Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali se ?e pri komu dogaja, da zdaj ob mrzlih jutrih nekaj kar glasno poka na sovoznikovem delu. Ob?utek imam da prihaja iz predal?ka. ?e je cesta gladka je vse bp. Kar je pa zanimivo, ko se avto segreje to pokanje izgine.

Ne izginejo pa ?rki?ki, ki so ob vo?nji po povpre?ni slovenski regionalni cesti prisotni cel ?as...

Hvala za va?e izku?nje.

Napisano

Jaz sem tud mislil, da mi poka v armaturki, potem pa pogruntal, da se zvok prena?a iz prtlja?nika po karoseriji prakti?no do armaturke. Se je vle?ni vijak zataknil in rahlo dvignil lesen poden v prtlja?niku, tako da je ta vedno rahlo zavibriral in zaropotal.

33112_1.png

Napisano
Imam isti problem - ru?enje v armaturki (nekje ne desni strani pri sovozniku) in v voznikovih vratih. Je zelo mote?e, ?e posebej na malo slab?ih cestah, tiho je le na kak?nem lepem delu avtoceste. Pri meni ni odvisno od temperature, ampak je prisotno non-stop. Tudi zaradi tega se mi ne dopade izklapljanje dveh cilindrov, saj se takoj pove?ajo vibracije in posledi?no ropot.

 

Se ?e odlo?am ali bi avto peljal na servis ali pa bi po?akal na rednega pri 20.000 km. Upam da na servisu re?ujejo tudi take probleme...

 

Mazda 3 2019, cca 3.800 km.

Napisano

Ja jaz imam priblizno isto kilometrov. Za?elo se je pa ?e prej... Za?el bom te?it pri rednem servisu, ko ga majo itak tam. ?e ho?jo bit premijska znamka, bojo pa ?e premijsko popravili. Drga? jim ga lahko tut pono? nazaj v salon sparkiram

Napisano

Temu pravijo premium ?ri?ki...

 

?alo na stran. Zdaj ste me prestra?ili, da me ?aka nekaj podobnega. Vibracije avta zaradi deaktivacije so naravni pogoj za nastanek ?ri?kov.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni se je tudi pojavil ropot v armaturi nove mazde 3. Novembra je bilo ?e blago,potem ko je bilo hladneje v decembru pa postalo zelo mote?e.

Predvsem v mrzlih jutrih pri le?erni vo?nji ko se izklopita dva valja in motor obratuje pri 1600-1700 obratov/min in se za?uti blago tresenje avta, takrat se je v armaturi spro?il ropot (predel klime, radia, predala..te?ko je bilo to?no dolo?it)..podobno je bilo pri obi?ajnni vo?nji, ko sem zapeljal ?ez kak slab?i del asvalta, samo kraj?e.

Prve pol ure je bilo najhuje,potem ko se je avto in notranjost ogrela pa se stanje izbolj?alo, vendar ne povsem.

Hrup je bil sli?ati kot da nek del plastike ni pri?vrsten in ob vibraciji trka ob drugo plastiko.

 

No naj povem, da so mi zadevo na servisu re?ili in sedaj ni nobenega hrupa ve?..vzrok hrupa je bilo, da nek modul ni bil zataknjen na svoje mesto( cev ventijacije ali kaka druga plasti?na zadeva ni bila pravilno sestavljena). 

Uglavnem meni so ?kripanje v armaturi re?ili.. prilagam video kako je bilo sli?at..

 

https://www.youtube.com/watch?v=3XHm0DS3X0Q

Napisano

uffff. tole je pa paralo ?ivce...

Ja res.. v takem primeru je pomagalo ,?e sem prestavil prestavo ni?je in po gasu..pa sem prekinil tresenje :rolleyes:

Napisano

Vcasih si recem, da je folk malo prevec obcutljiv ... toda tole je pa res nevzdrzno. No vazno, da so na servisu ugotovili kaj je in zadevo uspesno resili.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.