Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@David

Jaz mam TE opremo! Samo more? pa met res te?ko nogo,ker ?e gledam pri meni se mi zdi da mam tudi te?ko nogo pa sem mel oz.mam dosti ni?jo porabo!! :whatever:

 

 

Poky ni mi jasno kako.... meni se zadnji teden zdi da se kot pol? vle?em po cestah,....prou ni? joy ride.... :ne vem:

Feel free....

  • Odgovori 158
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

He he,jaz sem pri zadnjem tanku mel porabo 7.4 pa ga ne ?param ravno!! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Na moji novi mazdici mx5 :bravo: moram narediti servis. Ali mi lahko priporo?ite kak?nega kul mehanika, po mo?nosti v LJ ali okolici, pa ne za preve? cenikov :( ?

Veter v laseh...

Napisano

Mary ti ma? TX povej kaj board PC pove pri sprotni porabi...

 

Poka?e trenutno porabo na 100km, povpre?no porabo na 100 km, povpre?no hitrost in koliko ?e lahko prevozi? s temu tanku.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

po mojem je mislu kako porabo mas :unsure:

 

 

To?no tako Labi.... Zanima me trenutna poraba pri recimo 100 pa 110 pa 120, pa 210 :P km/h.....

 

 

To....

Feel free....

Napisano

od 0,4 do 150 l na 100 km na primer al kwa

 

Ja neki takega.... torej kako porabo ma? trenutno pri dolo?eni hitrosti.....

Feel free....

Napisano

he he he

jaz mam vedno da mi namesto porabe ka?e uro :hohoho: da se ne sekiram kolk ?re

 

drga? pa se to skoz spreminja

 

pri 60 km/h je cca 5,7 l

pri 100 km/h je cca 7,2 l

pri 130 km/h je cca 8,5 l

pri 140 km/h je ?ez 9 l

pri 150 km/h je ?ez 10 l

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Ej Mary hvala.....si potrdilka moja pri?akovanja..... od danes naporej vozim samo ?e 40 km/h.... tudi po AC... :hohoho::P:bravo::jupiii:

Feel free....

Napisano

Ej Mary hvala.....si potrdilka moja pri?akovanja..... od danes naporej vozim samo ?e 40 km/h.... tudi po AC... :hohoho::P:bravo::jupiii:

 

:hohoho:

 

mislim, da bi morali BC ukinit (oz. vsaj porabo), ker po cestah sre?ujem ?edalje ve? takih, ki kot ka?e, lovijo najni?jo porabo :huh:

33112_1.png

Napisano

Ah sej zato ga verjetno nimam.... :hohoho: Ne me je pa ?ist tako zanimalo....ker sem ?e mislu da je z mojim aftekom kaj narobe.... :ne vem: Pa vidim da ni..... :ouje:

Feel free....

Napisano

Ah sej zato ga verjetno nimam.... :hohoho: Ne me je pa ?ist tako zanimalo....ker sem ?e mislu da je z mojim aftekom kaj narobe.... :ne vem: Pa vidim da ni..... :ouje:

 

David ni? sekirat za porabo - jaz mam Diesel-a pa mam porabo cca. 7,6 - pa tudi ve? .... zoom-zoom .... hehehe :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

Ah...kdo se sekira.... sej dnar se more tak al tak vrtet.... pa nej bo to pri Marlboro al pa pri Benzinotu.... isti smorn.... :hohoho:

Feel free....

Napisano

Ponavljam vprasanje za wildcat. V lj mi na rednem servisu niso dovolili da sem zraven, delavec je reku da ?e zmenim z direktorjem da pol sem lahko zraven. Kako mate pa to v Velenju a sem lahko zraven ko mi delate redni servis?

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Mary kot sem sam zastopu gospodi?no Wild je pri njih to uveljavljena praksa... preberi to temo od za?etka... nekje je to omenila.....

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

@Mary in v vednost vsem ostalim:

 

Podoben odgovor bo? dobila na ve?ini sodobnih servisov, ?e ne celo vseh.

 

Resni?no je stvar dogovora in tudi odvisno od stranke in njenim namenom.

Zakaj? Razlika je naprimer ?e v tem ali ?eli stranka videti dolo?ene postopke (ve?ina strank avta ?e nikoli ni videla od spodaj)

ali misli biti cele tri ure (ali kolikor pa? traja servis) prilepljena ob avtu in stra?arit nad delom!?

V tem primeru je resni?no "na poti" (ni lepo ampak res, saj v ve?ini ni prostora na pretek), morda "zapostavljena ali u?aljena" (serviser mogo?e nima vedno ?asa se ji posvetiti in celo mehaniko avtomobila razlo?it), celo "ogro?ena" (umazanije, delovne nesre?e,... )

KAJ PA ?E SE SERVISERJU SLU?AJNO ZGODI NAPAKA, KER GA JE STRANKA DEKONCENTRIRALA?

Treba je ?ist realno razumeti , da je servisna cona pa? delovna cona.

Lahko primerjamo marsikatero dejavnost, vstop nepoobla??enim ali nezaposlenim je ve?inoma prepovedan.

 

Zakaj smo ljudje ko gre za na?e vozilo tako posebej nezaupljivi?

Saj razumem, vse pomisleke poznam iz lastnih izku?enj in tudi iz pripovedih strank kaj so ?e do?ivljale.

 

Zakaj pa nismo tako posebej nezaupljivi ko gremo v restavracijo?

Je ?e kdo vstrajal vstopiti v njeno kuhinjo ali celo da bi bil ves ?as ko bi se mu jed pripravljala ob kuharju?

Pa to ko se gre za na?e zdravje, ki je mogo?e bolj va?no kot avto?!

 

Dejansko s tem v velenjskem servisu ni te?av.

Redko katera stranka zahteva vstop v delavnico.

Mogo?e zato, ker ji steklena vrata v salonu nudijo neposredni pogled na dogajanje v delavnici!?

Vse v zadovoljstvo stranke.

?e pa kak?na stranka ?eli pogledat podvozje ali vedeti kje se nahaja vijak za izpust olja, je pa to najmanj?i problem pokazati, le pove in ko je vozilo tako dale? jo z veseljem pokli?emo k vozilu.

 

Da bi pa stranka bila vse ure ob servisiranjem, se pa ?e ni zgodilo in si tudi ne morem predstavljati, da si kdo ?eli :D

Na?a stranka raje izkoristi ?as za ogled novih modelov, kak?no testno vo?njo, ali pa v miru spije kavico.

Ampak ve?ini najbolj ustreza, da lahko zjutraj pripelje avto, ga pusti pri nas, gre v slu?bo, in ko je slu?be konec, je tudi avto pripravljen ze prevoz naslednjih km do naslednjega servisa ;)

 

Toliko zaenkrat v premislek.

Pi?ite, ?e vas ?e kaj zanima!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

priznam da je velik + ?e imate steklena vrata da se vidi v servisno delavnico, da se vidi kaj se po?ne z avtom.

 

doma imamo tudi servis samo ne avtov ampak traktorjev, pa mi je blo na za?etku res mal nerodno da ti stranka gleda pod prste (ponavadi na terenu) ampak se kmal navadi?.

Napisano

@Mary in v vednost vsem ostalim:

KAJ PA ?E SE SERVISERJU SLU?AJNO ZGODI NAPAKA, KER GA JE STRANKA DEKONCENTRIRALA?

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

Ma sej ne mislim skakat okol avta. nisem pa vedla da imate pogled na delavnico. In seveda sem nezaupljiva za avto vreden 4,5 milj ker je moj in mi ni bil podarjen sem si ga sama zasluzla.

In ne mores primerjat restavracijo in delavnico.

Zato sem pa kupla nov avto da ga ne bo treba na servise vozit razen redne zato pa hocem videt kaj pocnejo z avtom sam videt ne pa razlage.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

 

Govorim o "uradnih" servisih in o "kao" dobrih mehanikih. Na teh istih servisih prodajajo neoriginalne in originalne dele. Kaj ti misli?, da dobi? vedno noter originalni del za seveda originalno ceno??

Kar se pa tega ti?e, verjemite da se je Mazda kot firma MAZDA MOTOR CORPORATION-JAPAN po?teno potrudila da prepre?i/kontrolira tovrstne "prevare", ter se za??itila na razne mo?ne na?ine.

Seveda govorim tukaj o uradnih poobla??enih servisih. :bravo:

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

Ma sej ne mislim skakat okol avta. nisem pa vedla da imate pogled na delavnico. In seveda sem nezaupljiva za avto vreden 4,5 milj ker je moj in mi ni bil podarjen sem si ga sama zasluzla.

In ne mores primerjat restavracijo in delavnico.

Zato sem pa kupla nov avto da ga ne bo treba na servise vozit razen redne zato pa hocem videt kaj pocnejo z avtom sam videt ne pa razlage.

 

Saj mi je popolnoma jasno!

Glede mojega avta v bistvu ni? kaj druga?e ne razmi?ljam :rispekt:

?e mi kdo kaj ?ara po avtu in mi deluje kot da nima pojma od pojma stojim zraven kot kak doberman v popolni pripravljenosti... :hohoho:

Sploh me ?enske smo temu bolj izpostavljene, ko mislijo da nimamo pojma kako deluje avto :whatever:

potem jih pa kap ko jih popravi? ob njihovi storjeni napaki :hohoho:

 

Ampak ker vem ?e za to drugo plat zgodbe iz serviserjeve strani, sem ?elela ?e ta pogled razjasnit.

 

In btw. ravno zato ker je ima na? direktor doooooolgo letne izku?nje v delu s strankami, saj izhaja iz to?no te stroke in ni le teoreti?no z njo seznanjen, je ob vspostavitvi objekta pomislil na tak?no malenkost kot so ta steklena vrata. :bravo:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Wildcat te popolnoma razumem. Ko sem pral avte pri Chryslerju se je na?ela ena stranka, ki je lutala po delavnici in prefirbcala VSE! Mehanikarji so bili pa pod pritiskom in ?iv?ni. Najraje bi ga brcnili ven.

 

Steklo med delavnico in sprejemno pisarno pa je velik plus saj lahko stranka firbca pa ?e mehanikarji nemoteno ?raufajo. To sem opazil tudi pri ?kerjancu (?koda servis) v Dom?alah. Skratka steklo v vsako delavnico! :bravo:

 

Apcih a ste slu?ajno zadnji? ?raufali Tosaminega Landinija? Kuplingo?

Napisano

mislm da ne, ?e ?e bi, bi najbr? kr v delavnco prpelel, k ni del?

jst sm tle v nm in ga mal ?uram med tednom

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.