Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Imam Mazdo 3 2010 letnik, ki ima Bose ozvočenje. Zadnje čase (1 leto -.-) se mi dogaja, da mi levi spodnji zvočnik hrešči (ali pa sploh ne dela). Prav tako so težave pri visokotoncu (ne deluje).

Bi rekel, da je šel ojačevalec. Popravilo mislim, da je cca. 300€ ampak razmišljam v smeri, da bi vse pometal ven in zamenjal ozvočenje.

 

Je že kdo počel kaj takšnega? Sem klical enega avdio opremo in je samo kašljal, ko sem mu povedal ceno novega ojačevalca :)

Torej je že kdo metal ven Bose zvočnike?

Popravljeno od amatej
Napisano
pred 19 minutami je amatej napisal:

Imam Mazdo 3 2010 letnik, ki ima Bose ozvočenje. Zadnje čase (1 leto -.-) se mi dogaja, da mi levi spodnji zvočnik hrešči (ali pa sploh ne dela). Prav tako so težave pri visokotoncu (ne deluje).

Bi rekel, da je šel ojačevalec. Popravilo mislim, da je cca. 300€ ampak razmišljam v smeri, da bi vse pometal ven in zamenjal ozvočenje.

 

Je že kdo počel kaj takšnega? Sem klical enega avdio opremo in je samo kašljal, ko sem mu povedal ceno novega ojačevalca :)

Torej je že kdo metal ven Bose zvočnike?

Jaz sem to nameraval a sem si premislil. Ven moraš dati vse vključno z kabli in vse na novo na peljati.Je pa to velik strošek. Od bose ti ne pride v poštev nič, ker dela na 2 Ohm normalno ozvočenje pa na 4ohm.

 

 

Napisano

Sigurno ni mogoče uporabiti istih kablov? Ok, mogoče so konektorji drugačni ampak a sigurno ni pretvornikov? To si se zanimal pri kakšnem avtoakustiku?

Napisano
pred 4 urami je amatej napisal:

Sigurno ni mogoče uporabiti istih kablov? Ok, mogoče so konektorji drugačni ampak a sigurno ni pretvornikov? To si se zanimal pri kakšnem avtoakustiku?

Lahko bi  uporabil originalne kable za vrata in visokotonce. A tej kabli, ki so uporabljeni, niso neka resna zadeva.  

Če bi zamenjal samo originalne bose zvočnike z kakimi dobrimi 2ohm after market, bi zveneli grozno. To pa zato, ker je mazdin bose ojačevalec zelo švoh in ne bi mogel poganjati v redu takih zvočnikov, ki potrebujejo več moči, da  "zadihajo". 

Vedeti moramo, da so original bose zvočniki cheap z kartonastimi membranami.Drugo kar je še bolj važno je to, da ima bose ojačevalec vgrajen procesor in kretnice in pošilja že "sprocesiran" in equiliziran zvok do zvočnikov.Vse skupaj je nastavljeno na "flat" zvok, poudarek je na mid-basih, brez pravih basov.Original bose zvočniki imajo tudi velik izkoristek, tako da že z malimi vati (nekje 25W po kanalu) igrajo. Tukaj nek resen aftermarket zvočnik "še spi". 

Se pravi, če bi hotel narediti kaj resnega za zvok, bi moral vgraditi nov 4 kanalni ojačevalec (še bolje dva, enega samo za sub woofer) ali 5 kanalni, povleči nove power kable in kupiti komplet nove zvočnike. V glavnem, staro ven, novo noter. 😏

Edina svetla točka pri vsem je obstoječi radio-CD player. 

Menjava vsega ozvočenja te stane takoj prek jurja. Jaz se nisem na koncu odločil, ker mi je brez veze dajati toliko denarja v to.Neke vmesne poti ni.😬

 

 

 

Napisano

Baje je v Dravljah en majster, ki ima avtoakustiko čez. Moram se zapeljati tja pa da vidim kaj bo povedal. 

Je Bose kaj bolj kvaliteten v novih Mazdah? Vsakič, ko vidim Bose opremo me kar mine 😕

Napisano

Ma glej... men je v čist dobr. Alex je pač muskontar in logično, da ma višja pričakovanja. Ampak vseeno avto ni glih akustična dvorana, tako da za moje pojme je bolje, da si za doma kupiš kaj bolj fensi.

33112_1.png

Napisano

Ma ja sej to. V tistih parih kvadratih vseh 10 zvočnikov niti ne zapoje dobro. Gre bolj zato ker me najedajo cene in hreščanje... Kličem na servis koliko stane zvočnik. Ja ne vem kerga pa imate, imam dva v katalogu. Cena xyz ali pa 2x xyz... sem rekel zih je dražji 😕 

 

Sem pa bral, da imajo tele mazde probleme glede Bose in da notri niti ni Bose kvaliteta ampak en “kartonski” zvočnik. Bolj oz firbca me zanima ali imajo novejše Mazde tudi probleme z ojačevalci itd... Glede kvalitete zvoka v prih kvadratih pa ...

Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Boss napisal:

Ma glej... men je v čist dobr. Alex je pač muskontar in logično, da ma višja pričakovanja. Ampak vseeno avto ni glih akustična dvorana, tako da za moje pojme je bolje, da si za doma kupiš kaj bolj fensi.

Se strinjam. Sicer pa tudi bandi ne dajo več toliko na kvaliteto posnetkov kot nekoč(vse se več ali manj snema v domačih studiih, sobah) in nima več smisla pretiravati z muziko v avtih. Lahko zamenjaš kak visokotonce, zvočnik in to je v glavnem vse. Tako, kot sem sam "friznil" moj bose je vrh kape, da vse skupaj bolje igra vsaj za silo.

Ja,za povprečno poslušanje glasbe in poročil v avtu je v redu. 

pred 9 minutami je amatej napisal:

Ma ja sej to. V tistih parih kvadratih vseh 10 zvočnikov niti ne zapoje dobro. Gre bolj zato ker me najedajo cene in hreščanje... Kličem na servis koliko stane zvočnik. Ja ne vem kerga pa imate, imam dva v katalogu. Cena xyz ali pa 2x xyz... sem rekel zih je dražji 😕 

 

Sem pa bral, da imajo tele mazde probleme glede Bose in da notri niti ni Bose kvaliteta ampak en “kartonski” zvočnik. Bolj oz firbca me zanima ali imajo novejše Mazde tudi probleme z ojačevalci itd... Glede kvalitete zvoka v prih kvadratih pa ...

Saj bose je to -cheap zvočniki. Pri novih mazdah je problem ta, da zamaka pri šipah in posledično se odlepi membrana na zvočnikih. Sicer se ga da enostavno popraviti z malo veščine. Nov za sprednja vrata pa pride nekje 330€.

Čista kraja. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 32 minutami je Shrek napisal:

Za poročila in muziko na 202 je čist ok ozvočenje... 😇

Res je... pa za kake modrijane poslušat tudi. 😛

 

 

Napisano

Sam če ti samo en zvočnik hrešči, a ni bolj logično, da je le on okvarjen in ne ojačevalec? Če je zvočnik zanič, je v Gameljnah en mojster, ki to popravlja. Meni je v Mazdi3 2010 hreščal standardni zvočnik v zadnjih desnih vratih, pa mi ga je zrihtal za 20 EUR. Sam ga moraš vzeti ven in mu ga dostaviti, jaz sem ga poslal po pošti. Če rabiš naslov, ti ga lahko pošljem na zs. Ga smem objaviti tule?

Napisano

Tukaj je video, kako se popravi :)

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je svadreb napisal:

Sam če ti samo en zvočnik hrešči, a ni bolj logično, da je le on okvarjen in ne ojačevalec? Če je zvočnik zanič, je v Gameljnah en mojster, ki to popravlja. Meni je v Mazdi3 2010 hreščal standardni zvočnik v zadnjih desnih vratih, pa mi ga je zrihtal za 20 EUR. Sam ga moraš vzeti ven in mu ga dostaviti, jaz sem ga poslal po pošti. Če rabiš naslov, ti ga lahko pošljem na zs. Ga smem objaviti tule?

Sem ga vzel ven in ga dal ponovno naviti pa ni bilo nič boljše. Na določene momente pa preneha delovati. Pomoje je problem na kanalu ojačevalca. Kaj pa vem, mogoče se da preveriti ali so vsi kanali OK. Pošlji ja, od viška glava ne boli :)

Napisano (urejeno)

Bose v Mazdah ni glih nek audiofilski vrhunec, je pa za moje potrebe čist ok, edino mogoče ima v osnovi malce preveč basa, vsaj v 2.gen M6. 

Drgač pa sem imel priliko slišat Bang and Olufsen v Audiju A6, tisto je pa bilo dobro slišat v avtu, ampak  jaz kljub temu ne bi doplačal toliko za sound system v avtu. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.