Skoči na vsebino

Konec Mazde6?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V90 se tudi ni ognil plasti?nim obrobam (ampak za ta avto to ni novost)


pa klima je tud digitalna :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz stalno/dnevno vozim na tempomat. Nastavim na 95km/h in 10 km ne tikam. Zato je bil pogoj pri naslednjem avtu aktivni tempomat.

 

Pa drugi se mi smejijo, da upirablam na regionalki tepm. Kaj sem kej ?uden?! Pa malo mi manjka do 40.

Jaz ga vedno in povsod. Je pa radarski tempomat zelo strikten; ko ti dr?i minimalno razdaljo je v SLO dovolj, da ti vsi ska?ejo vmes, tebi pa tempomat zavira... in ostane? zadaj. Z gasom ga tu lahko ?povozi??, ampak potem je skoraj bolje ?e na sam vozi?...

Tale debata o ukinjanju srednjega razreda karavanov pri Mazdi je v stilu "fake news", ki se kar raz?irijo brez zanesljivih virov in dejstev o tem, kaj je res.

?e je prodajalec v BTC fake news, ko sem ga vpra?al za naro?ilo... potem ne vem...

Napisano

Tudi prodajalci bolj kot ne ugibajo o vsem tem. Verjemite, da nimajo oz. imajo malo ve? informacij o vseh stvareh kot mi.

Ve?inoma dobijo info. tik pred zdajci, ko je stvar res potrjena.

Drugo so samo ?pekulacije in prodajanje fake news naprej.

 

 

Napisano

Sorry za off-znamko, ampak je podobno, sem v petek ?el vpra?ati kako ka?e z alhambro, in prodajalec ki me ne nateguje, je rekel, nimamo popolnoma nobene informacije, to ponavadi pomeni da je tudi ne bo...torej konec razvoja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sicer gre za rumeni Autobild, a vseeno: https://www.autobild.de/bilder/bildergalerie-mazda6-2019--12739987.html#bild1

 

Sicer mo?no dvomim, da bo V6, morda v USA, pri nas ne. Saj ?e 2.5 turbo ne uspejo spraviti v Evropo.

V6 bi bil zakon. To bi bil ?ele pravi benzinar, ki bi ga ?e jaz imel rad. :)

 

 

Napisano

Ej..Alex..se strinjam to bi tudi jaz imel V6 motor...zoom zoom ..lp

Napisano

Video je bil dolgo na Youtube, sedaj pa je kon?no znana tudi celotna zgodba. Edino prav, da se je odlo?il za RWD, saj je bojda ?e serijski 2.5 T na mokrem v prvih dveh prestavah nevozen, ima namre? ?e ve? navora kot dizel.

 

Upam, da so video videli tudi mazdini in?enirji ter da bo prihodnja 6 imela motorizacijo na vi?jem nivoju, ne pa sedanja ?alost 145 - 190 konjev. Kot zgleda naj si ogledajo kio stinger (RWD + spodobno mo?ni motorji), ?e ?e ne ravno V8. :)

Napisano

Sorry za off-znamko, ampak je podobno, sem v petek ?el vpra?ati kako ka?e z alhambro, in prodajalec ki me ne nateguje, je rekel, nimamo popolnoma nobene informacije, to ponavadi pomeni da je tudi ne bo...torej konec razvoja.

 

Ze razmisljas o menjavi? :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ze razmisljas o menjavi? :)

spomladi bo za prera?unat zato me zanima kam gre pot avtobusa. francoz bo 100.000km, treba bo nove letne, nove zimske....skoraj 3 leta bo takrat mimo verjame? ali ne, no pa tudi iz garancije gre. Sedaj sigurno ne, bo pa takrat tudi kak leto star zame :), leasing pa?, obrne?.

Sem pa naredil test s pasjim boxom, Tarraco je ve?ji od francoza, res presene?en. no saj je dalj?i 15cm ob kraj?i medosni. placa je ogromno.

Pa da ne zaidem s temo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O morda pa tudi jure presedla na SUV :ne vem:

Morda, pa hipstersko brado si pusti, pa hla?e prekratke si naredi.

 

 

Napisano

O morda pa tudi jure presedla na SUV :ne vem:

nekako te tudiu trend sili v to....za enak denar dobiti nove zadeve v trendovskem avtu....cajta je ?e veliko. Pes ?e ni 2 leti star ?e raste....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekako te tudiu trend sili v to....za enak denar dobiti nove zadeve v trendovskem avtu....cajta je ?e veliko. Pes ?e ni 2 leti star ?e raste....

Te pa ima? prevelikega pesa, ?e mora? avto stalno zaradi njega menjavati  :jupiii:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Te pa ima? prevelikega pesa, ?e mora? avto stalno zaradi njega menjavati  :jupiii:

ne menjavam zaradi njega, merim pa :)

smo ?e ?li iz teme (naj se magar premakne), prav vsi novinarji ga dajejo v superlative (presene?eni).

 

https://www.youtube.com/watch?v=ng_FfD9CRBs&t=456s

 

od 01:30 glej - o prostoru in dizajnu. In navajen Seata je res velik preskok ko se notri vsede?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne menjavam zaradi njega, merim pa :)

smo ?e ?li iz teme (naj se magar premakne), prav vsi novinarji ga dajejo v superlative (presene?eni).

 

https://www.youtube.com/watch?v=ng_FfD9CRBs&t=456s

 

od 01:30 glej - o prostoru in dizajnu. In navajen Seata je res velik preskok ko se notri vsede?

Saj ?e primerja? z Kodiakom je res lepotec, ker tudi Tiguan mora biti vsaj R-Line, da se ga ne ustra?i? na cesti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri tiguanu R line se vedno ustra?im 50 kg fake kroma na sprednjem delu, je skoraj bolje, ?e je ni R line, ga na hitro vsaj lahko zame?a? s kako dacio duster . :)

Napisano

Vse sami grdi primerki avta oz. kupujejo jih ali tisti, ki so od vedno imeli precenjena ljudska vozila, ponavadi od golfa 3 naprej, ali pa tisti, ki jim je za obliko vseeno, pa bi radi bili "fensi" in moderni, ?eprav bodo vozili otroke z njim v vrtec z obveznim telefonom na u?esu in tudi tokrat so to taki, ki bi kupili ljudsko vozilo,pa ?eprav so jih ?e enkrat nategnili z dizel motorji.Jim ?e ni bilo dovolj. :)

 

 

Napisano

Jures, kaj ?e? re?t, da sem se zaj****, ker sem naro?il alambro?

Ma pomojem ne, ker Tarraco ni tako primeren za ve?jo dru?inico...

Napisano

Jures, kaj ?e? re?t, da sem se zaj****, ker sem naro?il alambro?

Ma pomojem ne, ker Tarraco ni tako primeren za ve?jo dru?inico...

Ne absolutno ne. Vas je se 5 po vrhu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.