Skoči na vsebino

Nov 6 valjni motor Skyactive X


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Iz Odkrivanja v Googlu https://www.avto-magazin.si/novice/mazda-razvija-vrstni-sestvaljnik-na-osnovi-tehnologije-skyactiv-x/

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ni to specialy za USA kjer je V6 najmanjsa ma?ina spljoh :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?e Mazdi uspe prepri?at vlagatelje, imajo v planu vrstne 6 cilindrske motorje oboje bencin in dizel!

Plus tega imajo plan 4kolesni pogon.

Ter plugin hybrid.

Aja pa ceno bi radi dvignili ;)

 

Na?rte imajo zelo dobre, samo je ?e samo na?rt. Ker sem bral ta investicijski na?rt s katerim ?elijo prepri?ati vlagatelje v firmo.

post-5522-0-12296500-1557519901_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Investitorje???

Ja te objave so iz finan?nega poro?ila ki so ga posredovali svojim investitorjem, v njem so poleg teko?ih poro?il o financah Mazde tudi na?rti za prihodnost.

Se pravi ?e bodo finance dovoljevale se bo razvijalo v tej smeri ?e ne pa vpra?anje.

Aja pa 2.5T motor bo na voljo na Japonskem, v EU pa ?al ni v planu.

post-5522-0-07332000-1557558961_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pod investitorje jaz razumem da iscejo kupca....

Hmh, pod investitorja si jst razlagam delni?arja oz.nekoga ki vlaga ? v firmo. Tu ima? original in prevod, zdaj pa si sam razlagaj investor=investitor

post-5522-0-27915500-1557578442_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Delnicarji so bistvu lastniki, ce pa isces investitorje pomeni da zelis privabiti nove kupce oz obstojece prosis za nove investicije, oz po domace vec denarja od njih.

 

Porocila za fiscalna leta so pa obvezna za delbiske druzbe in teh par slajdov ni ravo obetavnih (za preteklo leto) zato je v nacrtu korenita sprememba v katero morajo investirati.

 

Na primer, ne dobijo potrditve / odobritve plana delnicarjev - kaj potem? Verjetno vstop drugih lastnikov...

 

Ps prevod je zelo slab....

Delbicarje pa zanima samo eno. Koliksen je rizik vlozka, in kdaj dobijo povrnjeno. Ce ni zagotovil je jeba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.

Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.

Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!

 

Ampak, ?e bi kak Audi ali pa BMW predstavil tak koncept, da i??e investitorje za 3.0 motorje bi se pa v salonu kar trlo ljudi, ki bi ?eleli biti prvi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.

Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!

 

Odvisno, v kaj bi tak motor vgradili in na koliko koles bi bil pogon.

 

Doma imam dve Mazdi, ki sta ?e kar v letih. Ampak za njiju pri Mazdi ne najdem ve? zamenjave - ?e pri konkurenci je za en model bolj bogo). Torej me tudi tak motor ne bo prepri?al v nakup Mazde...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Glede na to, da Mazda ho?e bit premium znamka, se mi zdi edino prav, da dodajo 6 valjnike v ponudbo.
?e samo pomislim: Mazda 6 + RWD + 3.0 6valjnik   :wub:

 

 

Eno je kaj ljudje ?elijo, drugo je pa koliko bi jih prodali. Na koncu vsi proizvajalci gledajo na ekonomijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako pa izgledajo testni vozniki SA 2,5T motorja

 

https://www.youtube.com/watch?v=hDTGA_21q1A

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi tudi to imel, a vem da ne bi kupil (neuporabno za familjo in nase ceste)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Liter ali dva ve? porabe v zameno za zmogljivej?i, uglajenej?i in ti?ji motor. Ima ve? navora, kot dizel skozi ?ir?e obmo?je... anytime! :)

 

2.5 turbo motor je mo?no dobiti tudi v Evropi, a ?al samo v CX-9: https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-9-g227-awd-at-signature-270923979/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Liter ali dva ve? porabe v zameno za zmogljivej?i, uglajenej?i in ti?ji motor. Ima ve? navora, kot dizel skozi ?ir?e obmo?je... anytime! :)

 

2.5 turbo motor je mo?no dobiti tudi v Evropi, a ?al samo v CX-9: https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-9-g227-awd-at-signature-270923979/

Ta motor ?re mo?no nad 10....je ?e moj v CX7 (manj?i) papcal 12-15 da si rekel keks...

+ ve?je zavarovanje

+ ve?je cestnine

+ ogromne dajatve za Co2 v S-Z Evropi (samo ?e vpra?anje ?asa kdaj bomo to tudi mi uvedli)

 

itd, itd - ?elje posameznika niso v razmerju z ostalimo pogoji, in potem ko prodajo nekaj primerkov je seveda to poraz. drugo je v Ameriki, kjer je to 'mala' ma?ina in jih vse to ne boli...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Star 2.3 DISI in skyactive 2.5T nista primerljiva, zagotovo sicer v CX-9 pod 11 ne pije, zato pa v mazdi 6 pije med 8 in 9. Ob vsakodnevni vo?nji ne ve? kot 2.5 NA, ki je napram 2.5 T nepremi?nina (navora ima ca. 150 Nm ve?).

 

Seveda so stro?ki vi?ji, v to smer brezveze, da debatiramo, mpak pri taki motorizaciji gre pri nakupu za bistveno vi?ji % emocij, kot pa pri dizlu. Vi?je stro?ke vzame? v zakup, ni pa to za nekoga, ki bi delal 50k letno, ?e manj pa za povpre?nega Janeza. :)


Nisem vedel da v Evropi prodajajo cx9.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Uradno kot vem ne, razen v Rusiji, Ukrajini...

 

https://www.mazda.ru/cars/newmazda-cx-9/crossover/overview/

 

Osnovna cena je skoraj za dve osnovni CX-5, okrog 38.000 EUR

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izgleda res v testni fazi, ko vozi ?enska niti obratomer ne dela.

?e to se je peljala v EV mode-u

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po novem ima potem tudi Mazda zvok motorja iz zvo?nikov?  :vskalo: 

Ampak ?e dobro pogleda? posnetek, kazalec od obratov pade v dveh stopnjah dol. Potem pa je na nuli

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Just a moment... ROZETKA.COM.UA Da ne bo kdo rekel,da lažem-kovinsko ohišje menjalnika pri LTju. Tega v cenovni klasi  Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840   ...ne boš dobil nikjer🙄
    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
    • @skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.   Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT? Razen navora....     Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec. Sploh če je še nemec in naslednik ni več. Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.