Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mlajsi brat mi je zacel jamrati, da njegov Audi obcasno noce vzgati zaradi problema s kodiranjem kljuca.

 

Gre se za Audi A4 letnik 1995 (1.8 bencin masina). Je pa tako da ko das kljuc v kljucavnico in kontakt se prizge rdeca lucka za branje kodiranega kljuca. In ta lucka obcasno (recmo 40%) ne ugasne in posledicno avto ne vzge. Potem ponovic nekajkrat in enkrat ti uspe.

 

Do sedaj je dobil razlago, da je tezava v bralniku kode.

 

Do sedaj je prasal 2 lokalna majstra pa sta rekla, da tega ne popravlata. Pozna kdo koga, ki bi znal to uredit?

Napisano

Tko btw ali je probal rezervni kljuc, da eliminira potencialni problem kljuca?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jah potem je to, mogoce bo najlazje dobito drugo na odpadu glede na letnik pa skodirat

Poplava jih je na ebay ce je to to

 

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F113847125713

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tipi?na AUDI te?ava v tisti generaciji. Isto je mene matralo na A3 1.6i rahlo mlaj?ega letnika. Je avto verglal, ni pa v?gal (gorela rde?a lu?ka za blokado v?iga ali karkoli ?e pomeni).

 

Sam sem to re?eval, da sem imel zmeraj seboj oba2 klju?a in ju kombiniral.

 

Svetovali so mi odstraniti to blokado motorja, cena pa nekih 60? ali tam nekje. Je ?la zadeva prej od hi?e, kot da bi nekje obstal na cesti in saniral zadevo.

 

Identi?na zadeva se je frendu pojavljala na Golfu 4.generacije (tudi bencinski motor 1.6 101PS), letnik 2001. Tudi on je stalno nosil seboj 2 klju?a, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zmaj ok se pravi nisi popravil ampak samo nekako saniral zadevo :)

 

Je rekel brat da je ze 2 prasal pa sta oba rekla da tega ne popravljata

Napisano

Pelko ima neka poznanstva glede dobre avtoelektrike, ga vpra?aj in pa tudi tule na forumu je nekdo omenjal Vili-ja iz Grosuplja, ki naj bi bil ma?ek. Garant zna to po?timati, za vedno. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri teh starej?ih avtih se da imobilizer ?ip odlotat iz ECUja in ?arnico ven iz armaturke, ker druga?e sveti lu?ka za kodo klju?a, dela pa vse normalno v?ig in vse brez imobilizer ?ipa.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

kodiran klju?, oz po doma?e povedano, dodaten ventil na ?rpalki goriva katera prekine dotok, ?e se ne odkodira. Se da zaobit, da dobi ventil direktno napajanje iz klju?avnice. Tako sem sam uredil pri kombiju..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.