Skoči na vsebino

Kupiti rabljeno Mazdo 6 karavan do 22k??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tukaj se ti spla?a vzet fl model od konca 2016 dalje so bili.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Vem, da sem picajzl (ampak novega avta ne kupujemo vsak dan ;), ampak ali mogo?e ve? od cca katerega meseca naprej so FL modeli?

Napisano

Nekje od jeseni dalje. Vidi? po novem volanu Oz tipkah nas njem, barvni hud display, g-vectoring,..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Nekje od jeseni dalje. Vidi? po novem volanu Oz tipkah nas njem, barvni hud display, g-vectoring,..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Hvala ;)

Aha, mogo?e ?e to, kako se pa pa obnese AWD? 

Namre?, ta ki jo imam na muhi ima ?tirikolesni pogon...

Napisano

Model 2017 ima:

nov volan

G vectoring

Boljsi Hud zaslon

Izboljsan 3 zaslon na stevcu

Veliko boljso zvocno izolacijo

Ogrevan volan

Boljso prednjo kamero

Sistem za prepoznavo znakov

Napa usnje

 

pa verjetno sem se kaj pozabil.Vglavnem splaca se stisnit se kakega jurja pa vzeti 2017 model.

 

Toplo priporocam 2.5l bencinarja.

Napisano

Jaz jo imam 2016 letnik, oktober in je ?e FL. Med drugim ima ?e debelej?e ?ipe za manj hrupa in znatno manj se sli?i hrup koles(bolj?a izolacija kolotekov. ?e bo? vzel 175 konjsko je raketa, edino AWD ti bo dodal kak liter pa ?e liter avtomatski menjalnik.

 

 

Napisano

...awd precej izni?il raketa u?inek, saj ima precej ve? te?e in je posledi?no tako hitra kot 150 brez awd. ?e rabi? awd, pa itak nima veze.

 

Bistveno bolj?o izolacijo ima ?ele facelift od 2018 dalje, med 2015 in 2016 faceliftoma ni neke razlike.

Napisano

Tako ja, slab?e gre z awd. Jaz sem tudi imel priliko takrat pa se nisem odlo?il. Tudi rabim ga niti ne. Ve?ja obraba gum, vi?ja poraba, slab?e performance,.. Ce rabi? pa itak tega ne tehtas

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

...awd precej izni?il raketa u?inek, saj ima precej ve? te?e in je posledi?no tako hitra kot 150 brez awd. ?e rabi? awd, pa itak nima veze.

Bistveno bolj?o izolacijo ima ?ele facelift od 2018 dalje, med 2015 in 2016 faceliftoma ni neke razlike.

Bistveno bolj?o ne, kve?emu malo bolj?o. Sem vozil to 2019 in ni neke opaznej?e razlike. ?e vedno se sli?i kolesa. To je tudi to, kar je hrupa. Ostalo je dobro re?eno ?e pri 2. FL.

 

 

Napisano

2019 ?e nisem vozil, po testih pa vsi pravijo, da je precej manj hrupa tako da ne vem. Pri tem FL o katerem govorimo, so kot sem bral naredili bolj?o protihrupno izolacijo v vi?ini u?es. Za koloteke ne vem, ker nisem vozil tisto pred FL.

 

Kak?na je pa primerjava z novo trojko, kjer pa sploh pravijo da je ti?ina v kabini?

Napisano

2019 ?e nisem vozil, po testih pa vsi pravijo, da je precej manj hrupa tako da ne vem. Pri tem FL o katerem govorimo, so kot sem bral naredili bolj?o protihrupno izolacijo v vi?ini u?es. Za koloteke ne vem, ker nisem vozil tisto pred FL.

 

Kak?na je pa primerjava z novo trojko, kjer pa sploh pravijo da je ti?ina v kabini?

Jaz sem vozil obe in je trojka neprimerno ti?ja.Je res tiha vo?nja tudi pri avtocestnih hitrostih in lahko poslu?a? radio res na majhni glasnosti.

 

 

Napisano

Pa sej so 225 ?ist ok, je pa res da ne vem zakaj so original feltne samo ET 7. Zimske imam na ET8 in res zgleda neprimerno bolj?e. Sem v?erja prav gledal, ?e so res 225, ker se zdijo saj za 1 stopni?ko ?ir?e ?e primerjam z letnimi iste dimenzije.

Napisano

Tudi pri meni tako izgledajo 215 tke zimske ?ir?e zaradi druga?nega profila ki je malo sem in tja,pri letnih pa samo ravne ?rte in prav hecno, kaj naredi opti?na varka.

Napisano

Sirina 7"in 225 je prav brezveze...balon efekt, glavno da je udobnojHVET.png

Te ?irine nimaj ni? z baloni in vi?ino gume.

Napisano

Eno stvar okoli AWD: precej ti zmanj?a velikost tanka in posledi?no doseg, tako da bo? moral avto ve? tankati. Za razmisliti ?e vozi? na dalj?e proge - AWD ti vseeno ne bo kaj veliko dodal, bo? pa se moral kakih 200km prej ustaviti vsaki?.

Napisano

To?no to sem hotel napisati, pa se nisem spomnil. Thx. Ja to je ?e velik minus

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Sigurno ima neko vezo. Bolj skupaj stisne gumo?

 

Itak da ima veze, s sirso felno se guma bolj napne in ni tako balonasta.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Imel sem M6 letnik 2017 in zdaj 2019, nova je ob?utno ti?ja, nobenih ?umov, ?e streha je bolje izolirana, se skoraj de? ne sli?i ve?.

Napisano

Itak da ima veze, s sirso felno se guma bolj napne in ni tako balonasta.

 

Samo to je le izgled... ?e je enako napolnjenja se po moje verjetno vozi enako dobro oziroma enako slabo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.