoraj toliko kot karavanske - mogo?e le kakih 5% razlike.

 

Zanimivo,da Kia in Hyundai uvajata kar nekaj novih zelo ?portno naravnanih avtomobilov kot recimo Stinger, Genesis G80 in pa seveda malo bolj "ljudski" i30N/fastback, Veloster, Proceed. Se pravi za enkrat v svoji paleti dr?ita prakti?no vse razen dvosede?nega roadsterja, ki je pa? res ni?na zadeva. Se pravi tudi pri SUV-ih ne pretiravata in imata vsak le po dva modela in ne tako kot Audi, ki ima kar 5 SUV-ov (Q2, Q3, Q5, Q7 in Q8) v prodajni paleti - a kupci res to potrebujejo, 5 razli?nih velikosti iste ?katle?

33112_1.png

Napisano

Meni se zdi ve?ji problem to, da vsi delajo enaka vozila.

 

Kar pojdite malo po salonih. Kar boste videli v prvem, boste v pribli?no enaki obliki in konfiguraciji videli tudi v zadnjem. In ?esar prvi ne bo imel, ne bo imel nih?e - razen pa? kak?nih Rusov, ki novostim sledijo z dolo?enim zamikom...

 

Pa vsa vozila so optimirana za dva samska ?loveka, ki se bosta vozila zgolj po avtocesti. Kot da vsi ?ivimo v dolini tik ob uvozu na avtocesto. Potem pa v avto spravi? dru?ino, je pa ?e problem, kam z vozi?kom. Stoenke in katre, ki so v dol?ino merile ?tiri metre in v ?irino 1,5 metra, so bili povsem povpre?no velika vozila. Vozi?ki takrat so bili pa bolj ?torasti, kot so danes. A se je dalo vozi?ke pospraviti noter. Danes mora dru?ina z majhnim otrokom imeti petmeterskega karavana ?irine 1,8 metra in ?e gre cela dru?ina na potep, se ne spra?uje ve? o porabi goriva, ker so to "izredne razmere"...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Ah,dajte no, ne pretiravajte. Mi smo imeli, ko so bili otroci ?e majhni peugeot 306, (ne karavana) in smo strpali v prtlja?nik in v avto dva vozi?ka, (takrat so bili vozi?ki-vozi?ki in ne lunarna vozila z diskastimi zavorami), nato velik son?nik, vozi?ek za na pla?o, eno veliko torbo igra?, velike pampers plenice, elektri?no skrinjo za hrano, plavutke, maske in ?e dva kov?ka.In vozili smo se-btez klime, ker je to bila takrat ?e stvar za dopla?ilo. Za na smu?anje smo dali na streho thuleta in smo ?li...

Dan danes pa tudi nam v na?em karavanu skoraj vedno, ko kam gremo, primanjkuje prostora.Smo pa? vsi postali razvajeni in bi hoteli ves dom odpeljati s seboj v avtu na dopust.Mislim,da lahko ?e vedno prav vsak najde primeren avto za svoj denar... samo realno moramo kupovati. Avti so si pa res vse bolj podobni, ker si razli?ne znamke "sposojajo" platforme in posledi?no so to identi?ni avti, velikokrat tudi z enakimi motorji le estetsko malo prilagojeni svojim znamkam.

Velikokrat pa?ejo celo posamezni sestavni deli.In avti se ne razlikujejo ve? kot neko?. Pa? racionalizacija stro?kov in globalizacija delata svoje...

 

 

Napisano

Skode so zakon, kar se tice druzine

Od fabie do superba...

veliko prostora, velika okna in lepo se peljejo, superb zgleda tudi zelo dobro povrh vsega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Skode so zakon, kar se tice druzine

Od fabie do superba...

veliko prostora, velika okna in lepo se peljejo, superb zgleda tudi zelo dobro povrh vsega

Se strinjam. Superb je avto, ki bi ga verjetno kupil, ?e ne bi bilo ve? 6-ke v programu mazde.

?e posebej v beli barvi mi je v?e?.Pa lep?a je od vseh audijev in ljudskih vozil skupaj.

 

 

Napisano

Lep?a je, a vseeno grda...

Ja no, proti novi 6-ki so itak vsi avti gr?i ampak glede na ostale je superb kar lep avto.

 

 

Napisano

Superb je ok kar se ti?e prostora. Vozi se seveda slab?e od ?estice, je pa zakon za na ac.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Meni ne sedejo bo?ni mo?ni ostri robovi na vseh teh ?katlah...zato me sploh ne zanimajo in nimam ne ?elje in ne potrebe, da jih vozim...

Lep?i so mi korejci, kot evropski avti...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.