Skoči na vsebino

Preglednice: avtomobilskih karakteristik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
  • Odgovori 80
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Tale GTI VI. generacija "Socialnega vozila" je pa dinamit na 4-ih kolesih, ima kar nekaj manj konjev kot 6MPS in je v teoriji vseeno nekaj hitrej?i ter ima vi?ji index (?e teorija zdr?i naj pa Ajvar pove);

 

http://www.zeperfs.com/duel4038-1391.htm

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Si pogledu razliko v te?i in pogonu mogo?e, tam se pol kar nekaj konji?ev stran vr?e. :blush:

To je tako kot ?e primerja? M3 MPS in M6 MPS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

?e mi lahko nekdo pojasni zakaj je (predvidevam) z identi?nim motorjem, ?kodi?ka toliko po?asnej?a na kon?ni hitrosti, ali je samo hec da je drug menjalnik, ker pazite to, je celo kar nekaj la?ja, kot je razvidno iz podatka koliko kg ima na posami?no "konjsko mo?":

 

http://www.zeperfs.com/duel37-564.htm

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hmm, Audi je iz leta 1995? Verjetno kombinacija menjalnika, gum, aerodinamike? Predvsem na menjalnik bi stavil, da ima ?koda kraj?ega saj vidi?, da je po drugi strani pro?nej?a, ima pa slab?o kon?no.

Napisano

Tole je zanimiv dvoboj (sva pred cajtom ravno s kolegom debatirala o teh dveh avtih oz. Suny Gti, ki je malenkost celo la?i kot NX), kaj pravi? Simon;

 

http://www.zeperfs.com/duel632-662.htm

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tole je zanimiv dvoboj (sva pred cajtom ravno s kolegom debatirala o teh dveh avtih oz. Suny Gti, ki je malenkost celo la?i kot NX), kaj pravi? Simon;

 

http://www.zeperfs.com/duel632-662.htm

 

Tule na posnetku, sem slabo ?tartal pa tudi brez CAI in drugih odmi?nih, ki so dale kakega konja mojemu. :hudicek: Sicer pa ja, primerljiv avto ampak najbr? ne rabim re?i katerega vzamem, ?e mi ju ponudi?. Je pa zanimivo, da ima Colt bolj?e razmerje mo?/te?a pa kljub temu ne uide. ;)Pa ?ele zdaj sem primerjal in ugotovil, da celo 0-160 kar ?tima na tej strani (?eprav na no?nem posnetku sem imel enega 120kg desca zraven, da je snemal tako, da bi tudi tu lahko bilo bolje pri meni). 0-100 je pa itak ful odvisno od ?tarta. Pa ker je 100NX 2.0 je bolj pro?en kar v praksi pomeni, da od ovinka do ovinka bolje pospe?uje med prestavami.
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hehe Activa lepo povedano :D Itak pa usi vozmo po omejitvah tko da useen ?e pi?i 3 svetlobna leta na uro :mi pijemoo:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

hehe, navor dela svoje :hudicek: zato nekateri vozmo diesle :hudicek::hudicek:

 

TSI NI dizel ! :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

TSI NI dizel ! :hudicek::hudicek:

 

seveda vem da ni... ima pa ve? navora kot RX-8 in to sem mislil zakaj je hitrej?i :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Boss, kot zanimivost (vsaj ?e gledamo podatke s te strani o avtomobilih), ima tamo?nej?a Wankel Rx8 celo manj navora kot ?vohnej?a, pa hkrati tudi manj kot TSI, pa ga oplakne! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Boss, kot zanimivost (vsaj ?e gledamo podatke s te strani o avtomobilih), ima tamo?nej?a Wankel Rx8 celo manj navora kot ?vohnej?a, pa hkrati tudi manj kot TSI, pa ga oplakne! :danzoman::bravo:

 

Pa sej je ?ala, da mal Ajvarja dra?im. :hudicek:

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pa sej je ?ala, da mal Ajvarja dra?im. :hudicek:

 

Si mogo?e opazil da NIMAM vankla, ?e. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zanimivo da MPS6 v teoriji pusti zadaj Insinjo OPC z dosti ve? kavali;

 

http://www.zeperfs.com/duel3005-1391.htm

 

Bi ogl z mojo primerjat, ker pri navoru smo skor na istem pri hp, pa t.... :blush:

 

Je kdo gledal kolk kil na konja je pri enem in drugem ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.