Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Motor je 1,5 , imel je 101 KM original , no on jih je na valjih pred tuningom nameril 112 KM , res pa je da sem imel pred tuningom prirejen air box - filter od AUTOEXE japan firma in drug dovod zraka in pa seveda PEDALBOX sedaj jih ima toliko kot MX 5 1.5 oroginal , se pravi 131 KM . To je bilo leta 2017 pa Mazda še kr delaaaaaaaaaaa. 👍:party0035:jah vozi se pa zihr boljše kot G120 👍 . Sicer pa zelo zadovoljen se kr vrti pa vrti 5 prestava 215 km/h po ravnini z lahkoto . Prilagam še od  TUNERCA DATA LOG .:notworth:Pa še to tuning je bil narejen na 100 oktanov .👍IMG_20181004_232403.thumb.jpg.d57bf8648191991a0dba9e4d45052d31.jpg

Popravljeno od koroska18
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Res je. Sem slišal same pohvale o njemu. In kar je najbolj pomembno, da da avto na valje pred in po posegu. Vsak avto obravnava individualno. Jaz sem se zmenil za 270€.Samo čakam na termin, ko bo prost, ker sedaj ima veliko dela. 

A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven :)

Napisano
pred 5 minutami je matjazy napisal:

A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven :)

Ne, brez dpf. Dpf ostane. Pri FL verziji naj ne bi bilo več problemov s tem. 

 

 

Napisano
pred 19 minutami je matjazy napisal:

A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven :)

Cena za tuning DIZLA je višja , tko pač je .:P

Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Ne, brez dpf. Dpf ostane. Pri FL verziji naj ne bi bilo več problemov s tem. 

 

Daj olje na analizo pa boš videl da še vedno meša nafto zraven, edino malo manj kot prejšnje verzije Mazdinih dizlov z DPFom.

Žal je Mazda še posebej znana z bogatim mešanjem goriva v olje in to pri dizlih in bencinarjih.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 minutama je Aless napisal:

 

Daj olje na analizo pa boš videl da še vedno meša nafto zraven, edino malo manj kot prejšnje verzije Mazdinih dizlov z DPFom.

Žal je Mazda še posebej znana z bogatim mešanjem goriva v olje in to pri dizlih in bencinarjih.

Verjetno jo je nekaj noter a pri meni je po 9 mesecih olje še vedno na max., normalno in niti pike čez.Do črtice za max. ko je potrebno zamenjati olje je še več kot dva cm. 

 

 

Napisano

Jest imam isto pedal box in je res top zadeva. Mi ni niti malo zal, da sem se to skatlco dokupil zraven. Je pa res, da z njo ne dobis nic vec konjev, ampak hitreje odpira loputa in res avto bolj leti :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tako, mazda je sedaj nekaj časa z mano.

 

Avto načeloma ni slab. Malo me moti le par zadev - poraba bi lahko bila manjša (meni pije 6.3, evropska konkurenca zmore glede na moje dosedanje izkušnje opazno manj), avto je spredaj prenizek (hitro nasedeš na robnik), občutek ob vožnji je manj "kompakten" kot pri kakšnem primerljivem evropejcu.

 

Všeč mi je menjalnik - natančen in dolg. Motor tudi gre ok za svojo moč. Radio lepo špila. Všeč mi je tudi to, da nisem odkril nobene tehnične pomanjkljivosti, kljub 200k km na števcu. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
    • Ma sej veš, slovenceljski šport je bolj pritoževanje, kot, da kej dejansko spremeniš
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.