Skoči na vsebino

Nov 6 valjni motor Skyactive X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak ?e dobro pogleda? posnetek, kazalec od obratov pade v dveh stopnjah dol. Potem pa je na nuli

zvok pa nara??a

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Takega benzinarja in tak?en avto kupil bi tudi jaz.In bi verjetno hitro pozabil na dizel motorje... :)

 

 

Napisano

Alex sj za tebe bojo tut 6 valjnega dizla nardil :P Bo? lahk odpru prevozni?tvo :P

Ojoj,bo dizel, turbo, ?estvaljnik. Spet bo nascal benzinarja. :)

 

 

Napisano

Vsi bi ga imeli, nih?e ga pa ne bi pla?al...

 

Ampak Japonci so pa res eni kekci: naredijo takega krasnega dizela?a, potem pa malo plo?evine zakrivijo in butnejo motor noter. ?e ?e naredijo takega krasnega dizela?a, a se ne morejo malo potruditi pa ?e en uporaben avto narediti? Da to, kar je tu predstavljeno, pride k nam, prodam ?e te Mazdi, ki ju imam in tajim pred vsemi, da sem kdaj sploh Mazdo vozil...

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Se pravi naslednja generacija M6 s pogonom zadaj, ter vrstnim šestvaljnim bencinarjem. Hm..sounds good, except pogon zadaj.

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Upam da nebo veriga na zadnji strani :) . Mene pa posebaj privlači štiricilnderski motor z hibridnim sklopom. To še bo zanimivo :) :) 

Napisano
2 hours ago, SpEkTr said:

Se pravi naslednja generacija M6 s pogonom zadaj, ter vrstnim šestvaljnim bencinarjem. Hm..sounds good, except pogon zadaj.

 

Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...

 

Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Ooo, nova 6-ka, pogon zadaj, vrstnih šest cilindrov, benzinar. 🤗Zakon. To bi imel. 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ne vem zakaj se palite... tega v EU ne bo. :(

 

ZAradi teh SUV-ov lahko kar pozabimo na novo 6-ko pri nas. Tako da  bye bye.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
16 hours ago, dvorjan said:

 

Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...

 

Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...

 

Še BMW gre počasi dol iz zadnjega pogona..Pač višji stroški, dodatna jajca s prenosom nazaj ipd...Potem imaš pa na cesti tudi določene situacije, kjer se z zadnjim pogonom lahko fajn najebeš. Enkrat sem šel z ženino enko se spomnim tam iz črnuč na nemško po tisti bližnjici..No in ko zapelješ s stranske ceste na nemško je bil malce klanček , na njem pa pesek.

 

Itak, avto ki je prihajal z desno je bil še daleč (vsaj mislim sem), speljem, gas,..avto koplje..prednji del že na cesti konkretno, zadnji proti koncu klančka in koplje...grrrrrr... :) Ok, za sneg je tudi tako tako. Se da sicer preživeti, ampak zakaj bi komplicirali če ni treba 🙂

Napisano

Zadnji pogon (če imaš vsaj malo občutka za vožnjo oz. ne rabiš niti tega, ob vseh sodobnih elektronskih pomagalih), je v vožnji veliko večji užitek kot prednji.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam z Zmajem.

 

BTjka ima tudi stalni pogon zadaj in z malo občutka se prav lepo pelje, nič ne premetava tiste riti, ne zanaša, ne koplje,... Le gume je potrebno imeti ta prave in z dovolj profila.

Napisano

Govorim za vsavkodnevno vožnjo ...za na grobnik verjamem da je kul. No, za obično vožnjo pa...je nekaj razlike, samo meni osebno to ne odtehta vseh pritiklin. Itak pa vsi težijo k AWD tko da, bo pol spet tako tako. Aja seveda ,vprašanje če bo sploh M6 še pri nas :)

Napisano

Vsi pravi športni avti in superšportniki  imajo zadnji pogon ali AWD. Zadnji pogon lahko prenese večjo moč, ni trganja volana v ovinkih.Je tudi cenejši za vzdrževanje kot sprednji. Sprednji pogon je omejen z močjo. Pri pospeških so tudi boljši, ker avto počepne zadaj in prenese več moči na zadnja pogonska kolesa. 

Je pa manj prostora v kabini zaradi "tunela" po sredini. 

In so super za driftanje. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.