Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nevem kaj tocno bi lohka blo, potegne zelo z zamikomikom. Rabi ene 3-5sekund ucasih pa ne do 2500rpm, ko ni popolnoma segret, pol ko ga mal bol prtisnes se zadeva precej omili. Ti podatki so ob polnem plinu. 2k-3k rpm. Tlak na comon rail je ok?03eed838660f0e378a59fa4f4a8a7319.jpg

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Loputa za gas?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes ko se peljem iz nocne zacne utripati lucka dpf in avto ne gre vec nikamor. In vrze kodo napake: P2458:00-6f

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Aja pa avto ima 330000km pa je gor verjetno se ta prvi dpf filter pise da je naredu 922 regeneracij. Pa od tistga k sm ga kupu je delav relacije nm-lj.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Dpf potem ni druge, upas lahko da je samo lambda. Sprozi sam doma regeneracijo rocno, ampak pri teh km to ni cudez

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm kaj pa ?e ga dam k strajnarju spucat k ta prisilna regeneracija bo verjetno glih za 1 mesc. Sam kr drago je 290? ?is?enje plus malo ga odpre ali ?portni dpf ki zadr?i 70% delcev 390? ali dpf off 220?

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Namig za re?itev te?ave; Avto Pelko d.o.o.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Namig za re?itev te?ave; Avto Pelko d.o.o.

Koliko pri njemu stane dpf off? Pa se lohka da. Komplet s kat stran? Najlazje je sam ravno cev potegnt.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ni samo to, treba se preprogramirat. 250? tunerc NM ce si z unih koncev ali Pelko Medvode (ne vem ceno)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To ze sam ce je ok ravna cev za turbino pr nas mi en nardi za 220?. On je reku d nej katalizator not pustim.

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

To ze sam ce je ok ravna cev za turbino pr nas mi en nardi za 220?. On je reku d nej katalizator not pustim.

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

o ?em ti to? A ti ve? kje je DPF?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kat in dpf sta v istem loncu na podnu.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

100% ne bo? p?el ?ez tehni?nega, druga?e se to dela, odpre in zapre da se to 'ne vidi' ?e bo? dal pa tam pipco......pa ?e enkrat ne gre se samo za HW, bistven je SW

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Koliko pri njemu stane dpf off? Pa se lohka da. Komplet s kat stran? Najlazje je sam ravno cev potegnt.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

V spominu imam med 250 in 300?, ?e se ne motim. Da ga fizi?no odstsrani in re-programira, da ne bo te?av.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem ga poklical pa je rekel da naj najprej dam prisilno regeneracijo 2x ce ne bo ok se pa lahko pa pri njemu oglasim. Tko da sm sprozu prisilno regeneracijo. A lohka potem naredim se ene 100km z avtom. Potem bom pa olje pa filter menjal?

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Nevem kaj tocno bi lohka blo, potegne zelo z zamikomikom. Rabi ene 3-5sekund ucasih pa ne do 2500rpm, ko ni popolnoma segret, pol ko ga mal bol prtisnes se zadeva precej omili. Ti podatki so ob polnem plinu. 2k-3k rpm. Tlak na comon rail je ok?03eed838660f0e378a59fa4f4a8a7319.jpg

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Katera aplikacija je to? Sam imam trenutno Torque, pa mi ne deluje dobro (lahko pa da nimam ustreznega OBD-ja).

Napisano

Forscan lite 5? je aplikacija z demo se pa ce je adapter ok. Jz sm za telefon adapter kupu iz usb C na usb navaden, tko d mam prek kabla na telefon povezan deluje super. Drgac ce je za kj vec pugledat pa raj prek kompa pugledam.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Forscan lite 5? je aplikacija z demo se pa ce je adapter ok. Jz sm za telefon adapter kupu iz usb C na usb navaden, tko d mam prek kabla na telefon povezan deluje super. Drgac ce je za kj vec pugledat pa raj prek kompa pugledam.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

OK, hvala.

Napisano

2 regeneracije so koncane bomo vidl na kok km mi bo zdj regeneracijo delov. Motor ima spet globok gas ob pospesevanju. Podloske za injektorje imam tud narocene. A cedilo v karterju se da s kako kamero pugledat?

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Cedilo karterja kar o?isti (?e ne drugega preventivno), ?kodovalo ji ne bo v nobenem primeru.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glede na kilometre avta, bi znal biti DPF pri koncu, ?e je ?e prvi.

Pred kolk km ti je naredil zadnjo regeneracijo? Na kolk % je zabasan DPF??

Preveri PIDe s forscanom.

Drga? pa lahko zajebava tudi senzor pritiska, to lahko preveri? kolk ti ka?e, PID je DPF_DP.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Olje Mazda Dexelia Ultra DPF 5W30 je ok?

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Niti ni... je veliko bolj?ih olj na trgu. Recimo eno od teh je Mobil. Je eno izmed olj, pri katerem se ne uporablja recikliranih olj.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.