Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali se ?e pri komu dogaja, da zdaj ob mrzlih jutrih nekaj kar glasno poka na sovoznikovem delu. Ob?utek imam da prihaja iz predal?ka. ?e je cesta gladka je vse bp. Kar je pa zanimivo, ko se avto segreje to pokanje izgine.

Ne izginejo pa ?rki?ki, ki so ob vo?nji po povpre?ni slovenski regionalni cesti prisotni cel ?as...

Hvala za va?e izku?nje.

Napisano

Jaz sem tud mislil, da mi poka v armaturki, potem pa pogruntal, da se zvok prena?a iz prtlja?nika po karoseriji prakti?no do armaturke. Se je vle?ni vijak zataknil in rahlo dvignil lesen poden v prtlja?niku, tako da je ta vedno rahlo zavibriral in zaropotal.

33112_1.png

Napisano
Imam isti problem - ru?enje v armaturki (nekje ne desni strani pri sovozniku) in v voznikovih vratih. Je zelo mote?e, ?e posebej na malo slab?ih cestah, tiho je le na kak?nem lepem delu avtoceste. Pri meni ni odvisno od temperature, ampak je prisotno non-stop. Tudi zaradi tega se mi ne dopade izklapljanje dveh cilindrov, saj se takoj pove?ajo vibracije in posledi?no ropot.

 

Se ?e odlo?am ali bi avto peljal na servis ali pa bi po?akal na rednega pri 20.000 km. Upam da na servisu re?ujejo tudi take probleme...

 

Mazda 3 2019, cca 3.800 km.

Napisano

Ja jaz imam priblizno isto kilometrov. Za?elo se je pa ?e prej... Za?el bom te?it pri rednem servisu, ko ga majo itak tam. ?e ho?jo bit premijska znamka, bojo pa ?e premijsko popravili. Drga? jim ga lahko tut pono? nazaj v salon sparkiram

Napisano

Temu pravijo premium ?ri?ki...

 

?alo na stran. Zdaj ste me prestra?ili, da me ?aka nekaj podobnega. Vibracije avta zaradi deaktivacije so naravni pogoj za nastanek ?ri?kov.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni se je tudi pojavil ropot v armaturi nove mazde 3. Novembra je bilo ?e blago,potem ko je bilo hladneje v decembru pa postalo zelo mote?e.

Predvsem v mrzlih jutrih pri le?erni vo?nji ko se izklopita dva valja in motor obratuje pri 1600-1700 obratov/min in se za?uti blago tresenje avta, takrat se je v armaturi spro?il ropot (predel klime, radia, predala..te?ko je bilo to?no dolo?it)..podobno je bilo pri obi?ajnni vo?nji, ko sem zapeljal ?ez kak slab?i del asvalta, samo kraj?e.

Prve pol ure je bilo najhuje,potem ko se je avto in notranjost ogrela pa se stanje izbolj?alo, vendar ne povsem.

Hrup je bil sli?ati kot da nek del plastike ni pri?vrsten in ob vibraciji trka ob drugo plastiko.

 

No naj povem, da so mi zadevo na servisu re?ili in sedaj ni nobenega hrupa ve?..vzrok hrupa je bilo, da nek modul ni bil zataknjen na svoje mesto( cev ventijacije ali kaka druga plasti?na zadeva ni bila pravilno sestavljena). 

Uglavnem meni so ?kripanje v armaturi re?ili.. prilagam video kako je bilo sli?at..

 

https://www.youtube.com/watch?v=3XHm0DS3X0Q

Napisano

uffff. tole je pa paralo ?ivce...

Ja res.. v takem primeru je pomagalo ,?e sem prestavil prestavo ni?je in po gasu..pa sem prekinil tresenje :rolleyes:

Napisano

Vcasih si recem, da je folk malo prevec obcutljiv ... toda tole je pa res nevzdrzno. No vazno, da so na servisu ugotovili kaj je in zadevo uspesno resili.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.