Skoči na vsebino

Mazda3 chiptuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

imam mazdo3 2.2 dizel 150km 2017 in me zanima kaj menite o chiptuningu tega motorja?

Hvala.

Kot sem bral na nem?kih forumih se da te motorje brez problemov ?ipat na 200 konji?ev. Motorja 150 in 175 sta identi?na le druga?e programirana.

Pokli?i Tunerc... imajo veliko izku?enj z temi motorji. :)

 

 

Napisano

Jaz sem se odlo?il za PowerBox.

Prej pa sem na servisu vpra?al, al naj ?ipam ali pa boxam. Povedali so mi, da ?e ?ipam mi pade garancija motorja in ?e servis ne ve za ?ipanje lahko oni nevede povozijo z novimi posodobitvami in tako izgubi? ?ipanje (je to res?)

Napisano

Jaz sem se odlo?il za PowerBox.

Prej pa sem na servisu vpra?al, al naj ?ipam ali pa boxam. Povedali so mi, da ?e ?ipam mi pade garancija motorja in ?e servis ne ve za ?ipanje lahko oni nevede povozijo z novimi posodobitvami in tako izgubi? ?ipanje (je to res?)

Pa ti niso razglabljali,da se tega ne sme delati? Da bo motor zaribal oz. da ne zdr?al niti 100000 km??udno. Tip v Nem?iji ga je navil na 240 konji?ev in do sedaj je naredil z njim ?e ?ez 100000 km brez problema.

Je pa zanimivo, ima namre? 175 konjsko, automatic, da so izmerili na valjih pred posegom le 167 konji?ev. Druga, 150,ro?ni menjalnik, pa naj bi

imela kar 164 konji?ev, original.Tudi na splo?no, naj bi 150 konjske,ro?ni menjalnik imele ve?ina nad 160 konji?ev. Govorimo o mo?i na kolesih. Zanimivo, koliko izgubi mo?i na ra?un avtomatskega menjalnika.

 

 

  • 7 mesecev kasneje...
  • 4 let kasneje...
Napisano

Yes, chiptuning has been performed on the Mazda 3 G120, which features the 2.0-liter SkyActiv-G engine producing 120 horsepower. The G120 is essentially a de-tuned version of the G165; both engines are mechanically identical, with the G120's throttle electronically limited above approximately 4,500 rpm to reduce power output.

Chiptuning, or ECU remapping, involves modifying the engine control unit's software to enhance performance. For the G120, this typically entails removing the electronic throttle restriction and optimizing fuel and ignition settings. For instance, BBR's 'Super 170' upgrade for the G120 boosts power to approximately 170 horsepower by adjusting the ECU software.

 

The location of chiptuning varies depending on the service provider. Some companies offer remote tuning, where the ECU is reprogrammed via the OBD-II port, while others may require the vehicle to be brought to their facility for tuning. For example, CPA Performance provides chiptuning services for the Mazda 3 G120, and BBR offers performance upgrades for the same model.

It's important to note that while chiptuning can enhance performance, it may affect the vehicle's warranty and emissions compliance. Therefore, it's advisable to consult with a professional tuner and consider local regulations before proceeding with any modifications.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
    • Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.   Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
    • Pri vsem skupaj se je za vprašat, a se splača.   Mislim, nakup kemikalije in potem štiri ure dela... In še vedno ne veš, kaj se bo izcimilo ven...   Ne vem, če je bistveno ugodneje kot da ga snameš in odpelješ k Strajnarju. Čiščenje in pregled katalizatorja od enega Fiata pred okoli pol leta je bilo 80€... En dan peljal tja, drugi dan šel iskat...    Drugo je, če je uničen in mora narediti novega, to traja kakšen dan več... Pa okoli 300€ več te košta... V glavnem, ko ga dobiš nazaj, je definitivno dober.
    • Ja, s skrbmi in truda. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.