Skoči na vsebino

Testiranje nove mazde 3 hatchback G122 v Kopru

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno vi trije Alex nisre tega opazili ker ste vozili bolj dinami?no, pod ve?jimi obrati in obremenitvijo zato ni pri?lo do izklopa dveh valjev,ker do tega pride pri nizkih obratih brez ve?je obremenitve. To sem nekje zasledil za M3 z X motorjem za G motor sploh nisem vedel da ta sistem sploh ima! Lp

Zna bit... tega, da bi se "peljali" kot turisti na ?kampe v Istro res ni bilo.:). Bi jo morali imeti ve? ?asa, da bi vse izprobali. Tudi sistem za zaznavanje vozila za nami nam nikakor ni hotel delati.

Aja, pa ?e nekaj smo opazili glede zadnjih senzorjev. Namre? ni zaznalo plo?nika, ko smo parkirali rikverc tako, da se mora? orientirati na kameri z rde?o ?rto. Ima pa kamera super funkcijo, da ti nari?e polo?aj avta glede na parkirni prostor-ali si parkiral ravno v box ali postrani. Res dobro pomagalo.

 

 

Napisano

Tempomat v 4. prestavi pri 50 km/h, tako sem jaz testiral na mestni vpadnici. Med normalno vo?njo ne opazi?, sploh ?e preizku?a? zmogljivosti ne. :)

Napisano

Tempomat v 4. prestavi pri 50 km/h, tako sem jaz testiral na mestni vpadnici. Med normalno vo?njo ne opazi?, sploh ?e preizku?a? zmogljivosti ne. :)

Tempomata sploh nismo uporabljali, ?e manj pa vozili 50/uro.Verjetno se to zgodi, ko elektronika opazi, da nima? namena se ?e naprej vozit, pa najprej izklopi dva cilindra nato ?e dva. Pa ima? porabo 0.

 

 

Napisano

?e jo primerjam z mojo Mazdo je ?e bolj ?portno naravnana in manj dru?insko uporabna.

Ko sem odprl prtlja?na vrata sem takoj opazil, da je prtlja?nik manj?i, bolj globok in manj uporaben.

Tudi na zadnjih sede?ih je podobna zgodba...s svojimi 180 cm sem lahko sedel zadaj brez problema, bolj me je zmotila nizka linija strehe, zaradi katere je vstopanje in izstopanje ote?eno in je potrebno paziti na glavo.

Na zadnji klopi deluje bolj utesnjena od stare zaradi manj?ih oken in ?rnega stropa.

Vse je podrejeno zunanjemu dizajnu in manj uporabnosti.

 

Pa da ne bo kdo mislil, da samo kritiziram-avto je bomba za mene, ki se vozim sam ali v dvoje in bi jo takoj kupil,

?e bi bil X ?e na voljo :lol:

 

Prednosti:

-kon?no pravi naslon za roko (to me pri moji najbolj moti)

-lep?a notranjost,

-bolj?i materiali,

-bolj?i menjalnik (kraj?i hodi),

-bolj?i zaslon,

-bolj?i sede?i,

-BOSE je tudi bolj?i

-vsa osvetljava je led (pri moji zamenjal vse rumene ?arnice)

-Premium ob?utek,...

Napisano

Pravega naslona za roko sem se tudi jaz zelo razveselil. Ne vem, kaj je mazdinim in?enirjem dogajalo, da so se prej poslu?evali neke polovi?ne re?itve. ?e posebej pri mazdi 6 je zadeva ?e bolj nelogi?na, kjer je bil pri 3. generaciji 2012-2014 pravi in vzdol?no nastavljiv naslon za roke, pri FL 2015 (enako pri FL 2017 in 2018) pa so ga poslab?ali s takim polovi?nim, kot pri sedaj ?e prej?nji mazdi 3. Kaj ti bo naslon za roke, ki je skoraj nekje na sredinskem grebenu zadaj? :ne vem:

Napisano

Ja sej, jo la?je da? po?ivat, pa da je pol pri miru. Pri ro?nem je skoz kej naprej, nazaj..ne vem. Mene je takrat pri eni testni to ?e najbolj motilo. Maelnkost, ampak je te?no :)

Napisano

Meni je pa ta polovi?ni naslon kul. Lepo po?iva roka gor, ?eprav samo na eni polovi?ki, a je le ta mehka.Isto?asno ti prsti po?ivajo na gumbu za nastavitev glasnosti. Lepo narejeno.

 

 

Napisano

Neverjetno, ti si res odkril popoln avto. :)

Ni popoln, je pa skoraj.Ko se usedem v kak drug primerek avta, in se vrnem kasneje v mojega, je to-to. Perfect. :) Pa ?e barva je najbolj kul.

Zamerim mu edino malo to, da se sli?i malo preve? cesto. In ?e to pri prepovedadanih hitrostih na AC.

Mi je pa naslon res v?e?, bolj kot pri mazdi 6 mk1.Tam je bil premaknjen preve? nazaj.

 

 

Napisano

Jaz bom pri svoji ob menjavi akustike zagotovo izoliral vsa ?tiri vrata, saj se ?e s tem izgubi nekaj dB.

Tudi jaz bom ?el v to s tem, da bom izoliral tudi prtlja?nik in koloteke. Nekaj bo bolj?e, veliko pa ne.

 

 

Napisano

Pri karavanu se ful pozna ?e izolira? prtlja?nik in zadnje blatnike, placa je zadost tak da ne ?parat z izolacijo.

Jst sem izoliral sprednje koloteke, zadnje blatnike, komplet prtlja?nik, zadnja vrata prtlja?nika ter sredinsko konzolo in se je ?um gum res zelo zmanj?al, ?e posebej zadaj lepo tiho.

Ko bom mel ?as se lotim ?e vrat in pokrova motorja, material je, samo ?asa ni.

Pri meni se zdaj najbolj sli?i motor, ki je ?e po default bolj traktorsko glasen.

Aja, je pa tudi dobra stran izolacije, da ozvo?enje bolje dela, lahko zmanj?am glasnost in se ?e vedno razlo?no sli?i.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.