Skoči na vsebino

Vaše mnenje o nakupu


daddy 76

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Ker v ?ivljenju ?e nikoli nisem vozil ali imel mazdo sem se odlo?il , da si jo bom sedaj vzel. Zanimam se za nakup mazda 6 ,2.0 i TE plus , letnik 2008 , ima pa 192.000 prevo?enih. Avto naj bi imel vso znano zgodovino, servisiran na poobla??enem servisu , kar tudi prodajalec zagotavlja z vpogledom v digitalno servisno knjigo. Zanima me va?e mnenje o nakupu tega avtomobila , na kaj moram biti pozoren ob ogledu , ter kak?ni so kaj servisi ( cena ) pri tem avtomobilu.

Hvala za va?a mnenja

 

 

tukaj je link

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14127375&display=Mazda%20Mazda6%202.0i%20TE%20Plus

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm, vo?en kot tretji avto v familiji pa so naklepali 200kkm. Jaz sem se ogromno vozil s svojim ?e nekaj let nazaj pa sem uspel v tem ?asu spravit skupaj 270kkm pa je to moj edini avto.

 

Druga?e pa, pejt ga peljat in bo? ugotovil a je to to. Te pa ?e vnaprej opozarjam, da teh 147KM zelo dobro skriva

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm, vo?en kot tretji avto v familiji pa so naklepali 200kkm. Jaz sem se ogromno vozil s svojim ?e nekaj let nazaj pa sem uspel v tem ?asu spravit skupaj 270kkm pa je to moj edini avto.

 

Druga?e pa, pejt ga peljat in bo? ugotovil a je to to. Te pa ?e vnaprej opozarjam, da teh 147KM zelo dobro skriva

... res je. V?asih se mora? ustavit in odpreti havbo, da pogleda?, a ni kak zbe?al ven. Ker to ni nek ?portni motor ampak le motor, ki te bo nekako preva?al od to?ke a do to?ke b.

Pa prikolice ne more? vle?i, ?e jo slu?ajno ima?. Prehitevanja v kakem dolgem klancu so bolj za tiste z dobrimi ?ivci, ker ti bodo blendali kamioni zadaj, ?e vas bo kaj ve? v avtu. Druga?e pa v redu avto. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, no ni tako hudo. Za 1.8 motor se ne recem, 2.0 je pa cisto vredu. Sam imam sicer 2.5, ampak imajo starsi 2.0 in ni ravno nepremicnina, kot je to recimo 1.8. Avto ima verigo tako da delas samo redne servise (cca. 100e neuradni servis) in vozis dalje. Nekih posebnosti in tezav z bencinarji ni bi se pa na tvojemu mestu odlocil za 2.5, saj je bistveno bolj poskocen in cestninski razred je isti. Edino kar vec placas je zavarovanje. Je pa res, da ni ravno neke izbire pri bencinskih motorjih, ampak se splaca pocakati :)

 

Bi pa dal se eno malo opombo in sicer ta avto se prodaja ze vec kot eno leto in pol. Zacetno ceno je imel 8.400?. Ni nujno, da je kaj narobe z njim je pa definitvno vzeti za v obzir in ga toliko bolj pregledati. Ce ne ze znas vsaj znizati ceno, ce ga misli kaj hitro prodati. Glede na to da ima zatemnjene sipe, lip spoiler od GTA in pa sportne vzmeti sklepam, da je lastnik mlad ali pa je mlad po dusi :P.

 

Srecno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Konec leta 2019 (november, december) bo naprodaj tudi moja M6 2.5 GT (11/2008), 5 vratna, temno siva, ki ima trenutno prevo?enih 83.130 km,kupljena nova in servisirana redno pri AC Skorn?ek in zadnji dve leti pri Mazda servis BTC, gara?irana, nikoli zaletena. Bo pa malo dra?ja glede na ohranjenost in tudi trenutnih potencialnih kupcev je kar nekaj. Avto je sicer vsak dan na cesti a naredim malo km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Vaše mnenje o nakupu

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.