Skoči na vsebino

i - ELOOP

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Pred slabim mesecem sem kupil rabljeno MAZDA6 CD150 karavan letnik 2015.

Avto je bil pripeljan iz Italije.

Po knjigi sem prebiral glede tega i eloop.

Pri meni pi?e not ready!

Kaj to pomeni?

Kdaj se pohavi Ready, ali treba kaj narediti, pa nevem?

 

za pomo? se vam zahvaljujem

 

lp Tine

Napisano

No ready je, ko je motor hladen, poleti, ko je pri?gana klima in se ustavi?, ko se izvaja regeneracija. To ti je dober pokazatelj, ko poraba trenutno precej naraste, zvok iz avspuha je bolj done?, ko ustavi? avto, poraba ne pade na 0 ampak je pribl. 1,4. Takrat lahko preko njega spremlja?, kdaj se regeneracija kon?a-ko se pri?ge-ready.

 

 

Napisano

Pa akumulato mora met dost kapacitete. Dejansko ma? tri dejavnike: motor, akumulator, klimatizacija. Ko je vse troje v tipi topi stanju, bo zadeva ready.

Napisano

A malo se mi svita.

Kolk vidim, sta polni samo dve crtici.

Kolk razumem ka?e kolk je ?e akumulator brezhiben?

 

lp Tine

Napisano

A malo se mi svita.

Kolk vidim, sta polni samo dve crtici.

Kolk razumem ka?e kolk je ?e akumulator brezhiben?

lp Tine

Premeri akumulator, ?e ni bil ?e zamenjan, zna it po?asi h koncu.

 

 

Napisano

Uh hvala za pojasnila.

Moram pogledat vse papirje kaj sem dobil zraven.

Avto je prvi lastnik vozil 4 leta, so pa vsi papirji v italijan??ini.

Kaj se kako javi ko je akomulator pred koncem?

Nekje sem zasledil, da mora? kupiti originalen saj lahko ima? te?ave z start stop varianto in da naj nebi vse delalo kot mora.

Kako je pa stem

 

lp Tine

Napisano

?e kaj ne razume? napi?i ali skeniraj, pa ti prevedem. :)

Ima? nekaj variant akumulatorjev, ki pa?ejo, sicer je pa ?e kar nekaj napisanega okli tega. Poi??i.

 

 

Napisano

A malo se mi svita.

Kolk vidim, sta polni samo dve crtici.

Kolk razumem ka?e kolk je ?e akumulator brezhiben?

lp Tine

Ne vem kje vidi? kake ?rtice,na displeju ima? naslikan akomulator,motor in klima gumb. Vsak simbol se obarva v rahlo modro barvo,?e se ne potem niso izpolnjeni pogoji za i-stop. Kot je napisal Alex bo verjetno dr?alo,saj ima Mazdo v malem prstu!
Napisano

Tako je Bini
V 4 dneh bil 2x v Budimpe?ti in poraba padla iz 6.7 na 6.3 l/100km.

80% sem se dr?al omejitev vmes pa si dal du?ka.

 

lp Tine

Napisano

Tako je Bini

V 4 dneh bil 2x v Budimpe?ti in poraba padla iz 6.7 na 6.3 l/100km.

80% sem se dr?al omejitev vmes pa si dal du?ka.

 

lp Tine

To je kar normalna in realna poraba za ta avto.

 

 

Napisano

Tdi jaz sem tega mnenja saj 2.2 ma?ina more nekaj spit.
Sodelavec ima sicer Mazdo 6 2019 pa ?e 19 cola kolesa vozi pa po naselju ve? al manj 5.2 porabe.

Napisano

Tdi jaz sem tega mnenja saj 2.2 ma?ina more nekaj spit.

Sodelavec ima sicer Mazdo 6 2019 pa ?e 19 cola kolesa vozi pa po naselju ve? al manj 5.2 porabe.

Se cijazi, brez gasa, si hotel povedati. Po mestu, kjer so kro?i??a in semaforji pride? komot tudi na 7 l.Kar je tudi normalno, ?e dela? po par kilometrov vsakokrat. Ja, ?e vozi? po magistralki, po omejitvah, pride? tudi pod 5. To je druga zgodba. Druga?e pa, normalna, dinami?na vo?nja, okoli 6,3 -6,5. ?e na avtocesti malo pretirava?, gre poraba hitro gor.

Kot pri vsakem avtomobilu. :)

 

 

Napisano

Se cijazi, brez gasa, si hotel povedati. Po mestu, kjer so kro?i??a in semaforji pride? komot tudi na 7 l.Kar je tudi normalno, ?e dela? po par kilometrov vsakokrat. Ja, ?e vozi? po magistralki, po omejitvah, pride? tudi pod 5. To je druga zgodba. Druga?e pa, normalna, dinami?na vo?nja, okoli 6,3 -6,5. ?e na avtocesti malo pretirava?, gre poraba hitro gor.

Kot pri vsakem avtomobilu. :)

Moja poraba po 7000 km: AC do cca 140 km/h poraba 5,8, do 150 pa 6,2 l

Napisano

Jaz imam med 5,8 in 6,8l/100 km porabe - vedno merjeno cez cel tank. Ima pa 19 col platisca in prav toliko velike letne in zimske copate. Kar zadeva hitrost voznje: prakticno vedno grem (vsaj) malo cez omejitev. =)

 

Ce bi bila strogo mestna voznja, bi bilo hitro 7 in vec, sploh pozimi.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mislim, da ste malo zgre?ili, kaj dejansko je i-ELOOP:

https://www.mazda.com/en/innovation/technology/env/i-eloop/

Seveda je tako kot je razlo?eno v prispevku in jaz to dobro vem saj sem se pri trojki zanimal kaj je to ko sem kupoval nov avto,tak da ne vem kdo ne ve? Mislim da bo? malo zbombandiran...... Aja pa dobrodo?el na forumu.
Napisano

Kobra to vemo

Kak ima? optimalno in ready se poraba zmanj?a saj ti lepo pi?e da ne uporablja stem motorja za lu?i ac itd

vozim 25km po avtocesti in 10km po hribih in imam sedaj porabo 5.7 do 5.9

na avtocesti ga ne sparam si privoscim malo hitrosti

lp Tine

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.