Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot sem napisal... to je bolj zaradi suhega zagona, ker klasi?no motorno olje ste?e v karter po ugasnjenem motorju. In vsak prvi zagon je na za?etku bolj na suho kot ne, sploh ko je mrzlo je to ?e bolj o?itno. No takrat pa ta zadeva pomaga, saj se dobro dr?i kovinskih delov in takratprepre?i suhi zagon.

33112_1.png

Napisano

 En mal?ek ste za?li iz teme...  :zvizga:  :rolleyes:

 

?e moja te?ava...

Tudi sam sem verjetno menjal ?e dober acu-zaradi OBDll vmesnika.  Jebiga...se u?imo sproti  :P  :lol:  sramezljiv  :vskalo:  :vskalo:

Tudi pri novem acu ga je pocuzalo nekaj.... :vskalo:  ....in sedaj po cca7 dni mirovanja so zjutraj samo ?e kazalci pomahali in lu?ke pome?iknile!  :vskalo:  ......berem forum in po naklju?ju  "odkrijem" OBD    :jupiii: ...seveda je takoj padel sun na njega...in ?e je pristav v predalu!!  :jupiii:

Meril sem porabo....avto je stal cc 15h...poraba 00,0...nato priklju?im se OBD....in 00,0

Meril cca 3 min.

 

Vseeno upam na najbolj?e...ko ni ve? OBD vklju?en!

To mi je sosed zakuhu...da sem kupil OBD !!!  :P  :lol:   Uro?...  :zvizga:  :lol:  :harhar:    ;)     

Ko bom pa velik bom imel pa 4 krogce -A6 doma !!   :rolleyes:

Napisano

Jaz ne verjamem da bi obd pokuril toliko-50A, da po parih dneh avto ne kresne, da zmanka toliko mo?i da ne zavergla!....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz ne verjamem da bi obd pokuril toliko-50A, da po parih dneh avto ne kresne, da zmanka toliko mo?i da ne zavergla!....

 

Mislim, da ne gre za to da OBD tro?i veliko energije, ampak da Mazda zazna aktiven OBD in posledi?no preide v "diagnostic mode" kar ohranja budne nekatere podsisteme (npr. ECU), ki pa pomembno tro?ijo energijo. Taka je vsaj moja teorija in nenazadnje izku?nja.

Napisano

Diagnostike ne more izvjat ?e motor ni motor v prostem teku.... Po moji logiki. Res se pa sam nisem poglbljal v to....sklepam le na ?tromrske izku?nje.

Bi pa bila taka teorija ....re?itev zelo ugodna

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e nima? vkloplenega kontakta, ne more? izvajati diagnostike, to je pri vseh avtih do sedaj ko sem jih priklapljal na diagnosti?ne ra?unalnike. In to govorimo o diagnosti?nih testerjih za 10k?+ (orginal Mercedes, Bosch KTS, orig.Iveco, AVL...).

Tak da diagnostik mode brez kontakta 100% ni zagnan, lahko pa da zaradi priklopa na OBD kateri modul avta ne gre v spanje in posledi?no porablja nekaj ?troma.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Odkril (po vsej verjetnosti) krivca!! 

Dodatno zmontirane led-ice na sprednjem odbija?u.....ena ?e tako ni delala...druga je pa tako malo brlela, da je po dnevi in v mraku nebi videl....v?eraj pa sem po naklju?ju opazil, da nekaj brli!!  Nato najdem varovalko za njo in jo odstranim.

Z MM nisem meril...ni bilo ?asa.  Mogo?e se 1x lotim kontrole-merjenja.  Si pa mislim, da bi moralo biti to vzrok!

Hvala za pomo?...lp.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri tem kilometrih raje razmisli o obnovi šob ...
    • Jaz pa lepo uživam ob kavici, ko eni čistijo DPF na dizlercah... ☕🤗😉 Ps, malo pa tudi razmišljam kako se bo kaj obnašal tisti GPF pri X186 motorju..... 
    • Samo to ma 2 kanala, če bi recimo kdaj hotel dodat nizkotonec, recimo da zadevo dam v dnevno, morm pa pogledat proti dražjemu bratu ne.   SONY STR-DH590, 5.2-kanalni AV-sprejemnik za domači kino - Kondrič d.o.o. KONDRIC.COM 4x HDMI vhod Koaksialni, Optični in Bluetooth Vhod  
    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.