Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim za izku?nje v zvezi z delovanjem diezelskega 2,2 skyactive motorja pri mazdi 6. Meni se dogaja, da se ob zagonu motorja, ne glede na zunanjo temperaturo, obratomer povzpne na 2000 obratov. To traja kak?no minuto. Ponovi pa se ve? krat dnevno ob ponovnem v?igu motorja. Hvala!

Napisano

Slaba odmi?na gred. predvidevam da ima? letnik 2013.


Druga?e mazde majo po defaultu da se obrati dvignejo na 2000obratu vendar po 3-4sekundah padejo. 1 Minuta pa ni normalno.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

To je normalno. Ko je temperatura pod 10?C nekje, se to ne dogaja.To "nabijanje" naj bi trajalo toliko ?asa, dokler se temperatura ne dvigne na 50?C.Takrat obrati padejo na normalno vrednost. Je dobro po?akati in ?ele potem odpeljati.Ni ni? narobe, samo gasa. :)

 

 

Napisano

Hvala! No vedno smo vozili diezele, pa nikoli ni motor tako deloval. Doma imamo trenutno ?e vozilo z diezelskim motorjem..isto euro6 motor, pa se to ne dogaja. Zato me tak?no delovanje bega...

Napisano

Jaz tudi pravim da ni normalno da mu dela to eno minuto.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

@alex: dokler se temperatura cesa ne dvigne ma 50? motorja?

Ja.Ampak to ni poglaviten namen. Segreva katalizator.

Jaz tudi pravim da ni normalno da mu dela to eno minuto.

Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.

Ne vem, sam men se to ne dogaja. :ne vem:

Mogo?e pa pri novej?ih motorjih tega ni ve??

 

 

Napisano

Letnik 2018 je...Kaj jaz vem, pravijo, da je to zaradi ?i??enja dpf filtra in, da je to normalno, a meni ne izgleda tako

Tako pravijo Mazdini in?enirji:

 

After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.

This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts.

 

Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.

 

Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.

 

Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.

Pa ?e tole:

 

Skyactiv Technology Tips

 

Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).

 

NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving.

 

 

Napisano

Jaz sem dosedaj vedno po?akal, da se ta postopek kon?a a o?itno ne rabi in lahko spelje? takoj z mesta.

 

 

Napisano

Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...

Napisano

Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...

Mislim, da so se tu poklopile dve stvari, hladen v?ig in regeneracija. Pri regeneraciji pride do smrada, ko dpf filter se?iga saje. Najbr? ne po?aka?, da dokon?a regeneracijo do konca in ugasne? avto. Ko ga ponovno v?ge? se nadaljuje in ?e naredi? veliko takih kratkih vo?enj se to stalno ponavlja. Kar se ti?e obratov, je normalno, da se tudi drugi? isti dan zgodi enako. Razen, ?e je motor ?e topel in ga kmalu v?ge?. Takrat se to ne bo zgodilo.

 

 

Napisano

Okoli 10s je normalno. Segreva se katalizator ne voda. Voda se v teh 10s ne bo segrela.

Sej sem napisal, da je to zaradi katalizatorja. Voda pa se tudi posledi?no segreje. Ko speljem, je pri meni temperatura vode ?e okoli 50?C.Tudi gretje za?ne pozimi delati zaradi tega prej.

 

 

Napisano

Bom jutri prav pogledal to?no, da ne govorim na pamet. Pa ?topal bom, koliko ?asa nabija obrate. ?e ne bo pretoplo.

 

 

Napisano

Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.

Mogo?e pa pri novej?ih motorjih tega ni ve??

A si mogo?e si prebral kaj je napisal v prvem stavku teme ?

 

"Meni se dogaja, da se ob zagonu motorja, ne glede na zunanjo temperaturo, obratomer povzpne na 2000 obratov. To traja kak?no minuto"

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Mogo?e se mu samo zdi minuta...Najbolj?e bi bilo, da preveri to?no, koliko ?asa traja.

 

 

Napisano

Meni traja par sekund, okoli 10s

 

V tem ?asu lepo odprem vzvratna ogledala, se udobno namestim, kliknem radio in potem ?tartam :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.